Wereld 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
We zullen niet eindigen in 1 stam:) Of TBR zal mij in het geheel moeten edelen want ik zal nooit naar TBR gaan;)
 

DeletedUser974

Guest
dan vraag ik me af waarom iedereen in 1 stam is gegaan en waarom ze de wereld niet eerder stop hebben gezet...
 

Deleted User - 9131

Guest
Waarschijnlijk denk ik: Hé, ik ga binnenkort een actiever forum modereren, hoe zou dat gaan? Laat ik eens kijken wie er als enige stam over is gebleven. Oh, hé, er zijn nog meerdere stammen! :)
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk denk ik: Hé, ik ga binnenkort een actiever forum modereren, hoe zou dat gaan? Laat ik eens kijken wie er als enige stam over is gebleven. Oh, hé, er zijn nog meerdere stammen! :)

Wij horen hier de n00bs terecht te wijzen en dan moeten jullie het voor hun opnemen he:D Niet andersom:mad:
 

DeletedUser30303

Guest
Waarschijnlijk denk ik: Hé, ik ga binnenkort een actiever forum modereren, hoe zou dat gaan? Laat ik eens kijken wie er als enige stam over is gebleven. Oh, hé, er zijn nog meerdere stammen! :)

Kan je beter eerst een 10tal mensen hierheen erbij halen, dan heb je een actiever forum.
En dan eens verder kijken,
 

Deleted User - 9131

Guest
Ja, maar goed, het is vrij onlogisch dat er maar één wereld overblijft, en dit topic brengt waarschijnlijk meer off-topic gezever te weeg dan dat er gediscussieerd gaat worden, hierbij dan ook een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan