Wat vindt W22?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wat vindt W22?



Dames en heren! Ik presenteer u: Wat vindt W22?
Een dagelijkse stelling waar flink over gepraat kan worden. Ik verwacht hier goede discussies, geen welles nietes verhaaltjes of SPAM.
Alle stellingen van de dag zullen hieronder in een lijst staan, om er eventueel nog eens in terug te kijken.

Voorgaande stellingen:

Huidige Stelling:

Massastammen zijn top!

Als ze geleid worden door zomertje kun je er veel lol aan beleven :D
 

DeletedUser48278

Guest
Misschien moet degene die dit topic opent ook wat meer toelichten.
Bijvoorbeeld de definitie van een massastam, voordelen nadelen. Als je een topic opent, steek er dan ook wat tijd in.
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet degene die dit topic opent ook wat meer toelichten.
Bijvoorbeeld de definitie van een massastam, voordelen nadelen. Als je een topic opent, steek er dan ook wat tijd in.

Ook al had ik dat gedaan, dan was er ook alleen maar negatief gezeur geweest. Jullie vinden dit blijkbaar niet leuk, discussiëren? Dan gaan we lekker uit ons neus eten hier op het AF
Ik had nog wat leuke dingen in mijn hoofd, maar ja dat laat ik nu ook maar hè
 

DeletedUser

Guest
Ook al had ik dat gedaan, dan was er ook alleen maar negatief gezeur geweest. Jullie vinden dit blijkbaar niet leuk, discussiëren? Dan gaan we lekker uit ons neus eten hier op het AF

Was ik al mee bezig hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Ook al had ik dat gedaan, dan was er ook alleen maar negatief gezeur geweest. Jullie vinden dit blijkbaar niet leuk, discussiëren? Dan gaan we lekker uit ons neus eten hier op het AF
Ik had nog wat leuke dingen in mijn hoofd, maar ja dat laat ik nu ook maar hè

Ehm alleen thorstie worstie zit te zeuren, dat jij serieus op zijn posts ingaat is ook dom.
Je spamt je eigen topic vol, logisch dat het niet serieus genomen word?
 

Deleted User - 487957951

Guest
Ook al had ik dat gedaan, dan was er ook alleen maar negatief gezeur geweest. Jullie vinden dit blijkbaar niet leuk, discussiëren? Dan gaan we lekker uit ons neus eten hier op het AF
Ik had nog wat leuke dingen in mijn hoofd, maar ja dat laat ik nu ook maar hè

Er zijn genoeg andere topics... Om, wat jij zo graag doet, te discussiëren...

Slotje?:confused:
 

DeletedUser48278

Guest
Ook al had ik dat gedaan, dan was er ook alleen maar negatief gezeur geweest. Jullie vinden dit blijkbaar niet leuk, discussiëren? Dan gaan we lekker uit ons neus eten hier op het AF
Ik had nog wat leuke dingen in mijn hoofd, maar ja dat laat ik nu ook maar hè

Dat kun je toch voor de tijd niet weten? Misschien als mensen zien dat jij moeite in een topic steekt, en niet alleen topic-geil bent, willen ze positief en serieus reageren. Nu open je alleen een topic, en moet men maar wat gaan discussiëren.
 

DeletedUser

Guest
Dat kun je toch voor de tijd niet weten? Misschien als mensen zien dat jij moeite in een topic steekt, en niet alleen topic-geil bent, willen ze positief en serieus reageren. Nu open je alleen een topic, en moet men maar wat gaan discussiëren.

Ik zal maar even genoegen nemen met je antwoord, en zal me nog verdiepen in leuke ideeën en uitwerken. ;) Eens zien wat er dan gebeurt :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan