W5 CLIMAX: The Final War |DT| vs TUC

DeletedUser

Guest
nog 26 accounts; zie dat charlemagne nu ook uit TUC is
dat was een foutje :p
Ik ben 4 weken geleden gestopt op corky-BFG maar zag dat de spion van jullie de stam had verlaten :p
Best laf dat je een spion moet gebruiken om te kunnen winnen
 

DeletedUser64308

Guest
dat was een foutje :p
Ik ben 4 weken geleden gestopt op corky-BFG maar zag dat de spion van jullie de stam had verlaten :p
Best laf dat je een spion moet gebruiken om te kunnen winnen
Hey wacht, ik zou zweren dat ik me nog zo'n tafereel kan herinneren, maar dan van jullie kant :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
dat was een foutje :p
Ik ben 4 weken geleden gestopt op corky-BFG maar zag dat de spion van jullie de stam had verlaten :p
Best laf dat je een spion moet gebruiken om te kunnen winnen

Spion gebruiken om te winnen?
We zijn al lang gewonnen van TUC :p
Of moet ik jou even de stats voor schotelen?

En heeft de spion wel TUC verlaten...
Hoe krijgen we dan nog steeds informatie door?
 

DeletedUser17472

Guest
Mickey, snap dat dan......fam is helderziend. Zo moeilijk is het niet hoor om info van tuc te vergaren :p
 

DeletedUser43670

Guest
Spion gebruiken om te winnen?
We zijn al lang gewonnen van TUC :p
Of moet ik jou even de stats voor schotelen?

En heeft de spion wel TUC verlaten...
Hoe krijgen we dan nog steeds informatie door?

Naja spionnen zijn zo oud als het spel maar het getuigd toch van enige twijfel in de overwinning als je vind dat je nog een spion nodig hebt. Als TUC toch niets meer voorstelt heb je die toch niet nodig? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Naja spionnen zijn zo oud als het spel maar het getuigd toch van enige twijfel in de overwinning als je vind dat je nog een spion nodig hebt. Als TUC toch niets meer voorstelt heb je die toch niet nodig? :rolleyes:

Ah, misschien is hij er dan toch uit.
Misschien is hij er zelf nooit geweest.
Of misschien zijn jouw mede stamleden gewoon zo openlijk alles te vertellen en niet een naam te willen dragen als "spion", maar gewoon als TUC lid dat af en toe iets doorgeeft?
 

DeletedUser

Guest
Eerst uit de stam, dan terug in de stam en dan op delete.

Gaat niet goed bij TUC.
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof dat het een nieuwe tactiek is van TUC.
"Verveel de vijand"

Ze kunnen toch niet blijven op delete gaan, dan kunnen ze ons niet meer vervelen want dan winnen we sws :p
 
Bovenaan