W33 Awards 2013!

DeletedUser

Guest
Kan je dit (nog even) laten staan alstublieft? het is een belangrijke discussie :) het is toch half on topic? ^^

Het gaat hier over stammen en lijsten... en deze beoordelen... daar horen defensieve opmerkingen ook bij :)

Ik laat het staan, maar de discussie hoort ergens anders....ga daar dus verder
 

DeletedUser54299

Guest
Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Global Knowledge :D
2- fr33 d3f3at
3-

Bedankt! Dan is die massa op ons toch wel ergens opgemerkt.
Misschien moeten we de volgende keer wel dorpjes gaan verliezen zodat het voor meer mensen opvalt :p
 

DeletedUser

Guest
Achteraf gezien zijn wij ook blij dat jij niet bij ons zit :) ik heb geen idee wie jij bent, maar als je uit je holletje kruipt om samen met zen allen te trappen op Tears zonder enige deftige argumentatie, dan kan je maar beter je boeltje nemen en terug weggaan..

Je hebt geen idee hoe Pugna intern is opgebouwd, dus ook geen voet om op te staan om ons zomaar de grond in te boren...

Enkel Rain leden zouden hier op mogen reageren, aangezien R! leden totaal geen idee hebben waarover dit gaat en slechts 1 kant van het verhaal kennen.

Daarbij denk ik niet dat je veel beter zit in O³? lol... dat is zelfs niet als stam te rekenen eerlijk gezegd (vanuit mijn persoonlijk standpunt geoordeeld).. Het is gewoon een 'minder' deel van R!, dienend als 'stat bescherming' omdat ze dan kunnen pronken met hun kleine aantal verliezen in dorpen ^^

Ik heb wel eens zin in deze discussie. Ga nu niet weer weglopen naar de stamleiding... Ik wil eens een discussie met jullie :) Aangezien je toch zo blij bent met je keuze van O³ ;)

De opmerking was niet om pugna neer te halen of om o3 op te hemelen.
Zat in een sollicitatie bij r op het moment dat een van beide heren op het account van tears me pmde over het joinen van pugna. Bij r zou ik terecht komen in o3 bij pugna gewoon in pugna. Is me meerdere malen verteld door beide heren. Heb uiteindelijk voor r gekozen omdat ik de doorgroei toch snel zou gaan maken(was ik zelf van overtuigd). En dat is dus ondertussen ook gebeurd. Heb het naar mijn zin bij r. En wat er met rain gebeurd verder tja daar kan ik inderdaad niet over oordelen. Maar of ik de juiste keuze heb gemaakt toch wel denk ik s-freak. Hoewel we nooit zullen weten hoe het anders zou zijn geweest misschien waren wij dan wel hele goede vriendjes:eek:

De eerste reactie van tears was niet zoals ik hem in die 200-300 reacties heb leren kennen dus vandaar dat ik het met zo'n smiley zei. Verder niets neerbuigends aan. Bemoei me verder ook niet met die spionnen discussie of hoe je dat ook wilt noemen:p
 

DeletedUser

Guest
De opmerking was niet om pugna neer te halen of om o3 op te hemelen.
Zat in een sollicitatie bij r op het moment dat een van beide heren op het account van tears me pmde over het joinen van pugna. Bij r zou ik terecht komen in o3 bij pugna gewoon in pugna. Is me meerdere malen verteld door beide heren. Heb uiteindelijk voor r gekozen omdat ik de doorgroei toch snel zou gaan maken(was ik zelf van overtuigd). En dat is dus ondertussen ook gebeurd. Heb het naar mijn zin bij r. En wat er met rain gebeurd verder tja daar kan ik inderdaad niet over oordelen. Maar of ik de juiste keuze heb gemaakt toch wel denk ik s-freak. Hoewel we nooit zullen weten hoe het anders zou zijn geweest misschien waren wij dan wel hele goede vriendjes:eek:

De eerste reactie van tears was niet zoals ik hem in die 200-300 reacties heb leren kennen dus vandaar dat ik het met zo'n smiley zei. Verder niets neerbuigends aan. Bemoei me verder ook niet met die spionnen discussie of hoe je dat ook wilt noemen:p

Dat veranderd mijn kijk op deze zaak. Mijn excuses dan. Ik heb een hekel aan kuddebeesten ;) Maar mijn beschuldiging was hier onterecht. :D Succes dan nog verder :)
 

DeletedUser

Guest
Dat veranderd mijn kijk op deze zaak. Mijn excuses dan. Ik heb een hekel aan kuddebeesten ;) Maar mijn beschuldiging was hier onterecht. :D Succes dan nog verder :)

Kom je volgend jaar nog wel een keer bezoeken:eek::confused:
Excuses aanvaard:D
 

DeletedUser

Guest
Volgend jaar? oh, dat mag je zeker xD tegen die tijd lig je al aan mijn voeten :D :cool:

Ben je mijn bezoekjes op oudjaarsdag nu al vergeten?:( Mijn troepen waren al dronken toen ik nog moest beginnen die dag.. Ai ai ai
 

DeletedUser

Guest
even dan maar voor iedereen...opbouwende kritiek kun je, zoals altijd, bij mij persoonlijk melden. Ik heb met een aantal van jullie dergelijke gesprekken uit gevoerd en daar kan alles alleen maar beter van worden, maar kritiek geven zonder enige indicatie waar het beter kan op het AF neerzetten terwijl je weet dat ik hier niet mag reageren vind ik laf en zal ik direct verwijderen en berispen.

Dus nogmaals -> opbouwende kritiek stuur mij even een PM dan komen we er wel uit
 

DeletedUser

Guest
Ben je mijn bezoekjes op oudjaarsdag nu al vergeten?:( Mijn troepen waren al dronken toen ik nog moest beginnen die dag.. Ai ai ai

Ben jij hardcore angel dan? O:

lol, ik heb echt geen idee wie jij bent hoor :p
 

DeletedUser

Guest
even dan maar voor iedereen...opbouwende kritiek kun je, zoals altijd, bij mij persoonlijk melden. Ik heb met een aantal van jullie dergelijke gesprekken uit gevoerd en daar kan alles alleen maar beter van worden, maar kritiek geven zonder enige indicatie waar het beter kan op het AF neerzetten terwijl je weet dat ik hier niet mag reageren vind ik laf en zal ik direct verwijderen en berispen.

Dus nogmaals -> opbouwende kritiek stuur mij even een PM dan komen we er wel uit

Op mijn privebericht antwoord je niet eens:(

Ben jij hardcore angel dan? O:

lol, ik heb echt geen idee wie jij bent hoor :p
Ting ding ding BINGO!
 

DeletedUser

Guest
Ting ding ding BINGO!

Respect dan :D het was even schrikken toen ik die aanvalsteller zag ;) zeker omdat ik toen nog geen PA had :p

Gelukkig heeft Cowand me gerustgesteld dat de pauze toen al begon :p Overigens respect voor je groei! je doet het zeer goed! en die prestaties xD wel goed gezien, lekker veel goede vlaggen ;) kan alleen maar voordelig zijn!
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2013 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Krondor28
2-Stoned Monkey
3-Talisker

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-Retro[.R!.]
2-Retro
3-Pugna

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Global Knowledge
2- Embax
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Krondor28
2- Repelsteeltje.
3- GuardianOfAll

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-Teveron!
2-Global Knowledge
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Unselected :p


Meest Veelbelovende Speler van 2013 - Met welke speler moeten in 2014 serieus rekening mee houden?
1- de boeren
2- GENERAL-B.
3- Krondor28

Meest Veelbelovende Stam van 2013 - Met welke stam moeten we in 2014 serieus rekening mee houden?
1- [.R!.]
2- Retro.
3- -Free-

Niemand weet wie ik ben
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan