w2 Praattopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser37432

Guest
ik weet niet of het hier al bestaat maar heb er 1 geopent.


Hallo w2 spelers ik ben pas nieuw op w2 als co.

Op het acc blond.

w2 lijkt me wel een aangename wereld.
 

DeletedUser37432

Guest
nee pukkulpop dus ik speel samen met brecht en mehdi
 

DeletedUser37432

Guest
ja mijn voorgande wereld was w1 en nu speel ik op blond(w2) pukkulpop (w10,12)
 

DeletedUser858

Guest
Volgens mij was ondertussen elk topic wel een praat topic :p xD
 

DeletedUser

Guest
Buiten dat 2e wereldoorlog al over alles en nog wat gaat heb ik 1 vraagje?

Moeten we je met Blond aanspreken of 1 van die 'geweldige' nieuwe spelers op Blond waar ooit een goede en gerespecteerde speler op speelde:confused:

Daarnaast even voor de rest.

Ik gok dat die 1-2 weken blijft op w2:) Allhoewel.. blond ligt dacht ik redelijk safe.. ach misschien een maandje:p

Nog even een ander vraagje, wanneer komt een ander die zich meld:confused:
 

DeletedUser

Guest
Harm, ik kan je melden dat spelers die op een volledig save account komen veel sneller stoppen dan die aan een front (als ze niet kapot geveegd worden tenminste). Maar met je schatting van een maand zal je er niet ver af zitten^^

@Blond spelers, leuk dat jullie je hier al openbaar en gekend gemaakt hebben, nu eerst ff knallen in-game? ;)
 

DeletedUser37432

Guest
Harm, ik kan je melden dat spelers die op een volledig save account komen veel sneller stoppen dan die aan een front (als ze niet kapot geveegd worden tenminste). Maar met je schatting van een maand zal je er niet ver af zitten^^

@Blond spelers, leuk dat jullie je hier al openbaar en gekend gemaakt hebben, nu eerst ff knallen in-game? ;)

wij gaan zeker (ik toch) tot het einde spelen ,we kunnen nu nog niet zeggen hoelang dat is dat zal de toekomst uitwijzen .
ff knallen dan nu nog niet eerst kijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser858

Guest
wij geen zeker (ik toch) tot het einde spelen ,we kunnen nu noch net zeggen hoellang dat is dat zal de toekomst uitwijzen .
ff knallen dan nu nog niet eerst kijken.

Knallen, eerst via mijn spring dorpjes een weg naar het front :p Beetje geduld hebben he xD

En is je toetsenbord stuk? :eek:
 

DeletedUser37432

Guest
nee,ik wil soms te snel typen en dan maak ik typfouten.
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn hier zeikerds hoor, ze zeuren ook altijd over mijn Dt fouten:p
 

DeletedUser858

Guest
Nou mogen we :eek: waar moeten we het anders over hebben? :( , en die mod komt toch nooit :p
 

DeletedUser

Guest
Harm, ik kan je melden dat spelers die op een volledig save account komen veel sneller stoppen dan die aan een front (als ze niet kapot geveegd worden tenminste). Maar met je schatting van een maand zal je er niet ver af zitten^^

@Blond spelers, leuk dat jullie je hier al openbaar en gekend gemaakt hebben, nu eerst ff knallen in-game? ;)

Haha Dietrix, zalig hoeveel vertrouwen je in die nieuwe spelers hebt :p
 

DeletedUser

Guest
Uhmm tsjaa waar moeten we het over hebben. Zullen we is gaan gokken?

Uhh een paar dingen waar we op kunnen gokken:p

Hoeveel spelers komen er nog op Blond?

Hoesnel is de eerste speler daar weg?

En hoe snel is iedereen weg?

Na kom maar met wat antwoorden:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan