W2 in TWw

DeletedUser38815

Guest
Beste Forumgangers,

W2 is een prachtige wereld. Alleen vond ik het ook jammer dat deze wereld niet zoveel aandacht krijgt in het TWw.
Daarom komt dit topic hier. Ik ben vanaf nu een W2 reporter.
Het TWw wilt meer W2 in het TWw, alleen het TWw is niks zonder de lezers.
Dus heb ik een vraag waarin ik iets meer vraag dan alleen de artikels te lezen.
Ik wil jullie vragen om mij te helpen met onderwerpen voor het TWw.
Onderwerpen moeten natuurlijk over W2 gaan en geen spam-onderwerp zijn.

Dus help mij zodat ik jullie kan helpen!

Groet,

Ballatjuh
 

DeletedUser974

Guest
nou, een artikel over de oorlog TBR & co vs. Resist & co. zou een mooi begin zijn ^^
 

DeletedUser

Guest
Ideetjes voor tww... voor 'dagelijkse' gang van zaken op w2 denk ik dan aan:

- Het einde van ~Rev~
- Verdwijnen Fictus en het samengaan met Resist van groot deel leden.

Zijn beide nog niet in tww gekomen, terwijl het toch de grootste veranderingen zijn van de laatste maanden. Kan je beide hun geschiedenis van vertellen, en eens gaan horen waarom ze net 'nu' de handdoek in de ring gooide.

Dit zijn beide onderwerpen waar je vrij gemakkelijk aan informatie kan geraken met het AF te lezen, of eens paar mensen om informatie te vragen.

Idee om wat specifieker artikel (= waar ik interesse in heb:)) is wat er in het Noord-Westen van w2 gebeurt. Hoe de diplomatie daar in elkaar steekt, en waar de stammen zich daar vooral mee bezig houden.

Als ik kaartjes kijk:

noorden.png


Liggen de stammen daar (UN, [K.H], DG, beetje Resist) nog vrij goed door elkaar... dus interessant gebied. Maar als ik ze dan als 'BG' zelfde kleur geef is het beeld totaal anders.

noordinteams.png


Dus ik zou het wel interessant vinden mocht je het daar eens gaan uitspitten:).

Uit welke stammen is DG ontstaan?
Wie zit er in DG? Toch één van minst bekendste stammen van w2, die op plaats 4 staat.
Hoe komt dat ex-ants, ex-feniks, ex-order spelers daar samen zitten terwijl ze vroeger met elkaar vochten?
Hoe komt dat [K.H] afgesplitst is van UN en anderen, maar toch nog zelfde doelen nastreeft?
Willen de spelers daar in de bovenhoek rustig tot het einde van w2 elkaar internen? Of komt er daar nog actie?
etc. etc.


Maak daar eens een artikel over, en ik zal het met veel plezier lezen;)

(kan zijn dat dit onmogelijk is als je zelf geen w2 speelt, maar je vroeg om ideetjes^^)
 

DeletedUser38815

Guest
Het ziet er uit als een leuke (ingewikkelde) puzzel.
Ik denk dat ik morgen middag een definitief besluit ga maken waar mijn eerste wereld 2 artikel over zal gaan. Tot die tijd wacht ik de ideen graag af.

De ideen kan ik eventueel ook later weer wat over schrijven.
 

DeletedUser

Guest
nee gewoon -k3- die gezellig met 3 mensen in een stam zitten en houden van de drie biggetjes
 

DeletedUser

Guest
Je moet gewoon een paar hoofdspelers pakken. Oorlogen zat in w2 om over te vertellen als je maar goed kijkt op de af...
 

DeletedUser

Guest
als je info over DG wilt weten of dergelijke, kan je altijd bij mij aankloppen ;)
Enne Dietrix, mij ken je toch nog wel ? :cool:

btw, heel mooi gezegt over wat je graag wil zien enzo ;)
 

DeletedUser38815

Guest
Bedankt voor de reacties. Ik wacht nog even driekwartier af voordat ik het besluit neem waar ik over ga schrijven.

En dat het onderwerp nu niet gekozen word houd niet in dat ik er niet een andere keer over kan schrijven.

Voor vragen of andere dingen kan je me altijd een berichtje sturen.
 

DeletedUser

Guest
als je info over DG wilt weten of dergelijke, kan je altijd bij mij aankloppen ;)
Enne Dietrix, mij ken je toch nog wel ? :cool:

btw, heel mooi gezegt over wat je graag wil zien enzo ;)

Jep, kan die mooi kijken wat hij de nieuwe Rev vind:rolleyes: dus ook bg want stel je voor ze moeten in het noorden alleen vechten:eek:
 

DeletedUser

Guest
Het is algemeen bekend dat in W2 de oorlog

-HF-, _TBR_ & -KH- vs. Resist, UN, DG, [.KH.] & EER speelt

Dus daar hoef je opzich niet zoveel over te vertellen.. maar wat diet zij is prima idee!
 

DeletedUser

Guest
Als je wat over Rev wil weten kan je altijd aankloppen

kan altijd wel wat vertellen pm men forum account maar.

ik speel wel niet meer voor tijdje zoizo maar k volg het af wel.

ps luister naar Dietrix zijn goeie ideen
 

DeletedUser38815

Guest
Beste forumgangers,

Door dat Dietrix een enthousiast onderwerp heeft en al een beginnetje, ga ik me hierin verdiepen.

Ik hoop dat er een mooi artikel van komt en dat ik jullie niet teleur ga stellen.
 

DeletedUser16043

Guest
Het is algemeen bekend dat in W2 de oorlog

-HF-, _TBR_ & -KH- vs. Resist, UN, DG, [.KH.] & EER speelt

Dus daar hoef je opzich niet zoveel over te vertellen.. maar wat diet zij is prima idee!

waar blijft mystic dan?

want rev was jullie bg, dus en mystic zijn de overblijfselen ervan, dus neem aan dat die gewoon bg krijgen, net zoals D.D. zijn bg werd overgeschakeld naar rev:p
 
Bovenaan