Unirush Enquete

Wereld eindigen zonder Unirush


  • Totaal aantal stemmers
    88

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
:eek2:
 
Reactiescore
1.537
Vrij treurig allemaal maar wel de beste manier om deze wereld te eindigen. Ben van mening dat beide partijen onwijs veel fouten hebben gemaakt, het welles-nietes spelletje kan nog weken doorgaan maar veel gaan we er toch niet mee opschieten. Zonde om nog energie te steken in afspraken oid want dat komt toch niet meer goed.
 

Deleted User - 487957162

Guest
We willen de wereld eindigen, maar doen nog wel 1x een massa met iedereen in de stam. Klinkt logisch.
 
Reactiescore
736
Laat mij deffen dan, ben ik weer van de straat vandaag.
 
Reactiescore
736
Dit was echt de beste wereld om weer te TWen, snap gelijk waarom ik gestopt was. :cata:
 
Reactiescore
7
Vrij treurig allemaal maar wel de beste manier om deze wereld te eindigen. Ben van mening dat beide partijen onwijs veel fouten hebben gemaakt, het welles-nietes spelletje kan nog weken doorgaan maar veel gaan we er toch niet mee opschieten. Zonde om nog energie te steken in afspraken oid want dat komt toch niet meer goed.

Daarom dat je moet bekennen dat Candice het mooiste en liefste account is van w74!!!
 
Reactiescore
1.537
De eerste keer dat Fix een keer een massa doet, is als de wereld klaar is haha.
Jammer dat uiteindelijk jij een van de grootste redenen bent waarom onderhandelingen in het verleden stuk liepen en de haat onder sommigen zo groot naar elkaar is. De verwijten, sneren en negatieve rivaliteit blijven maar doorgaan en dat houdt de toxische sfeer toch aardig in stand...... Heb het niet over alleen dit bericht van je trouwens.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Jammer dat uiteindelijk jij een van de grootste redenen bent waarom onderhandelingen in het verleden stuk liepen en de haat onder sommigen zo groot naar elkaar is. De verwijten, sneren en negatieve rivaliteit blijven maar doorgaan en dat houdt de toxische sfeer toch aardig in stand...... Heb het niet over alleen dit bericht van je trouwens.

Weer een sneer die kant noch wal slaat. Ik heb namelijk mij nooit met de onderhandelingen bemoeid. In die periode heb ik zelfs amper gelogd. Ik heb verder niets te maken met alle huidige incidenten. Jammer dat Fix altijd maar weer illegaal moest CF’en. Ik heb er ongeveer 8/9 gehad? Eerlijk winnen blijft lastig het speedertje
 

Deleted User - 487957162

Guest
Trouwens, succes morgen met de dorpjes! Aangezien het toch een Unirush, hou ik het voor gezien. Houdoe!
 
Bovenaan