UN vs -KH-

DeletedUser

Guest
Deze bestond niet en gezien mijn ondersteuning flinke klappen krijgt moet hij er ook staan!
 

DeletedUser

Guest
als UN of KH behoefte heeft aan een topic zullen we dat zelf wel maken...gaan jullie nu op de TBR topics maar gillen hoe goed jullie zijn...hier valt niets te zien :)

Anoli
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor KH is een apparte stam van TBR we zijn wel bondgenoten maar vechten een verschillende oorlog weliswaar tegen dezelfde stam UN.


Maar ik wil graag op de hoogte blijven van Anoli omdat ik hem wil gaan vernietigen vandaar iets gespecificeerder en dus dit topic UN vs KH:)
 

DeletedUser

Guest
uhuh...je wil iets specifieker mij in de gaten houden en dus een UN tegen KH topic...je blijft een apart mannetje cafje...sorry dat ik het zeg...

maar wacht even, ik zal speciaal voor jou een anoli topic maken, kun je al je propaganda daar kwijt en heeft de rest er geen last van...is dat niet leuk?

Anoli
 

DeletedUser

Guest
Senne, sluit dit even aub. Er bestaat al een topic TBR & co vs. UN & co.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal ook ff herhalen dan, je praat jezelf tegen...




Nee hoor beide zaken intereseren mij gewoon,ik wil jou vernietigen dat steek ik zeker niet onder stoelen of banken.
En jij weet waarom.

Maar dat neemt niet weg dat KH zwaar onder vuur ligt van UN en ik dat zie aan de verliezen van mijn os.

en die zijn niet van jou want jij valt bravehart aan waarvan ik de vv doe alleen al om jou te neten.:D


Ik ben overigens ook erg trots op PC die gasten doen het geweldig onze oude vijanden jongens ga zo door!
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor beide zaken intereseren mij gewoon,ik wil jou vernietigen dat steek ik zeker niet onder stoelen of banken.
En jij weet waarom.

Oh ik weet wrom?

Omdat ik eens in je gezicht heb gezegd wat een hele hoop mensen over je denken cafje? Dat je een verrekte lafbek bent die liever naar de vijand overstapte dan gewoon achter zijn idealen en grote mond te blijven staan?

Want jij en ik zijn niet zo verschillend cafje...allebei een grote bek en beslist niet bang om die te verkondigen...het grote verschil is echter dat ik mijn grote mond WEL waar maak, OOK als het me niet ten goede komt en honderden dorpen kost...

Denk niet dat ik de enige ben die dit denkt cafje...je oude vrienden, je nieuwe stamgenoten...de overige toeschouwers...ik ben gewoon de persoon die het durft uit te spreken...

J
 

DeletedUser

Guest
Oh ik weet wrom?

Omdat ik eens in je gezicht heb gezegd wat een hele hoop mensen over je denken cafje? Dat je een verrekte lafbek bent die liever naar de vijand overstapte dan gewoon achter zijn idealen en grote mond te blijven staan?

Want jij en ik zijn niet zo verschillend cafje...allebei een grote bek en beslist niet bang om die te verkondigen...het grote verschil is echter dat ik mijn grote mond WEL waar maak, OOK als het me niet ten goede komt en honderden dorpen kost...

Denk niet dat ik de enige ben die dit denkt cafje...je oude vrienden, je nieuwe stamgenoten...de overige toeschouwers...ik ben gewoon de persoon die het durft uit te spreken...

J

Wat niet wil zeggen dat het dan ook zo is.
 

DeletedUser

Guest
Wat niet wil zeggen dat het dan ook zo is.

ik zie dat cafje2 ook gearriveerd is...niet dat ik van jou een eerlijk antwoord verwacht...jij loopt immers ook al vanaf NUKE achter cafjes kont aan...

Dat nieuwe topic is ook voor jou trouwens...mocht je de aandrang voelen cafje te verdedigen...
 

DeletedUser

Guest
ik zie dat cafje2 ook gearriveerd is...niet dat ik van jou een eerlijk antwoord verwacht...jij loopt immers ook al vanaf NUKE achter cafjes kont aan...

Dat nieuwe topic is ook voor jou trouwens...mocht je de aandrang voelen cafje te verdedigen...

Komt omdat cafje een lekker kontje heeft :)
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor beide zaken intereseren mij gewoon,ik wil jou vernietigen dat steek ik zeker niet onder stoelen of banken.
En jij weet waarom.

Maar dat neemt niet weg dat KH zwaar onder vuur ligt van UN en ik dat zie aan de verliezen van mijn os.

en die zijn niet van jou want jij valt bravehart aan waarvan ik de vv doe alleen al om jou te neten.:D


Ik ben overigens ook erg trots op PC die gasten doen het geweldig onze oude vijanden jongens ga zo door!

Caf, eerst was je anti-TBR, nu opeens TBR is the best.

Oke, TBR is erg goed, maar jij bent raar, eerst anti-TBR, dan anti-UN en al die stammen.
Of is er een nieuwe speler op dit account, mischien heb ik iets gemist?
Ik denk dat ik iets mis, ik weet niks van hoe het daar gaat, maar, wil je me anders op de hoogte stellen;)
 

DeletedUser10058

Guest
Oh ik weet wrom?

Omdat ik eens in je gezicht heb gezegd wat een hele hoop mensen over je denken cafje? Dat je een verrekte lafbek bent die liever naar de vijand overstapte dan gewoon achter zijn idealen en grote mond te blijven staan?

Want jij en ik zijn niet zo verschillend cafje...allebei een grote bek en beslist niet bang om die te verkondigen...het grote verschil is echter dat ik mijn grote mond WEL waar maak, OOK als het me niet ten goede komt en honderden dorpen kost...

Denk niet dat ik de enige ben die dit denkt cafje...je oude vrienden, je nieuwe stamgenoten...de overige toeschouwers...ik ben gewoon de persoon die het durft uit te spreken...

J

Ben ik dan cafje3 ofzo?
 
Bovenaan