tribalwars het nieuwe grepo

Reactiescore
444
Echt schandalig dat we hier al 5 kantjes vollullen over een gegeven ban, @DenDuvel had dit voorheen allang in de kiem gesmoord en iedereen een ban van een maand gegeven.

Waar gaat het heen met dit spel????
 
Reactiescore
5
Kunnen we wel even een feestje doen met dat Duckje is opgestapt?
 
Reactiescore
5
Enkele 'VFers' reageren hier al trollend op. Hou wel rekening met het feit dat zij niet eens TW spelen, en gewoon de 'werelders' plagen door tegen co-spelen te zijn...
Ik ben geen VFer, en ben voorstander van hef afschaffen van CO spelers
 
Reactiescore
1.279
Enkele 'VFers' reageren hier al trollend op. Hou wel rekening met het feit dat zij niet eens TW spelen, en gewoon de 'werelders' plagen door tegen co-spelen te zijn...
Graag niet generaliseren bvd mvg
 
Reactiescore
3.586
Het is gezellig om met mensen die je goed kent samen te spelen en dagelijks contact te houden wat toch minder is als je elk op andere accounts speelt.

Hoe kan je ooit controleren hoeveel mensen er op een account spelen is iets wat ik me ook afvraag. Hoe dan ook, met co's of zonder co's spelen, dit spel is uber tijdrovend. De community word ouder en vgm werkt iedereen en/of heeft kids. Ik ben voorstander van alles te automatiseren (kan ook niemand nog cheaten met illegale scriptjes) en van dit spel een puur strategisch (schaak)spel maken. Het is opzich een leuk spel maar zo tijdrovend als je mee aan de top wilt draaien.
 
Reactiescore
444
Ik heb tegen accounts gespeeld waar doodleuk 5 man vast op zaten en als al die niet konden het account gewoon in de discord gegooid wordt met 50+ gasten.

Geen schijn van kans voor de normale spelers, goed dat InnoGames daar is wat aan gaat doen.

Select groepje wat mee gaat doen voor de wereldwinst staat allang vast voordat een wereld is gestart.

De grote grap is nog wel dat in die discord chat beide kampen zitten. Afgelopen 20 werelden zijn allemaal gewonnen door hetzelfde groepje.
 
Reactiescore
444
Er zit een groot verschil in een team van 4/5 spelers en een groep van 50 man die non-stop actief kan zijn op de topaccounts in de actieve werelden.

Co-spelers is niks mis mee maar dat ergens een grens moet zitten aan de hoeveelheid IP-s per account lijkt me noodzakelijk voor de steeds verder leeglopende community omdat er geen leek ook maar 1% kans maakt op een wereldwinst.
 
Reactiescore
981
Ik zie het persoonlijk weinig verschil maken. Als ik een classic premade moet maken met teams, wint mijn premade. Als ik een premade moet maken met solo accounts, wint mijn premade. één op een account, vijf op een account, maakt allemaal weinig uit. Je hebt gewoon iemand nodig op het account die niet opgeeft als er wat tegenstand komt en weet wat die doet in lastige situaties.

Al die "activiteits" teams die je soms tegenkomt, 3 van de 5 loggen al amper, en zodra het lastig wordt loggen ze alle 5 niet meer. Denk eerder dat het boosten en premium een stuk meer invloed heeft op nieuwe spelers dan de co regels.

überhaupt uit mijn ervaring, de best presterende teams hadden maar max 2 spelers op 1 account (met uitzondering 3). Zodra dat meer was, ofwel waren het mascottes die niks deden, ofwel liep het team totaal niet. Ik had sowieso liever 1 betrouwbaar iemand op een account dan 5 van die random gasten die er niks van konden.
 
Reactiescore
981
Het is gezellig om met mensen die je goed kent samen te spelen en dagelijks contact te houden wat toch minder is als je elk op andere accounts speelt.

Hoe kan je ooit controleren hoeveel mensen er op een account spelen is iets wat ik me ook afvraag. Hoe dan ook, met co's of zonder co's spelen, dit spel is uber tijdrovend. De community word ouder en vgm werkt iedereen en/of heeft kids. Ik ben voorstander van alles te automatiseren (kan ook niemand nog cheaten met illegale scriptjes) en van dit spel een puur strategisch (schaak)spel maken. Het is opzich een leuk spel maar zo tijdrovend als je mee aan de top wilt draaien.
Klopt, daarom is dit eigenlijk echt een non-discussie. Het valt niet te controleren. Ondanks dat ik niet echt pro anti co ben om diverse redenen, best leuk om is een wereld te starten waar je maar 1 speler per acc hebt, maar dat is zoals je zei niet te controleren.
 
Reactiescore
5.701
Ik zie het persoonlijk weinig verschil maken. Als ik een classic premade moet maken met teams, wint mijn premade. Als ik een premade moet maken met solo accounts, wint mijn premade. één op een account, vijf op een account, maakt allemaal weinig uit. Je hebt gewoon iemand nodig op het account die niet opgeeft als er wat tegenstand komt en weet wat die doet in lastige situaties.

Al die "activiteits" teams die je soms tegenkomt, 3 van de 5 loggen al amper, en zodra het lastig wordt loggen ze alle 5 niet meer. Denk eerder dat het boosten en premium een stuk meer invloed heeft op nieuwe spelers dan de co regels.

überhaupt uit mijn ervaring, de best presterende teams hadden maar max 2 spelers op 1 account (met uitzondering 3). Zodra dat meer was, ofwel waren het mascottes die niks deden, ofwel liep het team totaal niet. Ik had sowieso liever 1 betrouwbaar iemand op een account dan 5 van die random gasten die er niks van konden.
Ik denk dat je het wat onderschat. In mijn ervaring zijn juist degene die “goed gaan” op massa’s ontvangen degene die op een normale dag maximaal een uur of 2-3 online zijn. In dat geval leg je het gewoon af op activiteit als je 1-speler accounts zou hebben.
 
Reactiescore
1.145
Dat denk ik ook ja.
Ben zelf niet van de endgame maar denk als ik een stam zou beginnen met starters er niet eens meer een endgame gaat zijn.

Vroeger toen de werelden nog wat groter waren kon je als niet starter wat makkelijker tot de endgame komen denk ik maar met die kleine werelden van tegenwoordig moet je eigenlijk al gelijk mee zijn.
 
Reactiescore
95
Vroeger toen de werelden nog wat groter waren kon je als niet starter wat makkelijker tot de endgame komen denk ik maar met die kleine werelden van tegenwoordig moet je eigenlijk al gelijk mee zijn.
Jaa in de tijd dat pp beurs nog niet bestond. Het moment dat de pp beurs er bij kwam is het starten 200x belangrijker geworden.
 
Bovenaan