Topspelers

DeletedUser

Guest
Hé jeroen is walnoot :/ ik ben schaap

Ik hou het allemaal niet meer bij, laatst was ik nog Opa in een familie die daarna wat gevoelig bleek te liggen en nu hebben we een familie van een schaap en een walnoot! en wat ben ik dan? Spons? parade paardje? brandweerman? kruimel? :boer:?
 

DeletedUser59647

Guest
Mmmm, ik zal niet uit de school klappen, maar =Turgon- is wel erg overtuigd van zijn stamleden, door te beweren dat zij geen OS zenden.
Ik ben niet de persoon die nu namen gaat lopen roepen, dit kan ik de betreffende personen niet aandoen, maar het bewijs is te vinden in mijn OS lijst.

Jij bent echt de zieligste persoon die ik ooit al heb tegengekomen op het af !
Hoe kom je er nu bij dat we je zouden ossen ?
Iedereen heeft de pest aan je
 

DeletedUser57892

Guest
hey niet pesten he hij moet morgen nog wel naar het ziekenhuis.
 

DeletedUser

Guest
Ik hou het allemaal niet meer bij, laatst was ik nog Opa in een familie die daarna wat gevoelig bleek te liggen en nu hebben we een familie van een schaap en een walnoot! en wat ben ik dan? Spons? parade paardje? brandweerman? kruimel? :boer:?

Jap, je moet met je tijd mee gaan hé opa. :p Gaat het sneller als je bij kan houden? :p
 

DeletedUser59647

Guest
Met fakes versturen ? :D

Ik heb juist met een vv een clear als dump gestuurd
Sorry dat ik zo naar doe :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Toen ik zag dat het fakes waren lat ik kapot op de grond van het lachen, echt mooi gedaan :p Wel balen dat je nieuw plan moet maken nu ;s
 

DeletedUser

Guest
Onze V. plannetjes lukken altijd :)

Wie is jullie volgende target, ik heb nu wel weer wat meer tijd om te deffen :p

daarom hebben we altijd zoon moeite om nieuwe te verzinnen en daarom is het dus ook zo balen dat ik nu weer opnieuw moet beginnen :p



Ja alleen nu als ondersteuning met 1 kata of zwaard per stuk, puur om hem te plagen xD

Ik heb misschien nog wel wat troepen op exodine staan xd
 

DeletedUser51823

Guest
Of jij en Money kappen gewoon met hier posten :).
dan Is dit forum niet verpest :)
Want ik kan ook zeggen ja, dat klopt.
Zonder dat er bewijs is ;)
Als jij jezelf geloofdwaardig vind moet je eens vragen waarom hier de emeste jou en money niet geloven ^^

Daarbij zijn jullie gewoon bezig jullie zelf voor schut te zetten.
T leuke is jullie zijn zo dom t neiteens door te hebben ;).

Het feit dat -turgon- jullie met 1 post de grond in boiort zegt al genoeg ;)

Daarbij zijn de Paranoia Smurfjes in de meerderheid . ^^


ik ben aan niemand wat verplicht. Het enige wat ik zeg is dat een PM gehad met daarin het bericht van de OS onderweg is. Zoals hier ondertussen ook al bevestigd is door Turgon zelf. Dat het bijna geen troepen zijn die onderweg zijn kan ik niet weten.

Turgon boort mij niet de grond in maar monney. Dus begrijpend lezen wordt ook al lastig voor je en als
je dan wilt beginnen over wie dom is gebruik dan normale grammaticale zinnen want er klopt er geen k*nt van. Dus dat zegt al genoeg denk ik ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan