Top- en flopspelers

DeletedUser

Guest
Niet meer kwijtgeraakt dan ik wou :). Tegen jou helemaal niets. Staat +20 -19 of +20 -20.

15 man precies :eek:. Met Calm was er geen BG, toen jullie iets zeiden was er zelf niets tussen de stammen. Als jullie je zo gedragen (jij niet btw), dan kan dat er altijd van komen :)

Al vraag ik mij ook wel af bij Calm, als ze met Error willen samen werken jij post net zo belachelijk :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ach ja jij post Error onwaardig, dus je zou zeker in de Hack stijl passen
 

DeletedUser

Guest
Laten we er nog wat moois van maken iig! Wij op Biskus gaan onze uiterste best doen, nog even een massa doorstaan natuurlijk.. :(:(

Magister, mij maakt het persoonlijk ook niks uit hoor, onze onderlinge strijd. Vind het tot nu toe prima gaan haha, niet van plan om te stoppen en hopelijk jij ook niet .. ;):p
 
Reactiescore
1.015
ik ga niet verklappen wat er zal gebeuren. Met het oog op de toekomst zal het echter veel voordeliger en normaler zijn dan de huidige situatie. Waar mij dat brengt, zien we wel :)
 

DeletedUser

Guest
Laten we er nog wat moois van maken iig! Wij op Biskus gaan onze uiterste best doen, nog even een massa doorstaan natuurlijk.. :(:(

Magister, mij maakt het persoonlijk ook niks uit hoor, onze onderlinge strijd. Vind het tot nu toe prima gaan haha, niet van plan om te stoppen en hopelijk jij ook niet .. ;):p

Succes met deffen
 

DeletedUser

Guest
Grapjas, al een geluk dat jij al zoveel goede dingen gedaan hebt hier in de wereld.
Inactieve DF leden edelen, dat is het enige dat je nog kunt

Inactieve DF leden?? kerel wat ben jij toch een held ik zou zelf propagenda proberen te maken :rolleyes:
En ja je moet wel ergens beginnen :), dus kortom ga niet dingen roepen waar je helemaal niks van af weet.
 

DeletedUser73282

Guest
Grapjas, al een geluk dat jij al zoveel goede dingen gedaan hebt hier in de wereld.
Inactieve DF leden edelen, dat is het enige dat je nog kunt

haha, wat weet jij van mijn strijd met D.F. in het verleden ;)? daar was niks inactiefs aan :p.
 
Reactiescore
1.015
Je wil de masterserver huren om vernederd te worden? Je zegt 1v1, die verlies je alleen al op activiteit ;)
 
Bovenaan