Top 25 waardig?

Reactiescore
2.509
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe wij onze top 25 inschatten. De top 25 is nu al aardig gevormd en we zijn alweer bijna een half jaar onderweg ;) Zijn ze hun plaats waardig of juist helemaal niet?

De huidige Top 25:

1 FrigginInsanity
2 Erebos.
3 ShitHappens..
4 Stokje Satédrakan?
5 .The Void
6 Mirage
7 *YourNext*
8 freaker play
9 .Reality
10 Dei Medici.
11 Obadiah
12 Saccharomyces Boulardii
13 The Minions
14 brigitte1
15 Rare Species
16 OrAsU
17 CragHack
18 Duffy
19 The Dicktator
20 Babe Magnet
21 donkeykong
22 Remkoo1
23 mkicken22
24 ferrybroeren
25 JuggRNaut

Mijn lijstje komt morgen
 

DeletedUser72524

Guest
Re: Rate de top 25

Heerlijk dit topic, dacht er paar dagen geleden ook om hem aan te maken, maar ik was te lui voor een lijstje te maken :p.
 

DeletedUser76528

Guest
Re: Rate de top 25

Laten we nog even een weekje wachten, dan ben ik ook weer terug ;)
 

DeletedUser5114

Guest
Re: Rate de top 25

hahaha jawel maar ik hoor hoe dan ook op 1 te staan :$
 

DeletedUser64081

Guest
Re: Rate de top 25

Moet ik wat barbarendorpen voor je vooredelen? :D
Hopen dat ik de dorpen niet met de 3e edel heb:p
 

DeletedUser5114

Guest
Re: Rate de top 25

nee hoeft niet bewaar me edels liever voor jou dorpjes :D
 

DeletedUser64081

Guest
Re: Rate de top 25

Als er een trein komt kan ik die misschien ook wel vooredelen :D
 

DeletedUser64081

Guest
Re: Rate de top 25

Haha die propaganda van jullie, verslik me bijna in m'n konijnenvoer :p
 

DeletedUser27722

Guest
Re: Rate de top 25

Vind het overigens wel een opvallend topic om nu meteen de hele top-25 naar waarde te moeten schatten, lijkt veel werk. :p
 

DeletedUser57985

Guest
Re: Rate de top 25

Ik ben pas 2 maanden onderweg dus wacht nog ff met dit lijstje
 
Reactiescore
2.509
Re: Rate de top 25

Als je geen geduld heb dan krijg je maar een deel van de lijst

1 FrigginInsanity

Zeker top 3 waardig. Een actief team die draait als een machine, een vaste groei. En oprichter van de top stam op W45 op het moment. Daarnaast draaien ze veel VV en staan ze eerste ODA. Al met al een mooie nummer 1 die het ook waardig is.

2 Erebos.

Top 10 waardig. Een mooi account een actief team, maar ik kreeg te horen dat er een co weg wilde. Iets wat mij zegt dat het niet helemaal vlekkeloos draait. Ook zij zijn leider van hun stam en hebben ook al behoorlijk wat ODA gehaald. Hun ODD is ook relatief hoog als je naar andere top account kijkt.

3 ShitHappens..

Top 10 waardig. Wederom een leuk team, echter hebben zij hun stam (terecht) opgegeven en zijn ze Devo gejoint. Een slimme zet, echter hebben ze nu best wel wat front, dus ik verwacht dat we de komende weken gaan zien om het ook klopt, ik heb er persoonlijk wel vertrouwen in dat jullie de eerste wave’s kunnen opvangen. Door de interns valt het ODA echter wat tegen.

4 Stokje Satédrakan?

Top 10 waardig. Ik heb veel goed dingen over dit team gehoord, maar persoonlijk denk ik dat het wat overrated wordt. Desondanks denk ik mits ze weer actief gaan farmen hun plek in de top 10 kunnen behouden. Verder hebben ook zij een mooi ODA, maar het ODD valt behoorlijk tegen.

5 .The Void

Top 20 waardig. Ik ken deze speler niet persoonlijk. En de stats zijn nu ook niet echt heel indrukwekkend en ook gekeken naar het OD gehalte, denk ik niet dat zij zich op hun eigen account al echt bewezen hebben.

6 *YourNext*

Top 15 waardig. Naar mijn weten toch wel een sleutel speler. Daarbij krijgt hij het vaak voor elkaar om een NAP te krijgen met spelers. Dus het moeten wel sociale spelers zijn. Als wij echter de OD erbij pak is het nu ook niet echt heel indrukwekkend. In de komende weken zullen we kijken ik in hun goed ingeschat heb.

7 Mirage

Top 3 waardig. Ik ken de bespelers allemaal en ze zijn echt beast. Ze zijn een weekje later gestart en desondanks staan ze mooi in de top 10. Daarnaast bewonder ik hun speelstyle. Ik zou het niet kunnen. Als ik echter kijk naar OD en vooral de ODA is dat dramatisch, maar ik verwacht dat ze dat nog wel goed kunnen maken.

8 .Reality

Top 25 waardig. Het is een team waarvan ik nog niet veel gehoord heb, maar als ik hun PF bekijk hebben ze wel smaak. Daarnaast hebben ze veel OD en mooie dag awards.

9 freaker play

Top 10 waardig. Op het moment is hij stamloos, maar het zal voor niemand verrassend zijn als hij binnenkort in Season zit. Daarnaast in het lang een soloaccount geweest en heeft hij lang in de top 5 gedraaid. Ik verwacht veel van deze jongens, maak het ook waar. Ik hoop nog eens tegen jullie te kunnen fronten.

10 Dei Medici.

Top 10 waardig. Een actief team, met veel motivatie, ze spammen wel wat veel (a) De skills zijn ook aanwezig. Daarnaast een groot front al langere tijd en heeft de laatste weken veel OD erbij gekregen. Ik zie ze nog zich nog wel vast nestelen in de top 10.

11 Obadiah

Top 25 waardig. Er spelen gemotiveerde spelers op. Jammer genoeg is er 1 van gestopt deze week en zijn ze nu in fusie. Ondanks dat hebben ze mooi wat ODA weten te score. Ik verwacht dat zodra ze front krijgen met Season minder hard zullen groeien en ik ben benieuwd naar de uitkomst ervan. Want als ze zo gemotiveerd blijven als ze nu doen, dan kunnen ze het nog ver schoppen.

12 Saccharomyces Boulardii

Top 15 waardig. Een W29 speler, die naar mijn mening een iets wat verkeerde stam heeft verkozen daar (a) Maar een goede reputatie bij mij heeft achtergelaten. Ze krijgen echter front met Mirage, dus ik vrees voor het voortbestaan. Maar het gaat zeker een leuke en lange strijd worden. Aan de OD te zien hebben ze veel interns achter de rug en hebben ze zich nog niet echt kunnen bewijzen.

13 The Minions

Top 20 waardig. Ja, ik ga nu mezelf beoordelen ^^ Niemand heeft in meer stammen gezeten als wij. Tegenstand hebben we ook niet echt gehad. Alleen maar easy targets gehad die je kon clearen en edelen. Meer is het nooit geweest. Onze ODA is vrij hoog en de reputatie is volgens mij goed.

14 Duffy

Top 25 waardig. De speler waar ik het meeste van verwacht van de spelers waarmee ik front mee zou hebben. Ze hebben echter wel een behoorlijk faal actie op mij gedaan maandag samen met cookiesoldier. Echter is hun OD bijna dramatisch te noemen, maar ik ga met veel plezier de 1 VS 1 strijd aan. Hopelijk gaan het een paar leuke weken worden :D

15 brigitte1

Top 15 waardig. De moeder van Memo, ze slooft zich behoorlijk uit. Ze zijn overactief en naar mijn mening heerlijke beuren. Door de co is er ook het nodige ervaring aanwezig. Ik heb het idee dat ze soms wat onderschat worden, maar ik denk dat ze nu precies op de goede plaats staan.

16 Rare Species

Top 20 waardig. Je kan nog zo een goede spelers zijn, maar als je geen respect toont en een vv in je handen krijgt en met die vv zijn eigen stamgenoten aanvalt ben je heel tribalwars onwaardig, maar er zit veel potentie in het account en ik hoop dat ze de fout niet nog eens maken. Ik ben er van overtuigd dat de leiding van Devo^^ maatregelen tegen deze co heeft genomen. Verder is de OD niet al te hoog.

17 CragHack

Top 15 waardig. Jezus Wopke sta jij alweer top 20 :D Hier hebben we maken met een overactieve en gedreven speler. Als hij dit kan volhouden met misschien een co die hem aanvult denk ik zeker dat hij top 10 kan gaan spelen in de toekomst. Op het moment valt zijn OD wat tegen.

18 The Dicktator

Top 25 onwaardig. Hij zit in de verkeerde stam en heeft in mijn ogen geen toekomst, daarnaast heeft hij het tegendeel nog niet bewezen en is zijn OD dramatisch te noemen.

19 OrAsU

Top 25 Waardig. Ook hier hebben we te maken met de kern van Season. Mooi wat ODA, maar de ODD stelt niks voor. Echter heb ik veel goede dingen over deze speler gehoord.

20 Babe Magnet

25 Onwaardig. Het is een relatief onbekend account. Die groot geworden is door inern. Dit is te zien een de OD. Zodra deze speler tegenstand krijgt, zal het wel snel over zijn
 

DeletedUser27722

Guest
Re: Rate de top 25

Zoveel waarde hechten aan OD?
En je moet ook kijken waar een account ligt, ik kan hier alles zo mooi timen en deffen, maar dat hoort niemand, want zo goed als rim en veel OD valt hier niet te rapen, dus zal nooit echt daarvoor een hoge score behalen, tenzij alles via stamacties. En freaker zit al een halve dag in Season, of heb je zo lang aan die post gezeten? Haha. :p

En als je hoog ODA , en alle tegenstanders hun troepen wegknalt, wil dat meestal zeggen dat ze niet veel gaan aanvallen voor een ODD te verkrijgen..

Verder ben ik het wel merendeel eens, behalve Sate en SH die nog lager dan hun waarde geschat worden, zou toch zeker minimum top-5 gaan.

Verder dacht ik je de top-20 gewoon een nieuwe plaats moest geven volgens wat je er van vind, ipv gewoon raten, wat bij het rate topic gebeurd?

Voorbeeld
1) Friggin'
2) Sh
3) Sate
4) Erebos
5) Mirage
6) Reality
7) Dei
8) Yournext
9) Orasu
10) Saccha B

Zou toffer zijn dan gewoon raten en 'top-20' is zo vaag? Nummer 2 is ook al top-20 bij wijze van spreken. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Re: Rate de top 25

FrigginInsanity oprichter van Devo? :p

Verder vind ik je stukjes wat te veel gebasseerd op OD en niet op andere elementen. Denk hierbij aan ligging, directe tegenstander, stam. Misschien een tip voor de volgende.

Jammer dat mijn stukje zo gecentreerd is rondom de actie van mijn co. Het account staat hier niet voor in en uiteraard verafschuw ik zijn keuze. Dit mag niet van invloed zijn op een rate die rangsgebonden is.

Maar al met al, leuk initiatief en bedankt voor je rates!
 
Bovenaan