Tick tikt niet meer

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Kijk dit is dus zoals Leaving Behind aanhaalt meer dan zwak. Je kan zo'n reactie op een skype chat zetten, maar dat maakt deze discussie monddood. Het enige zinnige dat ik hier op te zeggen heb, buiten dat hij simpelweg dingen zegt die ik compleet onderuit heb gehaald in mijn begintopic, is dat hij mijn standpunt bewijst. Tick bevat veel spelers die niks zeggen, ik weet dat er spelers zijn die er zo over denken als ik. Het punt is echter, dat ik mijn bek opengetrokken heb. Ik heb gezegd waar het op stond, de leiding van Tick kan niet tegen een volle klap met waarheid in hun gezicht. Kritiek wordt weggestopt, genegeerd en tja, gekickt. Dat Tick zijn mannetje hier niet staat bevestigd mijn visie enkel en alleen maar.

Leuk dat er zon post geplaatst word binnen 4 uur na het posten, terwijl er toch enige tijd nodig is om een fatsoenlijk uitgebreid antwoord te schrijven, maar dat vervolgens na reactie er na 48 uur nog geen antwoord is gekomen, of signaal dat een antwoord er nog aankomt.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Moet je stamleider zijn om te zeggen dat er iets doortickt dan :eek:
 

DeletedUser73204

Guest
onze leider heeft de getickten de oorlog verklaard. jaja dat maak echt wel indruk met onze stam hahahaha. nou ja, leuk voor de grafiekjes
 

DeletedUser73204

Guest
het loopt zeker lekker daar. ze noemen elkaar zelfs al "anaalridder" . Dat moet wel een hele knusse stam zijn. huehue:p
 

DeletedUser75796

Guest
Trains lijkt vooral wel knus.. Is r2w nog een legit belediging? Of is dat ook gewoon onderdeel van het spel geworden afgelopen jaren?
 

DeletedUser77666

Guest
W54 is gwn een rot wereld en ze denken dat ze nu niks hoeven te doen en de wereld gaan winnen
 

DeletedUser74846

Guest
Gaat er weeral een discussie over R2W gezocht worden? Vind die discussies nogal kansloos worden en vooral in herhaling blijven treden. Elke rekruut wordt ondertussen R2W genoemd. Weken terug na puppet en wipe en nu weer? Elke keer de vraag of dit nieuw is slaat werkelijk nergens op. Rekruteren gebeurd namelijk al jaren lang op deze manier en zodra andere een nadeel er in zien is het R2W. Ik zou zegen in plaats van hier weer een kansloze discussie te organiseren lekker je best doen en trains wegspelen dan merk je snel genoeg of het rekruteren een voordeel heeft gehad.

Ben ik het eens met de rekruutz? Nee zeker niet want ik denk dat het niet te juiste rekruteringen zijn op 1 na namelijk Mark/coruscant.

Grtzz marvin (geen trains lid )
 
Bovenaan