Stelvio

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser67158

Guest
Hoi geliefde AFers,

Hier even mijn verhaaltje, dit omdat ik graag op het forum zit en het fijn vind als alles gewoon duidelijk is.

Ongeveer 2 weekjes geleden waren er 2 topspelers gestopt op Stelvio,
het zat er wel een beetje aan te komen, er was steeds minder activiteit.
Gerard en Heiko hadden het beiden erg druk thuis en op het werk,
helaas ging dat voor op ons account :p
Ik ging dus opzoek naar een nieuwe co, een goede speler met ervaring het liefst.
Toen melde mijn oude co Pieter zich aan,
dat was voor mij ideaal, beter had het niet kunnen zijn.
Aangezien ik al een leuke tijd met hem samen gespeeld had en we het samen naar de top gehaald hadden wist ik dat dat wel goed zat.
Ik vloog die volgende ochtend naar Nederland om mijn opa te bezoeken in het ziekenhuis (ja die leeft ook nog)
Hij ligt helaas op sterven en dit zal waarschijnlijk ook de laatste keer geweest zijn dat ik hem zag.
Zelf had ik niet precies een idee van wat er gaande was op Stelvio, wel had ik een appje gekregen met daarin heel spijtig nieuws.
Pieter was een beetje te enthousiast en had geen er rekening mee gehouden dat je 5 dagen na het deleten van je oude account pas weer op een ander account mag (in dezelfde wereld)
Hij was dus nadat zijn account pas 4 dagen op delete stond al online gekomen.
Wat ons helaas 30% van onze dorpen gekost heeft.

Nu ben ik (Eli) er weer, Stelvio stond al op delete en er waren al wat dorpjes geïnternt, maar jullie zijn echt nog niet van mij af hoor.
Samen met Pieter (die nog nooit eerder een ban gehad heeft en zich ontzettend verontschuldigd heeft na deze ban) knallen we gewoon lekker door.
Binnenkort zullen we dan ook zeker weer aan de top meedraaien en het jullie weer even lastig maken.

Ik hoop dat er zo meer duidelijkheid is voor jullie.

Peace out, I'm still going to waste my time with you guys!

Eli
 

DeletedUser

Guest
Mooi dat je doorgaat ;). Denk alleen niet dat je die internmachine zal inhalen maar ach..
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Welkom terug;)
 

DeletedUser44415

Guest
Mooi dat je doorgaat ;). Denk alleen niet dat je die internmachine zal inhalen maar ach..

Er zullen wel wat besprekingen gedaan worden, & activiteit zal de stam voor hem ook wat zorgen dat hij de internmachine weer rap zal inhalen hoor ;).
 

DeletedUser

Guest
We zijn niet anders van je gewend Eli dan dat je doorknalt.
Wel jammer van je opa :(
Lijkt me niet leuk
 

DeletedUser

Guest
Het is jullie van harte gegund ;)

En veel sterkte ivm je opa :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan