Stelling van de dag

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Mijn zus met down is ook even gehandicapt als 10 jaar geleden maar nog steeds kan ze een beter argument bedenken dan wat jij uit je nek lult?
Toevallig zei mijn co net: zometeen komt simeco ook nog. Dit bevestigt mijn punt. Materlotti is met tranen in de oogjes naar de vfchat gerund. Heerlijk. Hier deed ik het voor.
Jammer dat je lichaamsgroei niet gelijk liep met die van je ego de afgelopen 10 jaar :redface:

BOEM FRUSTRATIE. Ga je pilletjes innemen voor je een mental breakdown krijgt knulletje. Ik merk dat jij een zwaar leven hebt of een heel zwaar leven zal krijgen met deze ruggegraat van de doorsnee kabeljauw.
 
Reactiescore
1.804
Toevallig zei mijn co net: zometeen komt simeco ook nog. Dit bevestigt mijn punt. Materlotti is met tranen in de oogjes naar de vfchat gerund. Heerlijk. Hier deed ik het voor.


BOEM FRUSTRATIE. Ga je pilletjes innemen voor je een mental breakdown krijgt knulletje. Ik merk dat jij een zwaar leven hebt of een heel zwaar leven zal krijgen met deze ruggegraat van de doorsnee kabeljauw.
Ik ben alvast blij te lezen dat ik nog steeds een begrip ben in deze community. Van jou had ik daarentegen nog nooit gehoord??
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Niet? Heb al screentjes voorbij zien komen waar je mij benoemt nochtans. Das wel awkward dan?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Oei ja dan moet je me niet benoemen??? Ik bedoel dat toont wel beetje aan dat je zwak bent he.... but its ok i mean its u?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ja wel een slecht probeersel tho, maar de verwachtingen lagen nou niet bepaald hoog
 
Reactiescore
1.804
Oei ja dan moet je me niet benoemen??? Ik bedoel dat toont wel beetje aan dat je zwak bent he.... but its ok i mean its u?
Lees je eigen post nog eens opnieuw hopelijk zie je dan zelf dat ze helemaal geen steek houdt. Een random Engels zinneke op het einde changes nothing about that?
 
Bovenaan