Stelling topic!

Reactiescore
1.367
Stel nu: je hanteert jouw regel --> CF mij is kata's terug
Doe je dit op een noobje die random bb dorp in je cluster heeft die dat gebruikt als rim dorp en je gaat die kata'en? (in mijn ogen al compleet overbodig maar bon) --> niemand die er iets van weet of die het ook nog maar een beetje belangrijk vindt.

Dit ben ik inderdaad met je eens, zo zou het ook moeten


Vijand breekt een CF-regel die discutabel is (of niet, maakt niet echt uit), dan ga je die ook de tering in kata'en. --> heel veel controverse, want de speler die je bekogelt is een lid van de vijand waarmee je de eindoorlog mee voert, zal opvallen en iedereen zal flippen.
De reden hiervoor is dat de verhouding CF <-> kapot kata'en is gewoon te groot in het nadeel van de ClusterFucker is.
Ik zie dat als een soort zoeken naar een reden om iemand kapot te kata'en en heel hun spel te verneuken.
Tot slot word je zelf toch ook niet graag terug tot 26 puntjes kapot gesmeten? Heb je letterlijk 0 plezier aan!

Waarom zou je geen consequenties mogen hangen aan CF's plaatsen (dan bedoel ik duidelijke CF's en niet discutabel)?
Voor mij verzieken CF's het hele spel dan ben ik zeker voor om dat met gelijke munt terug te betalen.


Als je het zeker wilt weten dat er geen "laffe" dingen worden gedaan bij de eindstrijd regel je afspraken met de vijand dan verwerk je consequenties erin (kata's mogen op deze spelen en enkel op deze speler oid) of die speler word gekicked.
 

DeletedUser71526

Guest
er zijn toch "wereldafspraken"? snap niet waar je je druk om maakt?
 
Reactiescore
1.367

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Persoonlijk vind ik kata's terug wel kunnen..
Zolang t maar beetje bij boertjes of smidjes blijft zodat er nog wel enige vorm van tactiek in zit.. En niet de dorpen naar 26 punten knallen of opslag + leem neerhalen of dat soort tactieken.

Er moeten gewoon wereldafspraken komen zonder dat gedeelte van muur abusen. Dat besluit iedereen zelf lekker maar, als je hier een afspraak van maakt zullen er toch mensen zijn die dit stiekem omzeilen.

Heb recent op een andere wereld nog wel tegen een speler gevochten die er bizar veel PP aan uit gaf, zo'n 15k pp per dag. Maar was gewoon te breken, wel een beetje laf, geef ik toe. Maar niet verboden.
 

DeletedUser77389

Guest
Ik ben wel eens benieuwd. Hoelang zouden jullie iemand een NAP geven als die zomaar de stam verlaat? Niks, 5 dagen of Langer?
 

DeletedUser59368

Guest
Ik ben wel eens benieuwd. Hoelang zouden jullie iemand een NAP geven als die zomaar de stam verlaat? Niks, 5 dagen of Langer?

Als die zomaar de stam verlaat, zou die van mij niks krijgen.. sterker nog met die actie veronderstel ik dat hij zich goed genoeg voelt zonder ons. Enige wat ik nog zou vragen is de reden waarom.. en kijken wat de persoon vind van jou stam die ermee front.. als die geen NAP hoeft mag iedereen gelijk knallen lijkt me. Stamverlaat is deserteren staat gelijk aan doodstraf :p
 
Reactiescore
1.367
Ik ben wel eens benieuwd. Hoelang zouden jullie iemand een NAP geven als die zomaar de stam verlaat? Niks, 5 dagen of Langer?

Als iemand mijn stam verlaat, zonder reden, is 0 seconden nap een prima tijd.
Geven ze een goede reden maar joinen ze de vijand -> 0 seconden nap
Verlaten ze de stam in goed overleg voor iemand waar we niets mee hebben dan wil ik best lief zijn en 3-5 dagen geven
 

DeletedUser78672

Guest
Ik ben wel eens benieuwd. Hoelang zouden jullie iemand een NAP geven als die zomaar de stam verlaat? Niks, 5 dagen of Langer?

Nul minuten napje.
Eigen keuze om je stamleden in de steek te laten omdat je denkt dat het ergens anders beter is.
Dan ook de consequenties aanvaarden:)
 

DeletedUser51839

Guest
Mijn mening,

Cf'n is zowiezo altijd laag geweest. Nu noobs cf'n meestal omdat ze al in je cluster liggen dus speel ze meteen weg of regel het onderling. Cf'n bij de vijand vind ik wel laag als je zelf sterk genoeg bent gewoon rechtstreeks het conflict aan te gaan. Je eigen cluster edelen vind ik dan misschien niet de beste optie maar de werelds van vandaag zijn gewoon zoveel kleiner dat het bijna niet anders meer kan.

Zolang je niet in andermans cluster begint te klooien is het voor mij goed. En zolang je niet zoals Dennisthies87 begint te spelen (jumpen naar rim en daar alle bb's klooien) vind ik het ook prima want dat is de enige reden dat ik gejumpt ben als mb/du voor een vriend want als beginnende rimmer leef je van de farms en dan komt er eentje alle bb's klooien omdat hij in de core niks kan...
 
Reactiescore
533
Mijn mening,

Cf'n is zowiezo altijd laag geweest. Nu noobs cf'n meestal omdat ze al in je cluster liggen dus speel ze meteen weg of regel het onderling. Cf'n bij de vijand vind ik wel laag als je zelf sterk genoeg bent gewoon rechtstreeks het conflict aan te gaan. Je eigen cluster edelen vind ik dan misschien niet de beste optie maar de werelds van vandaag zijn gewoon zoveel kleiner dat het bijna niet anders meer kan.

Zolang je niet in andermans cluster begint te klooien is het voor mij goed. En zolang je niet zoals Dennisthies87 begint te spelen (jumpen naar rim en daar alle bb's klooien) vind ik het ook prima want dat is de enige reden dat ik gejumpt ben als mb/du voor een vriend want als beginnende rimmer leef je van de farms en dan komt er eentje alle bb's klooien omdat hij in de core niks kan...
Je had gewoon schrik van Johnny :cool:
 

DeletedUser78802

Guest
Als die zomaar de stam verlaat, zou die van mij niks krijgen.. sterker nog met die actie veronderstel ik dat hij zich goed genoeg voelt zonder ons. Enige wat ik nog zou vragen is de reden waarom.. en kijken wat de persoon vind van jou stam die ermee front.. als die geen NAP hoeft mag iedereen gelijk knallen lijkt me. Stamverlaat is deserteren staat gelijk aan doodstraf :p

Wat ben jij streng zeg.. zo ken ik je helemaal niet
 

DeletedUser60797

Guest
Als die zomaar de stam verlaat, zou die van mij niks krijgen.. sterker nog met die actie veronderstel ik dat hij zich goed genoeg voelt zonder ons. Enige wat ik nog zou vragen is de reden waarom.. en kijken wat de persoon vind van jou stam die ermee front.. als die geen NAP hoeft mag iedereen gelijk knallen lijkt me. Stamverlaat is deserteren staat gelijk aan doodstraf :p

Val aan dan:D
 
Bovenaan