Stabbers Alert!

DeletedUser77880

Guest
Ik heb Thorsten vanaf dag 1 van deze wereld meegemaakt.. En na zijn eerste klap die hij heeft gehad een tijd terug heeft hij aangegeven zijn beste beentje met zijn co's in te zetten..

Maar goed, wat ik hier zie van den tist dat hij letterlijk te vaak om dorpjes vraagt is wel erg triest..

Daarnaast is het zeker geen reden om een stamlid te kicken zonder geen/rode bolletje.. Dat hij niet meer op je pm's wilt antwoorden is overduidelijk...

Wat betreft spionnen.. Als je zo een vermoeden hebt waarom deel je dan alles op het forum? Het is niet dat ik mijn leden vertrouw op TW maar alles bespreken wij 1 op 1 via de PM ( ervaring rijker ? ).

Het was al zeker dat het account Narcos echt niet zulke streken zou uithalen.. Tenminste ik ken alleen Thorsten en van hem wetend is hij zeker niet zo een speler... Jullie hadden jullie gretigheid voor jullie moeten houden en dit niet doen..

Wat heb je nu bereikt ? -1000 respect.. En de hele wereld wilt op jullie knallen zo ver ik het hier uit kan halen :D
Waarvoor? Om 20-30 dorpjes rijker als stam te zijn die jullie toch niet de nummer 1 van de wereld zouden maken..

Kortom deze actie is alleen maar een win win voor de communicatie van TW, een win win voor de spelers eromheen en een lose lose lose voor de stam GOD.

Jammer, strijdt al maanden met jullie maar na dat ik dit zie.. Ik had echt respect voor jullie en we keken altijd op als stam zijnde..

Eind goed al goed, gebeurt is gebeurt, Narcos weg maar daar gaan jullie zeker voet boetten :D
 

DeletedUser60435

Guest
@ Narcos, ik heb PM staan met Den Tist en met Vicra waarin je in beide gevallen spreekt over de spion en dat je niet wil vertellen wie het is dus check eerst je eigen communicatie vooraleer je zegt dat ik lieg.

spion of weten wie het is zonder te melden = afmaken zonder afspraken en al wie het tegendeel wilt beweren zijn belachelijke mensen. Jullie denken alles te weten maar het is, mede, door jullie dat anciens niet meer willen spelen. Proficiat daarmee want ik zal er dan ook maar mee stoppen

beetje respect moeten tonen voor mensen die het leuk vinden de eigen stam in het zak zetten aub zeg niet moeilijk dat TW erop achteruit gaat. En voor al diegene die het nu leuk vinden ons te bashen: u weet ons liggen ingame dus veel plezier
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
@dyaennick post die pm's dan hier of als je ze alleen ingame wilt verstrekken stuur maar ingame naar signore della inferno. Dat zijn berichten die ik wel wil lezen. Als die bestaan (wat ik betwijfel, anders had je ze zelf wel hier gezet) heb je iig een poot om op te staan.

Neemt niet weg dat jullie dan alsnog helder hadden moeten zijn naar Narcos, en niet constant proberen te verschuilen achter een zogezegde "inactiviteit" om pas later nadat je daar gezeik over krijgt met dit soort beschuldigen op de proppen komt.
 
Reactiescore
1.894
@ Narcos, ik heb PM staan met Den Tist en met Vicra waarin je in beide gevallen spreekt over de spion en dat je niet wil vertellen wie het is dus check eerst je eigen communicatie vooraleer je zegt dat ik lieg.

spion of weten wie het is zonder te melden = afmaken zonder afspraken en al wie het tegendeel wilt beweren zijn belachelijke mensen. Jullie denken alles te weten maar het is, mede, door jullie dat anciens niet meer willen spelen. Proficiat daarmee want ik zal er dan ook maar mee stoppen

beetje respect moeten tonen voor mensen die het leuk vinden de eigen stam in het zak zetten aub zeg niet moeilijk dat TW erop achteruit gaat. En voor al diegene die het nu leuk vinden ons te bashen: u weet ons liggen ingame dus veel plezier
De PM met Vicra was het gesprek waar ik in mijn vorige post over praat. Dat gesprek van 10:37, al uren na de kick. Daarin wordt enkel aangegeven dat hij weet wie de spion is, nergens dat hij het niet wil vertellen. Er wordt daarna ook niks meer gevraagd. De PM-wisseling met Den Tist waarin dit ter sprake zou zijn gekomen kan ik nergens vinden. Wees zo vrij om beide PM-wisselingen hier op het AF te gooien.

Bij deze mijn welgemeende excuses dat Anciens door jullie domme gedrag niet meer wil spelen. Ik het leuk vinden om mijn eigen stam in 'het' zak te zetten? Verklaar je nader.

Wat me wel opvalt is hoe vaak jullie van reden switchen, en hoe elk stamlid er een andere verklaring op na houdt. Wil jij ook nog reageren op de uitspraak van één van je stamgenoten: "wij wouden ook niet dat je uit de stam ging... leiding kickde je ineens"?
 

DeletedUser78065

Guest
hahah dat van bevelen delen wat wil je? ik snipe de treintjes die aankomen en na men snipes worden clears gezet?? heb je mooi door gespeeld die info zielig persoon. en ik zie hier ook altijd altijd alles tegen god is? stab van shakedown word anders minder over gepraat;)
 
Reactiescore
1.894
hahah dat van bevelen delen wat wil je? ik snipe de treintjes die aankomen en na men snipes worden clears gezet?? heb je mooi door gespeeld die info zielig persoon. en ik zie hier ook altijd altijd alles tegen god is? stab van shakedown word anders minder over gepraat;)
Reageer je hiermee op mij? Want ongegrond bullshit roepen zijn jullie wel echte toppers in. Leg het beter uit en onderbouw het.

Nee dat is onzin, het gros hier was juist positief over GOD, zo ook ik.
 

DeletedUser78065

Guest
eigenlijk geen zin om een discussie aan te gaan men jou, heb gezien wat voor persoon je bent zeer triest :)
 
Reactiescore
1.894
eigenlijk geen zin om een discussie aan te gaan men jou, heb gezien wat voor persoon je bent zeer triest :)
Als je hier alleen maar komt roepen maar niks staven kun je beter opdonderen. Ik zou nooit en te nimmer op deze wijze info doorspelen, simpel.
 

DeletedUser78065

Guest
idd heb ik gemerkt ging al veel beter als bevelen uit stonden kwamen ineens geen clears meer aan na men snipes
 

DeletedUser63354

Guest
Kom eens met bewijs dat Narcos die info door heeft gespeeld. Atm ben je enkel anderen aant beschuldigen zodat je zelf minder schuldig lijkt. Waarom is hij een triest persoon? Dat roep je zomaar, omdat het leuk klinkt?

Je kunt hierbij wel concluderen dat jouw woorden een waarde onder 0 hebben gekregen door je kreten die niet onderbouwd zijn -> dus nergens op slaan.

Zielig zooitje die stabbers uit GOD. Heel snel oprotten.
En Jonathan, wat gaan jullie nu doen?
 

DeletedUser74358

Guest
hahah dat van bevelen delen wat wil je? ik snipe de treintjes die aankomen en na men snipes worden clears gezet?? heb je mooi door gespeeld die info zielig persoon. en ik zie hier ook altijd altijd alles tegen god is? stab van shakedown word anders minder over gepraat;)

Stab van Shakedown ja? Vertel alsjeblieft!
 

DeletedUser63354

Guest
Die guy roept maar wat, die gaat jou echt geen mooi verhaal vertellen hoor Noah
 

DeletedUser74358

Guest
Die guy roept maar wat, die gaat jou echt geen mooi verhaal vertellen hoor Noah

Ik heb al te horen gekregen dat ik toevallig dezelfde ava had als ene calamendius(of iets dergelijks?). Ik heb nog geen tijd gehad het te veranderen, zal er zo even naar kijken. Maar Jeroen is de naam, aangenaam.
 
Reactiescore
301
Ik kan je vertellen daenyck dat je 100% fout bent met je beschuldiging van Narcos dat hij van de mol afwist, of dat ie zelf een mol zou zijn.

Wij, Chrisschenk, hebben een tijd terug ook een domme actie gemaakt tegen Narcos. Een speler die ons vertrouwde. Wij maakte dezelfde fout als den tist. Wij kregen geen antwoord op pm's en zagen dat ie dorpjes verloor met hopen. Ook wij probeerden mee te snoepen. Achteraf gezien niet ons slimste plan. Niet omdat we geen dorpjes konden overnemen, maar omdat Narcos inactief bleek te zijn door Irl redenen, en hij nogs teeds de vriendelijke kerel was als ervoor.

Na hel veel moeite doen en goede wil tonen, werd er uiteindelijk toch weer redelijk met elkaar gecommuniceerd. Jullie (GOD) hielden toen regelmatig massa's op ons. Narcos heeft hier nooit iets tegen ons over gemeld. Hij heeft wel nooit clears op ons gegooit, door de hernieuwde band die we hadden (wat we enorm apprecieerden, zeker na onze actie tegen hem.)

Toen al kregen wij berichten van speler van GOD, dat ze dachten dat Narcos onze mol was etc.. Dit was NIET waar. Blijkbaar is dit steeds in jullie hoofd blijven zitten. Jammer. Jullie verliezen zo een top kerel. Niet alleen in het spel qua skills, maar ook qua karakter.

Ik wil echter den tist ook niet direct aan de schandpaal hangen, omdat Ik in het zelfde schuitje heb gezeten als hem. 1 domme beslissing gemaakt, en erna er spijt van gehad. Maar wij hebben hier zeker van geleerd. Ik hoop den tist ook.

Mvg
Joren
Chrisschenk
 
Reactiescore
2.509
Ik had me belooft dat ik niet meer zou reageren, maar ik ga plat. GOD maakt m'n dag:D Ik ga haten op 1 klein stukje. Een zin die letterlijk de spijker op de kop staat.

Zou zeggen dat je altijd de andere kant van het verhaal ook moet horen al besef ik dat er veel vriendjes zitten hier...

Schat.... Iedereen geeft hier aan dat ze graag onderbouwing van jullie beschuldigingen zien, maar jij weigert dit te geven. Wil je mij dan deze bovenstaande zin niet gebruiken, want nu doe je echt zielig en ben je momenteel al je geloofwaardigheid verloren hier op het AF, als je dat niet al kwijt was door de rest van jou betoog.

Ik neem aan dat jij de leider in kwestie bent? Ik raad ook jou zoals iedere andere leider om het AF serieus te nemen, want vooral hier breek of maak je een reputatie. Puur omdat je hier het grootste publiek bereikt. Dat heeft meneer Jannes mij op W42 wel laten zien, die homo :mad:
 

DeletedUser76055

Guest
Stabben is precies mode op deze wereld... Gisteren hadden we GOD, vandaag Plop. Dr. Dufus internt eerst 48 dorpen van Thanator om dan een dag na hij het laatste dorp geïnternt heeft civil te leaven.
Eerst een half miljoen edelen op de kap van Civil om ze dan te leaven. Stiekem hoop ik dat er een logische verklaring is, met goede afspraken... Anders is deze wereld echt wel fucked up.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan