Reactie op onterechte veroordeling - STAB topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.804
Ik sta aan jouw kant pantoffel
 
Reactiescore
1.002
Schermafbeelding 2020-09-10 om 08.46.10.png


Ik heb gewoon prima gehandeld zoals een recruiter het betaamd. Pantoffelheld had eerst een invite gekregen maar heeft die meer dan 6 uur open laten staan. Dat toon voor mij weinig motivatie dus heb ik die ingetrokken. Daarmee is voor mij de kous af.
 
Reactiescore
8
Niet netjes jongens (en dit is een gemeende post in tegenstelling tot mijn vorige).

Private message PRIVATE!

Zo'n lap tekst ^^

Als je een beetje gevoel voor humor had, had je misschien kunnen eindigen met

'en daarmee is voor mij de pantoffel af' :-D
 
Reactiescore
1.002
Niet netjes jongens (en dit is een gemeende post in tegenstelling tot mijn vorige).

Private message PRIVATE!

Zo'n lap tekst ^^

Als je een beetje gevoel voor humor had, had je misschien kunnen eindigen met

'en daarmee is voor mij de pantoffel af' :-D

Klopt en ik ben hier normaal geen voorstander ben maar aangezien ik beschuldigd word van onrechtvaardig handelen vond ik toch dat ik moest ingrijpen... mijn excuses hiervoor. No hard feelings.
 
Reactiescore
8
We zullen met 2 tot 10 moeten leren tellen :D

Ik ben er over gegaan in de PM's, maar a.u.b. niet dit soort lappen tekst van mij uit PM's posten op het forum (tenzij het wat aan het topic bijdraagt)! Wees er aandachtig voor!

Bij deze ook mijn excuses voor de groffe PM's en excuses aanvaard! No hard feelings.

The beauty in life is, while we can't undo what is done, we can see it, understand it, learn from it and change.
 
Reactiescore
1.738
We zullen met 2 tot 10 moeten leren tellen :D

Ik ben er over gegaan in de PM's, maar a.u.b. niet dit soort lappen tekst van mij uit PM's posten op het forum (tenzij het wat aan het topic bijdraagt)! Wees er aandachtig voor!

Bij deze ook mijn excuses voor de groffe PM's en excuses aanvaard! No hard feelings.

The beauty in life is, while we can't undo what is done, we can see it, understand it, learn from it and change.

Hallo
 
Reactiescore
1.894
Ik heb heel lang nog alleen gespeeld op Bolletje, en toen de wereld over was heeft de eigenaar van het account het weer terug genomen en de naam verandert, is daarna op een andere wereld gaan spelen geloof ik. Ben het account niet gestart dat klopt.
Dat is Baby Dragon geworden idd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan