Reünie ideeën topic!

DeletedUser

Guest
Beste W2 spelers en oud gediende,

Ik was net met een oud bekende van W2 op facebook aan het chatten en toen kwam bij mij de vraag op van is het misschien een idee om een soort van reünie te doen?

Het lijkt mij iig wel iets maar ik weet niet hoe jullie erover denken datum enzo heb ik nog niet over na gedacht ik wil eerst kijken of het haalbaar is en of er animo voor is?!

Wat ik van jullie vraag is dat jullie al jullie bekende en oud bekende van wereld 2 deze vraag wil voorleggen en te vragen zich te melden in dit topic miss kan een admin in de database kruipen en alle mensen die op w2 gespeeld hebben een email sturen?

Het zijn allemaal ideeën wie suggesties heeft mag zich ook melden!

Mvg Paul Belo aka KILLER(NL) oud lid van _TheBlackRoses_
 

DeletedUser

Guest
Haaaa Killer, jij leeft ook nog! :D

Ik hou dit forum nog wel af en toe in de gaten en 'speel' ook nog op w2 (jaja, die tiran bij de zwarte roosjes hé ;) )

Dus euuh, nog eens samenkomen is wel idee... ik heb nog af en toe contact met appel, kan wel eens informeren bij hem :)
 

DeletedUser

Guest
Paul thnx dat je link heb gegeven maar als jij hans zover krijgt dan wil ik er wel over nadenken. Oh en manuel natuurlijk ook!
 

DeletedUser58227

Guest
Reünie! Jah, leuk initiatief. Of er veel komen vraag ik me af.:p Helaas ben ik niet fan van dat soort dingen.
 

DeletedUser

Guest
Heb net BoRmSie gebeld en die heeft er wel intresse in! :D
 
Reactiescore
57
Lekker bezig paultje, goed initiatief, ik kijk wel of ik zin heb om langs te komen :p
 

DeletedUser

Guest
Huhu! Zelfs bormsaap die er interesse in heeft? Die jongen heeft het veel te druk joh, na de zomervakantie em nog niet gezien.
Maar hej, ik las ergens mijn naam, al zijn er natuurlijk meer hondjes die fikkie heten, maar ik had zo'n vermoeden dat ik bedoeld werd. Wat een leute hier gelijk weer. Hoi allemaal!
 

DeletedUser

Guest
Ja jongen! manuel zit ook gewoon op facebook heur!
Maaruh, er is wel veel verandert enzo hoor, sinds dat ik w2 speelde..of vooral niet meer speelde;)
 

DeletedUser

Guest
En voor manuel the dragon killer:

"Leuk dat er nog aan mij gedacht wordt! Het lijkt mij ook wel leuk een reünie te houden, alleen jammer dat mijn forumaccount nog steeds gebanned is vandaar dat Hans het post"
------------
oftewel, ik kan hier niet kijken want ik was vroeger zo vervelend dat ze mij hier nog steeds niet willen hebben xD
 

DeletedUser

Guest
Hola oud w2 Amigo's!

Ik word net door Manuel (the Dragon Killer) gebeld met dit heugelijke nieuws ^^
Als er een reunie wordt gehouden en ik kan die datum, ben ik van de partij!
Keep in touch.

Groet, Robbie (Nightstarbo/Crazyheads)
 

DeletedUser

Guest
cooool!!! word al wat meer nu ;) als iedereen nu gewoon al zijn contacten die hij/zij nog heeft een berichtje stuurd op FB of via welk kanaal dan ook...

dan kunnen we aan het eind van deze maand is gaan kijken hoe of wat en waar!

Jullie vragen je vast af waarom zo lang? nou om de simpele reden dat ik iedereen de tijd wil geven om te reageren hierop..

Miss kan een moderator (Graspop) heb ik ooit nog is aangevallen ^^ wat mails versturen naar bekende email adressen ofzo? wie weet komen we dan wel boven de 10 mensen die willen komen haha
 
Bovenaan