Rate de Speler.

DeletedUser77704

Guest
Ben bang dat alle actieve forum gebruikers op zijn van w57 ^^
 

DeletedUser59368

Guest
Kzal straks is kijken of ik kan reetten, heb het nooit eerder gedaan (lees liever), maar omdat het hier zo triestig is wil ik het wel es proberen:rolleyes:
Voor mij is het nog te vroeg om gerate te worden maarja geeft niet..

Wie moet ik nu "rate"...? Zie 3 verschillende spelers..
 
Reactiescore
1.367
Kzal straks is kijken of ik kan reetten, heb het nooit eerder gedaan (lees liever), maar omdat het hier zo triestig is wil ik het wel es proberen:rolleyes:
Voor mij is het nog te vroeg om gerate te worden maarja geeft niet..

Wie moet ik nu "rate"...? Zie 3 verschillende spelers..

Het is altijd de standaard geweest de laatste persoon die gerate heeft te raten of zijn suggestie :)
 

DeletedUser59368

Guest
oo7h1xsparzhj.png
Punten:
vjbux1ii3ahae.png


Begonnen op 26 July tot op vandaag een 146.957P. bij elkaar gesprokkeld. Met een totaal van 19 dorpen. Met een 3k punterdorp als starter, maar dat 3de 1k dorp begrijp ik dan weer niet. Al zie je wel dat deze speler het spel begrijpt in zijn volgende veroveringen. Ik kan helaas niets zien over zijn farmstats, maar ik denk dat er toch een redelijk aantal PP tegenaan gegooid is. Al zal dit nog goed meevallen.. het is tegenwoordig overal erg en nog erger gesteld.

8/10

Veroveringen:
ys42pmawmfx6b.png


Op één interndorpje na speelt deze speler het fair en slim. Dorpen van een redelijke grote worden veroverd van verschillende spelers. Zowel vroeg in de ochtend, als door de dag dus ik vermoed dat hij toch over enige skills bezit en de nodige firepower.. Al is het nog vroeg in het spel natuurlijk.

8/10

ODD/ODA:

ODD: Het is nog vroeg in het spel, bij deze nog niet echt getest geweest. Kan ik weinig over zeggen.

ODA: Ik verschiet er eigenlijk een klein beetje van dat deze nog maar aan 211.000 zit.. dat voor al 18 dorpen veroverd te hebben.. Ik zelf zit al aan 104.000 met maar 6 veroverde dorpen. Naja, misschien veel hulp of teamwork gekregen, of gewoon de easy targets kunnen vinden. (maar zeker niet slecht als ik de andere top 10 bekijk!)

Ondersteuning: Ik zie ook dat hij zijn stamleden goed ondersteunt indien nodig, dat is mooi!

7/10

Ligging op de kaart:
a03n8om1hkwjq.png


Ik zie een mooi cluster in wording, dorpen liggen niet te ver van mekaar wat aanvallen en verdedigen een stuk makkelijker maakt. Het account ligt redelijk safe tussen zijn stamgenoten, met nog steeds een leuk frontje voor zich. Komt namelijk tussen 2 vuren te liggen, stam "Joke" en "De Sjaak". + wat losse spelers hier en daar. Ben benieuwd hoe hij zich daar tegen gaat weren, al denk ik dat hij het prima red met een stevige stam in zijn rug. Heeft zelfs nog veel keuze in welke richting die wil gaan groeien.

8,5/10

Stam:
fvpm8wqcignz6.png


Desbetreffende speler zit op dit moment in de grootste stam van wereld 57 De sterkste?.. dat valt nog af te wachten. Als ik het goed heb is hij ook de stamleider, zeer knap werk en drive die jij in deze stam brengt! Een stam die mij lijkt nog lang mee te gaan of is het slechts tijdelijk? Waar is die stamfoto? Ik weet niet hoe het zit qua BG's Als ik het zo bekijk gaat het nog knap lastig worden voor hun met 3a4 omringende stammen die misschien wel een hapje van No. willen. Met een goede BG kunnen ze wel een sterke zet maken in de aankomende oorlogen om de druk te verlichten. Al zijn ze zeker niet slecht bezig op aanvallend en verdedigend vlak beide de NUMERO UNO!

Zeker iets om naar uit te kijken!:)

9/10

Reputatie:
Helaas ken ik hem niet, als speler/acc. of als persoon.. Ik heb nog geen slechte dingen gehoord dus dat zal allemaal wel prima zijn.
Is alvast goed bezig om sterkhouder in de top 10 te blijven!
Doe zo verder!;)

7/10

Gemiddelde in punten:
8+8+7+8,5+9+7= 7,9/10

Omdat ik niet veel mensen ken mag je mij Rate:
I Thought She Was 18


Met vriendelijk groeten,
Jordy ~ITSW18~
 
Reactiescore
1.367
I Thought She Was 18


Punten: 10/10
Heeft 40k, rang 98 en een groeirang van 34. Komen niet zo heel veel mensen in die buurt met zo weinig punten (kuck kuch "rise against" en "forest" zitten redelijk in de buurt :p)
Ook heeft hij ze niet geinternd wat een grote plus is :)

OD: Redelijk wat maar eerlijk gezegd niets speciaals 7/10


Ligging:
Redelijk goede ligging met enige front met WAR en voor de rest kun je lekker noobjes edelen :) 8/10
nl57

Stam: 8/10 Ken niemand uit de stam, weet enkel dat ze nog niets controversieel hebben gedaan en lekkere dorpen edelen (3k +) ook staan ze #7 en hebben ze een redelijk cluster met veel front met #2 stam. Word dus leuk.
Reputatie: oud w9 speler die ik verder niet echt ken, 9/10

42/50

Rate Rise Against

 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
I Thought She Was 18


Punten: 10/10
Heeft 40k, rang 98 en een groeirang van 34. Komen niet zo heel veel mensen in die buurt met zo weinig punten (kuck kuch "rise against" en "forest" zitten redelijk in de buurt :p)
Ook heeft hij ze niet geinternd wat een grote plus is :)

OD: Redelijk wat maar eerlijk gezegd niets speciaals 7/10


Ligging:
nl57

Stam: 8/10 Ken niemand uit de stam, weet enkel dat ze nog niets controversieel hebben gedaan en lekkere dorpen edelen (3k +) ook staan ze #7 en hebben ze een redelijk cluster met veel front met #2 stam. Word dus leuk.
Reputatie: oud w9 speler die ik verder niet echt ken, 9/10

34/50

Rate Rise Against

Dit was het excuus van al die 40+ers die je gaan msnen als kind ook. >.>

Maar vroeg me af waar die 50 weg komt :eek:
Zie maar 4 besproken punten :eek:
 
Reactiescore
1.367
I Thought She Was 18


Punten: 10/10
Heeft 40k, rang 98 en een groeirang van 34. Komen niet zo heel veel mensen in die buurt met zo weinig punten (kuck kuch "rise against" en "forest" zitten redelijk in de buurt :p)
Ook heeft hij ze niet geinternd wat een grote plus is :)

OD: Redelijk wat maar eerlijk gezegd niets speciaals 7/10


Ligging:
nl57

Stam: 8/10 Ken niemand uit de stam, weet enkel dat ze nog niets controversieel hebben gedaan en lekkere dorpen edelen (3k +) ook staan ze #7 en hebben ze een redelijk cluster met veel front met #1 stam. Word dus leuk.
Reputatie: oud w9 speler die ik verder niet echt ken, 9/10

34/50
Dit was het excuus van al die 40+ers die je gaan msnen als kind ook. >.>

Maar vroeg me af waar die 50 weg komt :eek:
Zie maar 4 besproken punten :eek:

Ja, wow mijn praatje over zijn ligging is weg :eek:
 

DeletedUser70541

Guest
Rise Against

Punten: 6/10

Punten: 47.627
Rang: 96(groeirang: 53)
Start wereld: 26-7-2017

Zoals op twstats staat ben je op de dag van de start van de wereld gestart, maar omdat je zo hoog op de groeiranglijst staat geloof ik dat niet echt. Als je later opnieuw ben begonnen dan klopt deze rating niet. Maar anders vind ik een magere top 100 rang niet echt bijzonder.

Maar stel je bent een aantal weken terug begonnen dan zal de rating 8/10 zijn en dat het geen 10/10 is dat heeft te maken met je balans tussen je plunderaar award en het aantal punten. Die zou bij hoge activiteit van farmen en jou punten aantal allang op goud moeten staan, waaruit ik opmaak dat je veel met pp heb gewerkt. En dat kan iedereen. Ook zie ik dat terug in je award van te laat.

ODD/ODA: 7/10
Als aanvaller(Rang 657): Hieruit kan ik opmaken dat je het nog niet echt moeilijk heb gemaakt, maar dat kan ook slimheid zijn. Dus hier niets op aan te merken.
Als verdediger(Rang 2601): Je hebt weinig tegenslag gehad zo lijkt het, is zeker niet verkeerd maar dat daaruit blijkt ook weer dat je een redelijk makkelijke start heb gehad tot nu toe.
Als ondersteuning(Rang 474): Je hebt toch troepen ingezet voor iemand anders en met jou aantal punten, en dan het aantal wat je hebt ondersteund vind ik gewoon netjes! vandaar 7/10

Ligging: 10/10:
Ik denk dat jou ligging echt top is. Dit vind ik omdat je op de rand van de wereld ligt, en dat je een mooie ligging heb met betrekking tot de stam. Waar het grote gevaar vandaan zou komen ligt je stam voor, en jij kan lekker langs de rand van de wereld jezelf uitbreiden met minder grote tegenstanders.

Stam: 8/10
Niet een van de spelers uit jou stam komt mij bekend voor van andere werelden, al hebben ze allemaal al wel ervaringen uit het verleden.
De ligging van je stam is wat mij betreft wel stabiel met goede uitbreiding mogelijkheden. Ook hebben jullie als stam al aardig wat verslagen tegenstanders en dat is altijd positief!

Reputatie:
Hier kan ik nog niets over kwijt, ik ken jou daar niet goed genoeg voor. Maar je komt bij mij over als een redelijke tribalwars speler;)

Je hebt zeker een goede voldoende gescoord als gemiddelde, en ja ik denk gezien jou ligging dat je een keer opnieuw ben begonnen dus dan geld bij de punten rating ook gewoon een nette 8/10.

Ik hoop dat je tevreden ben over je rating, ik heb het niet extreem uitgebreid met kaartjes gedaan omdat ik daar simpelweg niet handig in ben.
Ik geef mijn speel naam op deze wereld voorlopig nog niet prijs, maar jullie mogen voor mij een eventuele tegenstander of toekomstig stamgenoot raten:

I Am Nesia Hayes

Alvast bedankt! ;)

 

DeletedUser72952

Guest
I Am Nesia Hayes
99070_large


Punten:
487661699

Op het moment heeft het account een puntenaantal van 24.963, dit vind ik zelf voor iemand die vanaf de start speel een beetje aan de lage kant. Voor de rest wel een goede stijgende lijn in punten.
7/10

Overnames:
1308f96fe43cddc7ed224a43b5e68012.png

Tja geen idee wat ik hier over moet denken. Verliest hier en daar weer een dorpje en dan
komen er 2 interndorpjes bij.
6/10

Verslagen tegenstanders:
ODA: Score 48.190 (Rank 203)
ODD: Score 47.586 (Rank 251)
Ondersteuning: Score 68 (Rank 1314)

Niet heel veel te zien hier.
6/10

Ligging:

Best redelijk ligging, zuidoost van de wereld. Er is nog een mogelijk dat hij mooi kan uitbreiden naar het rim
8/10

Stam:
5ad3ad7c95cbd2dfc74a9e18dc018325.png

Kan ik niks over zeggen. Ziet er wel goed uit!
8/10


Gemiddeld cijfer: 7!

Rate: Soaleban
 
Bovenaan