Praathoek

Reactiescore
453
Ook celtic begint zich te vormen voor de strijd en zal over 2 weken in volle glorie zijn*

Is het tijd een voor een mid game verwachtingen post?
weer een halve scriptie aan leuk door lees materiaal?

*
hopelijk straks wel actief met deffen, rise hun tegenaanval op een onbemand account was nogal pijnlijk
 
Reactiescore
15
Ook celtic begint zich te vormen voor de strijd en zal over 2 weken in volle glorie zijn*

Is het tijd een voor een mid game verwachtingen post?
weer een halve scriptie aan leuk door lees materiaal?

*
hopelijk straks wel actief met deffen, rise hun tegenaanval op een onbemand account was nogal pijnlijk
In volle glorie is te zien! Spelers kicken en edelen, zo ziet het er in ieder geval uit :)
 
Reactiescore
453
In volle glorie is te zien! Spelers kicken en edelen, zo ziet het er in ieder geval uit :)

Even getest, als je iemand ontslaat ziet het er zo uit.
1697454852510.png
Als iemand zelf de stam verlaat ziet het er zo uit
1697454889475.png
Ikbeneennoob heeft zelfstandig de stam verlaten, en deze keer ga ik geen screenshots delen uit de discord ondanks dat ik er zo goed in ben :)
Maar ga er maar vanuit dat er 1 co-speler anders dacht dan de andere 3.
 
Reactiescore
453
Hoorde inderdaad dat ikbennoob graag had doorgespeeld, maar dat was geen optie. Troepen dood laten lopen via de vv. :redface:

Dat zijn medespelers daar anders over denken mag, maar dan kan je zo'n speler toch een optie bieden ipv zo'n actie zoals nu?

Laatste reactie hierop.
Als er eerst gezegd wordt wij stoppen ermee, hier heb je VV
En dan zodra het account 3 dagen op delete staat, is er spontaan een co-speler die denkt nog te willen doorspelen in zijn 1tje en dan maar even de delete stopt dan is dat niet bepaald volgens plan.
En als die speler ook nog zegt 'dan zoek je toch gewoon nieuwe spelers', terwijl we dat al weken doen en er 'maar' 4 nieuwe spelers zijn bijgekomen dan is dat al helemaal niet volgens plan.
 
Reactiescore
12
Ook celtic begint zich te vormen voor de strijd en zal over 2 weken in volle glorie zijn*

Is het tijd een voor een mid game verwachtingen post?
weer een halve scriptie aan leuk door lees materiaal?

*
hopelijk straks wel actief met deffen, rise hun tegenaanval op een onbemand account was nogal pijnlijk

Ik wacht op die mid-game verwachtingen
 
Reactiescore
12
Heen en weer, daar gaat ie nog een keer
 
Bovenaan