Praathoek #Classic15

DeletedUser64430

Guest
Na een flinke tijd TW niet gespeeld te hebben, ga ik toch weer een poging doen. Ben benieuwd of de classic wereld me weer plezier gaat brengen!
 
Reactiescore
2.509
Wat is het toch bijzonder om te zien dat de grootste speler na een aantal uur pas 155punten heeft. Op classic zijn er geen questen denk neem ik aan?
 

DeletedUser78760

Guest
Klopt. Zelfs bij zo'n grote productiesnelheid gaat het niet sneller. Kortom het verschil met of zonder pp is enorm ;)
 

DeletedUser77658

Guest
Er moeten gewoon meer werelden zoals classic komen. Blijft leukste manier van spelen.
 
Reactiescore
2.509
Ik vind die questen wel fijn aan het begin hoor, de start lijkt me nu echt niks aan.
 
Reactiescore
2.509
Mijn hart ligt tussen de 10-80 dorpen.
 

DeletedUser68252

Guest
Ik vind die questen wel fijn aan het begin hoor, de start lijkt me nu echt niks aan.

Door de quests is de start altijd zo standaard, ben wel blij om eindelijk eens een andere start te hebben. Lekker een ouderwetse speer start. :)
 
Reactiescore
2.509
Het lijkt me zo saai, doordat het zo langzaam gaat:oops:
 

DeletedUser68252

Guest
Het lijkt me zo saai, doordat het zo langzaam gaat:oops:

Maakt het als je er zo naar kijkt iets saaier, al zou dit van mij op elke wereld mogen. Zo betekend de start tenminste weer iets en kan je tenminste je eigen account met andere meten.
 

DeletedUser78760

Guest
Echt zeker met Mystic eens. Je weet dat iedereen er eerlijk voor moet vechten.
 

DeletedUser73904

Guest
Het lijkt me zo saai, doordat het zo langzaam gaat:oops:

Ik vind deze wereld juist een genot... Heerlijk zo'n wereld tussen al die PP boost werelden door waar de top 25 gedomineerd wordt door big spenders ipv de betere spelers.

Ik vind het ook gewoon veel leuker om te spelen, lekker basic zonder al die kutPPfuncties. Doe mij maar snel die W100!
 
Reactiescore
2.509
Ik pleit hier ook niet voor de beurs, steker nog als er weer een wereld zonder beurs komt wil ik graag weer spelen. Hoe sneller hoe beter. Ik pleit hier voor de questen. Deze zijn voor iedereen hetzelfde en biedt meer snelheid in de start, waardoor de start in mijn ogen minder saai is.
 
Bovenaan