Oorlog ~KoC~ Vs.~R.N~

Reactiescore
4
Beste wereld 2 spelers,,


Aangezien wij vandaag de oorlog zijn verklaard door R.N maak ik dit topic Zodat het officieel is..
R.N heeft ons de oorlog verklaard omdat volgends hun Pipi langkous een mooie stam(Resist) heeft kapot laten gaan en zo gezorgd voor dat _TBR_ deze wereld zou winnen.

Zoals vele weten is dit langer aan de hand .
Dat mogen ze vinden maar doet er nu niet toe.
R.N heeft ons de oorlog verklaard om iets wat in t verleden gebeurd is oftewel leven in het HEDEN kunnen ze niet.
Ze denken dat ze goed genoeg zijn, nou dat mogen ze bewijzen.

Orginele verklaring:
De stam Rushing Nation heeft de stam Knight of Camelot de oorlog verklaard!

Oorlogsnaam: Oorlog

Verklaring:
Beste Koc leden,

Omdat jullie Koc leden zijn verklaren we jullie de oorlog. En omdat Pipi Langkous natuurlijk ooit een mooie stam kapot heeft gemaakt en zo gezorgt heeft dat TBR deze wereld wint. Dus vlucht! Maar laat wel even je dorpen leeg staan aub;)

Met Vriendelijke Groet,

RN





Side 1:
Tribes: ~KoC~
Side 2:
Tribes: ~R.N~

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 20,818
Kant 2: 14,663
Verschil: 6,155

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 491
Kant 2: 174
Verschil: 317

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 206,708,417
Kant 2: 143,478,160
Verschil: 63,230,257

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,720,720
Kant 2: 1,745,981
Verschil: 2,974,739

chart



Dat de sterkste mag winnen.
Remco / -FF- / ~KoC~
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3
als iedereen ff alle oorlogs verklaringen van afgelopen 24 uur gaat plaatsen wordt het nog actief op w2 forum :eek:

gooi toch lekker alles in dat 2e wereld oorlog topic wat we al hebben, zoveel gebeurt er toch niet :p
 

DeletedUser

Guest
3 maal raden wie jullie de oorlog verklaart heeft? (neen ik ben het niet :p)

Maar goed, we waren zowieso al vijanden, dus de oorlog verklaren is eigenlijk gewoon meer omdat we het nieuwe onderdeel "stammenoorlogen" eens wilden testen ...

Hier had dus eigenlijk geen topic gemaakt voor moeten worden.
 
Reactiescore
4
3 maal raden wie jullie de oorlog verklaart heeft? (neen ik ben het niet :p)

Maar goed, we waren zowieso al vijanden, dus de oorlog verklaren is eigenlijk gewoon meer omdat we het nieuwe onderdeel "stammenoorlogen" eens wilden testen ...

Hier had dus eigenlijk geen topic gemaakt voor moeten worden.

moet je tegen harmpje zeggen.

@kruijtzer;
Ga eerst maar eens zorgen dat je 1 account hebt en niet 3 ;)
 

DeletedUser

Guest
je bent al het 3de KoC lid die zegt dat ik dat was, maar nee jongen ik was dat niet ik ben al 2 jaar gestopt :D
 

DeletedUser2687

Guest
Al met al voel ik me toch wel vereerd dat ik de gene zou zijn die Resist heeft stuk gemaakt :rolleyes:,dat er al een hele hoop fout zat ,en incapabele mensen blijkbaar achter bleven,die niet in staat waren een stam verder te leiden,dat vergeten ze even gemakshalve.

Die pipi die de wereld 2 een wending heeft gegeven dat TBR gaat winnen wat ze niet kunnen verteren,over kinderachtig gesproken


maar ach verslagen zijn door een ouder vrouwtje doet zeer,kan ik begrijpen :eek:
dus ja wat doe je dan in je wanhoop je het verleden niet los kunnen latend, we roepen een stam oorlog uit.
in een wereld die nagenoeg afgelopen is,:confused:
even je gram kunnen halen,je teleurstelling kunnen uiten:cool:

Dapper dapper




pipi
 

DeletedUser

Guest
Raider, je faalt?

Hoe lang vallen wij KoC al niet aan? Dat het volgens jou nu nog maar officieel is, tjah dan leef jij blijkbaar ook niet in het heden ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga even denken of ik iets zinnigs ga posten of niet...brb :p
 
Reactiescore
4
Raider, je faalt?

Hoe lang vallen wij KoC al niet aan? Dat het volgens jou nu nog maar officieel is, tjah dan leef jij blijkbaar ook niet in het heden ;)

Distract lees het hele verhaal even door.. Voordat je met oordelen komt voordat je alles gelezen hebt ;)

Bambi ;

Zeg jij maar niets:)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Go _TBR_ !!
YOU WILL ALL WIN!!

( Maar KoC eerst ^^ )

Altijd makkelijk he, Andere de schuld geven ^^
 

DeletedUser

Guest
Raider, je faalt?

Hoe lang vallen wij KoC al niet aan? Dat het volgens jou nu nog maar officieel is, tjah dan leef jij blijkbaar ook niet in het heden ;)

+1 toen ik nog speelde stonden wij toch zwaar positief tegenover KoC maarja dat boeit verder niet meer :D
 
Reactiescore
4
+1 toen ik nog speelde stonden wij toch zwaar positief tegenover KoC maarja dat boeit verder niet meer :D

Maar niet sinds dat er vele nieuwe spelers spelen..
Die nog frisser zijn dan de vorige en evengoed zijn.

Mja daar tip jij nooit aan ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol, 1 dag weer actief en meteen weer een top ic op W2 forum door mij:D Ja, eerst had ik een heel leuk verhaal in gedachten.. maar toch maar niet gedaan. Achjah, ik ben weer actief op Laionkwien en ga definitief afrekenen met het verleden.

En Pipi je weet donders goed waarom het fout is gegaan;)
 

DeletedUser2687

Guest
Lol, 1 dag weer actief en meteen weer een top ic op W2 forum door mij:D Ja, eerst had ik een heel leuk verhaal in gedachten.. maar toch maar niet gedaan. Achjah, ik ben weer actief op Laionkwien en ga definitief afrekenen met het verleden.

En Pipi je weet donders goed waarom het fout is gegaan;)

ik weet inderdaad donders goed waar het fout is gegaan,alleen jij weet niet alles ,dat was tussen mrraoul giant en mij,
en een enkele vertrouwde
 
Bovenaan