Onofficiële Wedstrijd: win een Tribal Wars T-Shirt

Reactiescore
2.496
Beste spelers,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik mijn afscheidspost geplaatst heb en het is prettig om te zien dat er tot op heden niets aan de goede oude Duckje-Posts kan tippen.

Afgelopen week ontving ik van InnoGames een pakketje bevattende een T-Shirt.



Zoals ik in het verleden altijd gedaan heb met ontvangen merchandise is dat ik deze in de community deel, met jullie dus.

Daarom een heel simpele wedstrijd: mocht je graag een Tribal Wars 20 jaar T-Shirt ontvangen schrijf je dan even in via een reactie op deze post.

Belangrijke info
  • Deze wedstrijd is op geen enkele manier gelinked aan InnoGames of het huidige Tribal Wars team.
  • Huidige teamleden zijn dus niet uitgesloten van deze community wedstrijd.
  • Je kan deelnemen door een creatieve post te plaatsen in dit topic.
  • Je kan deelnemen tot 11 mei 2024 23:59
  • De top 20 zal door een generator gaan.
  • Creativiteit van je post zal je positie in de lijst mede bepalen en kan dus je geluk beïnvloeden ;)
  • Je kan meerdere keren deelnemen door meerdere Posts te maken
  • Om een slotje te voorkomen graag rekening houden met de forum regels.
In tegenstelling tot vroeger heb ik niet meer de mogelijkheden om de grote menigte aan te spreken via het aankondigingenforum, een IGM of de goed draaiende Discord :(. Mocht je spelers kennen die dit leuk zou vinden en niet op het forum zitten, deel gerust de wedstrijd.

Met vriendelijke groeten
Duckje
 
Reactiescore
21

Heb je de wedstrijd gewonnen?
 
Reactiescore
21
Beperkte beloningen


  • Een T-Shirt gesigneerd door ons Tribal Wars team gaat naar elk van de eerste 20 deelnemers die video's uploaden en daarbij de regels van de wedstrijd volgen (zie hieronder)!

    Haast je dus en mis ze niet!

    Onze Community Managers zullen contact opnemen met de eerste 20 deelnemers die het T-shirt winnen om jullie gegevens te verkrijgen.
Zou het niet de bedoeling zijn om dit te signeren en door te sturen?

Niet naar mij opsturen AUB Veel te groot.
 
Reactiescore
451
Wie heeft die wedstrijd eigenlijk gewonnen ben toch wel benieuwd hoe hoog mijn inzending is geëindigd
 
Reactiescore
21
Een T-Shirt gesigneerd door ons Tribal Wars team gaat naar elk van de eerste 20 deelnemers

Zou dat niet betekenen dat de eerste 20 van elke speelwereld er een krijgen? In ieder geval als er maar 1 inzending is zou ik denken dat je gewonnen hebt. Het was geen makkelijke opdracht. De regels waren voor mij in een vreemde taal.
 
Reactiescore
451
Een T-Shirt gesigneerd door ons Tribal Wars team gaat naar elk van de eerste 20 deelnemers

Zou dat niet betekenen dat de eerste 20 van elke speelwereld er een krijgen? In ieder geval als er maar 1 inzending is zou ik denken dat je gewonnen hebt. Het was geen makkelijke opdracht. De regels waren voor mij in een vreemde taal.
Stoppen met deze feek giveaways aub ik hoop dat de mods ingrijpen
 
Reactiescore
4
Ik verdien het om een Tribal Wars T-shirt te winnen omdat ik niet alleen het spel speel, ik leef het! Met dit T-shirt draag ik niet alleen een symbool van mijn liefde voor het spel, maar draag ik ook alle emotie en toewijding die ik erin stop. Het is meer dan alleen een kledingstuk, het is een onderscheiding van een ware virtuele krijger!

Mijn bewijs van liefde is dat ik, als Braziliaan, niet alleen het Nederlandse forum volg, maar ook een kanaal heb genaamd Tribuna Tribal Wars dat het spel promoot en verspreidt. Het zou geweldig zijn om live te verschijnen terwijl ik het T-shirt draag.

Ik hoop te winnen =)
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.034
Ik verdien het om een Tribal Wars T-shirt te winnen omdat ik niet alleen het spel speel, ik leef het! Met dit T-shirt draag ik niet alleen een symbool van mijn liefde voor het spel, maar draag ik ook alle emotie en toewijding die ik erin stop. Het is meer dan alleen een kledingstuk, het is een onderscheiding van een ware virtuele krijger!

Mijn bewijs van liefde is dat ik, als Braziliaan, niet alleen het Nederlandse forum volg, maar ook een kanaal heb genaamd Tribuna Tribal Wars dat het spel promoot en verspreidt. Het zou geweldig zijn om live te verschijnen terwijl ik het T-shirt draag.


Ik hoop te winnen =)
nerd.gif
 
Reactiescore
451
Ik verdien het om een Tribal Wars T-shirt te winnen omdat ik niet alleen het spel speel, ik leef het! Met dit T-shirt draag ik niet alleen een symbool van mijn liefde voor het spel, maar draag ik ook alle emotie en toewijding die ik erin stop. Het is meer dan alleen een kledingstuk, het is een onderscheiding van een ware virtuele krijger!

Mijn bewijs van liefde is dat ik, als Braziliaan, niet alleen het Nederlandse forum volg, maar ook een kanaal heb genaamd Tribuna Tribal Wars dat het spel promoot en verspreidt. Het zou geweldig zijn om live te verschijnen terwijl ik het T-shirt draag.


Ik hoop te winnen =)

Beter laten we deze winnen :biggrin:

1715284573441.png
 
Bovenaan