OMA! vs THR(S)

DeletedUser

Guest
mooi! dan zullen we je nog wel tegen komen...

net op tijd rang 2 van ODD behaald :) de 1ste plaats was wat te ver :)

toch in 1keer als je meer verspreid of we meer os hadden dan had het mss wel gelukt.
 

DeletedUser

Guest
rang 1 gaat je niet lukken denk ik hahaha... maar we blijven rustig door gaan...
 

DeletedUser

Guest
toch in 1keer als je meer verspreid of we meer os hadden dan had het mss wel gelukt.

mss, maar had toch moeilijk geweest hoor... rang 1 is bijna het dubbele van wat je nu hebt... zou je nog enkele weken kunnen volhouden met deffen?
 

DeletedUser

Guest
mss, maar had toch moeilijk geweest hoor... rang 1 is bijna het dubbele van wat je nu hebt... zou je nog enkele weken kunnen volhouden met deffen?

als dit buiten onze examens zou vakken, of als we beiden geen examens zouden hebben enverslagen, eindwerken + alle rompslomp zouden moetten maken konden wij het gerust nog maanden volhouden,

Helaas mijn school begon er onder te leiden waardoor joeri meer moest draaien met als gevolg joeri ook tijd te kort kwam en we dus maar besloten hebben het hierbij te laten alvorens we ons jaar opnieuw moetten doen
 

DeletedUser

Guest
als dit buiten onze examens zou vakken, of als we beiden geen examens zouden hebben enverslagen, eindwerken + alle rompslomp zouden moetten maken konden wij het gerust nog maanden volhouden,

Helaas mijn school begon er onder te leiden waardoor joeri meer moest draaien met als gevolg joeri ook tijd te kort kwam en we dus maar besloten hebben het hierbij te laten alvorens we ons jaar opnieuw moetten doen

dat zou pas wat zijn... blijven zitten door TW, dan verdien je wel een klets tegen de oren :)
 

DeletedUser

Guest
Het begon er zo donker uit te zien voor mij.
Gelukkig begint de hemel op te klaren nu :)
 

DeletedUser

Guest
hehe ja zonder examens en een deadline van men verslagen had ik probleemloos voort gedaan. maar helaas heb ik supperveel werk ben al sinds vrijdag nonstop verslagen aan het maken. begin eindelijk er door te geraaken. en morgen eerste eamen gellukig is het cummunicatieve vaardigheden) dus da lukt wel. maar had ik voort gedeft was het een ramp geweest. het komt er op neer dat je op een bepaalt punt dat je een keuze moet maken en dan gaat rl toch voor bij mij. en hopelijk bij de meeste spelers.
 

DeletedUser

Guest
we zullen het nooit weten of plaats 1 behaald zou worden....

maar je moet inderdaad een keuze maken, als je RL lijdt onder TW... dan ben je niet goed bezig...
 

DeletedUser

Guest
idd en je kunt niet van 7uur smorgen's tot 1uur s'nachts elke dag deffen zonder dat je rl er gaat onder lijnen tenzij je ùet veel bent.
 

DeletedUser

Guest
Nope dat kan niemand... trouwens na een tijdje zal dit serieus beginnen te vervelen denk ik... iedere dag hetzelfde werk
 

DeletedUser

Guest
om dan nog maar te zwijgen over alle fakes tussen die clears :)
Ik zat iedere keer op +750 aanvallen, dat was dan zonder de edels
 

DeletedUser13918

Guest
Ik zoek ATM nog naar een account.
Heb al enkele aanbiedingen, ik wacht ook nog op een antwoord van iemand, Ik ga niet van W17 af :)

Geen aanrader!!

Iemand die nu een account heeft op w17 en stopt ... en dan dadelijk aangeeft opnieuw te willen starten, is iemand die met een verkeerde instelling het spel speelt! Het is namelijk niet omdat je onder vuur ligt dat je moet stoppen en elders opnieuw moet starten.

Dit spel heeft 2 richtingen ... je neemt dorpjes over en wordt groter ... je verliest dorpjes en wordt kleiner!!

Het is niet omdat je plots in een andere richting zit (de verliezende) dat je moet gaan stoppen!!

Opgelet .. ik weet dat jullie het moeilijk hadden op het account Renz ... maar ik vind dat dan geen geldige rede om op een nieuw account te starten en vervolgens het andere 'achter te laten' ... sorry mijn opinie :eek::eek:

Stel je begint op een nieuw account en wordt ook daar onder vuur genomen ... ga je dan weer stoppen?? In mijn ogen kan je beter een nieuwe co-speler zoeken als je hier op deze wereld verder wil spelen ...
 

DeletedUser30977

Guest
goed gezegd. Eindelijk kan ik het weer eens een keer eens zijn met je. En inderdaad, een goeie co is goud waard. Maar o zo moeilijk te vinden. Voor mij hoeft het niet meer op een eigen account. Ik heb het te goed gehad met mijn co voor een tijdje. En dan ga je vergelijken en loopt het mis.
Je moet al veel door de vingers kunnen zien om het vol te houden met twee.
 

DeletedUser

Guest
Gelijk hebben jullie, maar ik snap wel dat als je het druk hebt geen account in de frontlinie wilt hebben!
 

DeletedUser

Guest
hey niet gemeen doen tegen renz, heb respect voor hun def kunsten..
 

DeletedUser

Guest
een paar weken na elkaar iedere dag zoveel incomings... je moet het maar volhouden... volgens mij houdt niemand dit vol tot het laatste dorp!

Renz77 was een waardige tegenstander.

Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik het eens ben met blend
 

DeletedUser

Guest
Tja, als je RL er onder gaat leiden heb je geen andere keuze dan te stoppen.
Denk dat iedereen daar het nodige begrip voor mag hebben.
 
Bovenaan