Olympische Spelen Londen 2012

DeletedUser

Guest
Een centraal topic voor een mondiaal evenement als de Olympische Spelen lijkt me wel op z'n plaats, dus bij deze.

Houd elkaar hier op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Voor het geval men het nog niet wist, Nederland heeft vanmiddag goud gewonnen via wielrenster Marianne Vos.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het echt achterlijk dat er na de hele Tour De France meteen meer hele dagen wielrennen op tv moet komen-.-
 

DeletedUser56576

Guest
Hmm ik volg het echt te weinig.
Heb het ook vrij druk :(
 
Reactiescore
1.804
Man toch wat was die 4x100m zwemfinale spannend!!!
 

DeletedUser

Guest
Jongens, hou het vriendelijk voor elkaar. Dit topics blijft gewoon toegestaan en open, hoewel je voor de meer in-depth discussies naar het andere forum moet gaan :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het echt achterlijk dat er na de hele Tour De France meteen meer hele dagen wielrennen op tv moet komen-.-

Huilebalk

---

Idd dit topic is wel goed opzich. Meer algemeen en gaat over alles.

Wat ik wel zielig vond is dat bij dat turnen op de vloer die 3e USA vrouw keihard genaaid werd doordat maar 2 per land naar finale mogen. Superlullig xD
 

DeletedUser56576

Guest
Jongens, hou het vriendelijk voor elkaar. Dit topics blijft gewoon toegestaan en open, hoewel je voor de meer in-depth discussies naar het andere forum moet gaan :)

Vrolijke bui merk ik :D
 

DeletedUser53396

Guest
Huilebalk

---

Idd dit topic is wel goed opzich. Meer algemeen en gaat over alles.

Wat ik wel zielig vond is dat bij dat turnen op de vloer die 3e USA vrouw keihard genaaid werd doordat maar 2 per land naar finale mogen. Superlullig xD

Is dat echt zo? De beste mensen moeten daar gewoon staan het boeit niet waar je vandaan komt.

4x100m was wel echt een mooie race, die franse deed kromojomoni (ofzo) gewoon na met zo'n inhaalslag.

Denken jullie btw dat Phelps aan zijn nu nog 2 benodigde medailles komt om de grootste olympiër ooit te worden?
 

DeletedUser

Guest
Programma Nederlanders: 30 juli (Nederlandse tijd)
Gegevens onder voorbehoud van wijzigingen, check voor de laatste gegevens de website van de organisatie)

1000 uur: schietsport, mannen, 10m luchtgeweer, kwalificaties
Peter Hellenbrand

1030 judo, mannen (-73kg), eerste, tweede en derde ronde
Dex Elmont

1050 uur: roeien, mannen, acht, herkansingen
Diederik Simon, Jozef Klaassen, Matthijs Vellenga, Mitchel Steenman, Olivier Siegelaar, Peter Wiersum, Roel Braas, Rogier Blink, Sjoerd Hamburger

1120 uur roeien, vrouwen, zware dubbeltwee, series
Inge Janssen, Ellen Hogerwerf

1130 uur: handboogschieten, mannen, recurve, 1/32 finales
Rick van der Ven-Henckels (Fra)

1140 uur: roeien, mannen, vier zonder stuurman, series
Boaz Meylink, Kaj Hendriks, Ruben Knab, Mechiel Versluis

1230 uur: tennis, mannen, tweede ronde enkelspel, tweede ronde dubbelspel
evt. Robin Haase-Gasquet (Fra), Robin Haase/Jean-Julien Rojer-Paes/Vardhan (Ind)

1300 uur: zeilen, mannen, Laser, race 1 en 2
Rutger van Schaardenburg

1305 uur: zeilen, vrouwen, Laser radial, race 1 en 2
Marit Bouwmeester
1315 uur: schietsport, mannen, 10m luchtgeweer, finale
evt. Peter Hellenbrand

1330 uur: paardensport, eventing: cross country, team en individueel
Andrew Heffernan, Elaine Pen, Tim Lips

1500 uur: zeilen, mannen, Finn, race 3 en 4
Pieter-Jan Postma

1500 judo, mannen (-73kg), halve finales, herkansingen, om brons
evt. Dex Elmont

1500 uur: zeilen, vrouwen, Elliott matchrace, round robin
Renée Groeneveld, Annemieke Bes, Marcelien Bos-De Koning

1630 uur: tafeltennis, vrouwen enkelspel, vierde ronde
Li Jie-Fukuhara (Jap)

1700 uur: hockey, mannen, groepsfase
Nederland-India

1710 judo, mannen (-73kg), finale
evt. Dex Elmont

De nederlanders morgen in actie! Ik heb het gevoel dat onze Dexie Elmont het gaat doen hoor!
 

DeletedUser56576

Guest
1120 uur roeien, vrouwen, zware dubbeltwee, series
Inge Janssen, Ellen Hogerwerf

Deze 2!
 

DeletedUser

Guest
Misschien is een apart topic hier inderdaad wel handig.

Ik heb in een ander topic in ieder geval al verslag gedaan van de spannende halve finale van het handboogschieten voor landenteams, en elders heb ik de gouden medailles die Nederland nog gaat behalen al eventjes uiteengezet. Die zal ik morgen wel even opzoeken want ik zit nu op mijn telefoon.

Morgen 09:30 begint Dexje Elmont aan zijn zegereeks zag ik net bij Martje. Boven mij staat echter 10:30 dus dat moet ik nog maar even uitzoeken.
 

DeletedUser1435

Guest
wielrennen op de OS is tig keer zo leuk om te zien als in de tour.

Verder heb ik genoten van het turnen vanmiddag en wat gezwem gezien. Ik heb epke zien vliegen op de rekstok, en de beachvolleybalsters zien verliezen tegen de spaanse.
 

DeletedUser

Guest
Laten we even collectief de mofjes uitlachen die echt een dramatisch toernooi beleven tot nu toe, nog erger dan landen als GB en Japan die ook enorm tegenvallen
 

DeletedUser

Guest
Goq3U.jpg


deze zal er ook wel weer bij zijn
 
Bovenaan