Moderatie wereld 16 forum

DeletedUser63335

Guest
Beste w16-spelers,

sinds vandaag ben ik jullie nieuwe w16 forum mod :)

Ik was tot een paar dagen geleden nog community management samen met duckje, maar daar had ik helaas de tijd niet meer voor.
Nu ben ik dus weer forum mod (wat om eerlijk te zijn ook echt het leukste is om te modden :p) en onder andere van w16.

Om hier dan ook even de noemen wat ik belangrijk vind voor het forum:

  • Graag ontopic blijven vooral in de oorlogs-threads
  • Ga met respect met elkaar om
  • Geen beledigingen
  • Geen voornamen en geen voorletters :)

Ik zal waarschijnlijk relatief veel modden in de oorlogs-threads zodat ze overzichtelijk blijven. Propaganda is daar natuurlijk altijd gewenst (zolang ze binnen de forum regel blijft).
In de praatthread(s) mod ik veel minder en kunnen jullie praten zoals jullie het graag hebben. Beledigingen zijn daar natuurlijk ook niet gewenst.

Voor de rest wil ik jullie vragen om mij dan ook een beetje te ondersteunen zodat het forum voor jullie leuk is en blijft. Dit kunnen jullie doen door de rode driehoekje te gebruiken als je denkt, dat een post niet gepast is/offtopic/spam/beledigend is etc.

Groetjes, Kaneel

Oh, :( konden ze geen betere mod vinden?

forum regels:


dat zijn de forum regels en dat is dus ook dat wat we hier op w16 gebruiken :)

Ehhm, misschien, wijst L wel naar, abdeLya
 

DeletedUser

Guest
Oh, :( konden ze geen betere mod vinden?



Ehhm, misschien, wijst L wel naar, abdeLya

Doe is normaal, een mod is een mod en moet de regels handhaven. Plant was tolerant en er werd ook op gezeikt. Stop is met zonder reden op mods te beledigen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Plant was gewoon een slechte mod, bannetje voor alles, waarschuwing, berispingen voor alles, komop zeg. Ik weet, men moet regeren met ijzeren vuist, maar die van hem was eerder van kristal dan van ijzer, harde vuist.
 

DeletedUser

Guest
Plant was gewoon een slechte mod, bannetje voor alles, waarschuwing, berispingen voor alles, komop zeg. Ik weet, men moet regeren met ijzeren vuist, maar die van hem was eerder van kristal dan van ijzer, harde vuist.

Dat viel echt nog wel mee in vergelijking met Benoo. Het is gewoon zwak dat DreamBeats zonder rede Kaneel beledigd.
 

DeletedUser

Guest
Oh, :( konden ze geen betere mod vinden?



Ehhm, misschien, wijst L wel naar, abdeLya

Je moest eens weten hoe hard een moderator nodig is, ik schat dat ruim 90% van de posts op het AF hier een stempel 'spam' kunnen gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat we geen voornamen mogen gebruiken Kaneel..

De afgelopen weken hebben we ook alle voornamen gewoon gebruikt - is er ook maar één, maar dan ook echt één klacht bij jou danwel Duckje binnengekomen of een post met het rode driehoekje bestempeld? Geen enkele..

Regels zijn er als richtlijnen, niet om je er zo autistisch mogelijk aan te houden, alles met elk lettertje precies op te volgen. Zie als voorbeeld onze straffenboom. Hier wordt meermaals lichtelijk vanaf geweken, waarom? Omdat regels er zijn om vanaf geweken te worden indien het nodig is of men dat graag wil.

Op andere wereldfora's worden ook gewoon de voornamen gebruikt, waarom dan hier (wéér) niet? Dat is namelijk het enige maar danook het enige waarom er zo door de posters gebasht wordt jegens forum-mods, verder zijn er nooit maar dan ook nooit klachten omtrent mods.

Groetjes van Rick
 

DeletedUser3368

Guest
Tja die voornamen regel is enkel gekomen om ervoor te zorgen dat de inactieve mods het toch ook nog een beetje kunnen volgen.
De actieve mods die hun beste beentje ervoor zetten zijn op de hoogte en snappen wat iemand bedoeld en tegen wie die dat heeft als er een voornaam genoemd wordt door gewoon simpelweg te kijken wie erop reageert. Het is een tijd dat weinig mensen staan te springen om serieus moderator te worden dus moeten ze het versimpelen en aantrekkelijker maken.

Al met al, succes Kaneel :)!
 

DeletedUser

Guest
Tja die voornamen regel is enkel gekomen om ervoor te zorgen dat de inactieve mods het toch ook nog een beetje kunnen volgen.
De actieve mods die hun beste beentje ervoor zetten zijn op de hoogte en snappen wat iemand bedoeld en tegen wie die dat heeft als er een voornaam genoemd wordt door gewoon simpelweg te kijken wie erop reageert. Het is een tijd dat weinig mensen staan te springen om serieus moderator te worden dus moeten ze het versimpelen en aantrekkelijker maken.

Inactieve mods moet je eruit knikkeren, dan kun je namelijk net zo goed geen mod hebben. De afgelopen weken heeft W16 geen mod gehad en dat ging keurig. Er waren geen beledigingen, en als die er wel waren geweest kan men het befaamde rode driehoekje gebruiken om dat probleem snel op te lossen.

Mods hoeven verder niet te weten waar het over gaat, ze moeten enkel het forum schoon houden. Als men wil dat de mods ook moeten weten waar het over gaat op het algemeen forum dan moet men mods aanstellen die ook daadwerkelijk op die wereld spelen. Ik zou bijvoorbeeld samen met jou forummod kunnen worden op W16, ik vind dat opzich best leuk om te doen en ben redelijk actief op het forum.

Waarom wordt ik geen forum-mod? Omdat ik niet op mijn eigen wereld mag moddereren. Waarom zou ik een andere wereld - waar ik niets mee heb - gaan moddereren? Die instelling is voor weinigen weggelegd. Als men de regel veranderd en mensen van hun eigen wereld laat moddereren dan heb je de forummod-functies binnen no-time volzitten.
 

DeletedUser

Guest
Inactieve mods moet je eruit knikkeren, dan kun je namelijk net zo goed geen mod hebben. De afgelopen weken heeft W16 geen mod gehad en dat ging keurig. Er waren geen beledigingen, en als die er wel waren geweest kan men het befaamde rode driehoekje gebruiken om dat probleem snel op te lossen.

Mods hoeven verder niet te weten waar het over gaat, ze moeten enkel het forum schoon houden. Als men wil dat de mods ook moeten weten waar het over gaat op het algemeen forum dan moet men mods aanstellen die ook daadwerkelijk op die wereld spelen. Ik zou bijvoorbeeld samen met jou forummod kunnen worden op W16, ik vind dat opzich best leuk om te doen en ben redelijk actief op het forum.

Waarom wordt ik geen forum-mod? Omdat ik niet op mijn eigen wereld mag moddereren. Waarom zou ik een andere wereld - waar ik niets mee heb - gaan moddereren? Die instelling is voor weinigen weggelegd. Als men de regel veranderd en mensen van hun eigen wereld laat moddereren dan heb je de forummod-functies binnen no-time volzitten.

Ik stel hokuz en Groot Kahn kanidaat als mod duo voor w16.
 

DeletedUser3368

Guest
Inactieve mods moet je eruit knikkeren, dan kun je namelijk net zo goed geen mod hebben. De afgelopen weken heeft W16 geen mod gehad en dat ging keurig. Er waren geen beledigingen, en als die er wel waren geweest kan men het befaamde rode driehoekje gebruiken om dat probleem snel op te lossen.

Mods hoeven verder niet te weten waar het over gaat, ze moeten enkel het forum schoon houden. Als men wil dat de mods ook moeten weten waar het over gaat op het algemeen forum dan moet men mods aanstellen die ook daadwerkelijk op die wereld spelen. Ik zou bijvoorbeeld samen met jou forummod kunnen worden op W16, ik vind dat opzich best leuk om te doen en ben redelijk actief op het forum.

Waarom wordt ik geen forum-mod? Omdat ik niet op mijn eigen wereld mag moddereren. Waarom zou ik een andere wereld - waar ik niets mee heb - gaan moddereren? Die instelling is voor weinigen weggelegd. Als men de regel veranderd en mensen van hun eigen wereld laat moddereren dan heb je de forummod-functies binnen no-time volzitten.

Waarom zou je geld gaan sturen naar slachtoffers van rampen waar je ook niet mee te maken hebt?
Waarom zou je jezelf nog inzetten voor de maatschappij?

Je hebt wel typisch het tekenende jongerensyndroom wat op dit moment speelt in Nederland. Grote mond, weinig actie.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou je geld gaan sturen naar slachtoffers van rampen waar je ook niet mee te maken hebt?
- Omdat je van je geld af moet
- Omdat je zelf ook iets soortgelijks hebt meegemaakt
- Omdat je datje medemens niet gunt

Waarom zou je jezelf nog inzetten voor de maatschappij?
- Omdat je tijd over hebt
- Omdat je je ergens voor wilt inzetten
- Omdat je dromen hebt
- Omdat je de maatschappij verbeteren wilt.

Je hebt wel typisch het tekenende jongerensyndroom wat op dit moment speelt in Nederland. Grote mond, weinig actie.
Je bent de afgelopen weken inactief geweest en je hebt weeral (net als andere topic) je mening al weer klaar staan. Jij weet niets, maar dan ook helemaal niets van mijn inzet voor de community. Je weet ook helemaal niets over mijn houding "Grote mond, weinig actie"; aangezien je niet weet of ik veel ideeën/verbeterpunten bij het TWteam neerleg.

Verder is het ook onzinnig dat je alle jongeren over één kam scheert. Dat is niet echt bepaald eerlijk van je, aangezien je ze niet eens kent. Laat staan mij.

Ik zal je even verbeteren:
Ja, ik praat wekelijks met leden van het TWteam en kom vaak met innovatieve ideeën en verbeterpunten.
 

DeletedUser3368

Guest
Yes hij bijt, ik heb beet :D

Ik zie alleen jouw gezeur, dat is wat ik opmerk. Mijn mening is gebaseerd op het gezeur wat je op dit moment laat zien. Laat andere personen in hun waarde die inzet hebben getoond om de wereld te verbeteren, zelfs al is het hun niet gelukt.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf. Begin maar eens met iets op te noemen wat je voor elkaar hebt gekregen of waar je aan deel hebt genomen.

Ik scheer niet alle jongeren over één kam, maar ik heb het over de gemiddelde jongere wat totaal geen besef meer heeft van respect en discipline. Wat trouwens niet alleen door mij bevestigd wordt maar door meerdere media en statistieken van de wereld. Over andere media gesproken, de jeugd van tegenwoordig kan toch alleen nog maar de 'like' knop vinden op facebook of in de les twitteren dat het saai is?

Overigens kan je zeggen wat je wilt, maar je blijft een grote mond hebben. Dat jij dat als een belediging opvat is al tekenend voor de situatie terwijl dat helemaal niet beledigend bedoelt was :)
 

DeletedUser41607

Guest
Yes hij bijt, ik heb beet :D

Ik zie alleen jouw gezeur, dat is wat ik opmerk. Mijn mening is gebaseerd op het gezeur wat je op dit moment laat zien. Laat andere personen in hun waarde die inzet hebben getoond om de wereld te verbeteren, zelfs al is het hun niet gelukt.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf. Begin maar eens met iets op te noemen wat je voor elkaar hebt gekregen of waar je aan deel hebt genomen.

Ik scheer niet alle jongeren over één kam, maar ik heb het over de gemiddelde jongere wat totaal geen besef meer heeft van respect en discipline. Wat trouwens niet alleen door mij bevestigd wordt maar door meerdere media en statistieken van de wereld. Over andere media gesproken, de jeugd van tegenwoordig kan toch alleen nog maar de 'like' knop vinden op facebook of in de les twitteren dat het saai is?

Overigens kan je zeggen wat je wilt, maar je blijft een grote mond hebben. Dat jij dat als een belediging opvat is al tekenend voor de situatie terwijl dat helemaal niet beledigend bedoelt was :)

Dat kan allemaal wel zo zijn, maar door de oudere generatie zitten we nu in een financiele crisis die wij als jongeren misschien wel het hardst gaan voelen ;)

Mja succes kaneel!
 

DeletedUser

Guest
Yes hij bijt, ik heb beet :D
Een vis zegt toch ook niet dat hij beet heeft terwijl hij juist degene is die aan het haakje zit? :rolleyes:

Ik zie alleen jouw gezeur, dat is wat ik opmerk. Mijn mening is gebaseerd op het gezeur wat je op dit moment laat zien.
Jij bent de enige die ik erover hoor anders ;)

de jeugd van tegenwoordig kan toch alleen nog maar de 'like' knop vinden op facebook of in de les twitteren dat het saai is?
Oh, er staat zoveel meer op twitter.. misschien moet je je eens afmelden van de "ik-vind-het-saai-in-de-les-twitter" en je wereld een beetje gaan verbreden:rolleyes:

Overigens kan je zeggen wat je wilt, maar je blijft een grote mond hebben. Dat jij dat als een belediging opvat is al tekenend voor de situatie terwijl dat helemaal niet beledigend bedoelt was :)
Dat jij vind dat ik een grote mond heb vind ik geen belediging, dat vind ik een compliment:eek:
 

DeletedUser22635

Guest
Ik scheer niet alle jongeren over één kam, maar ik heb het over de gemiddelde jongere wat totaal geen besef meer heeft van respect en discipline. Wat trouwens niet alleen door mij bevestigd wordt maar door meerdere media en statistieken van de wereld. Over andere media gesproken, de jeugd van tegenwoordig kan toch alleen nog maar de 'like' knop vinden op facebook of in de les twitteren dat het saai is?

Wat wil je nu zeggen? De gemiddelde jongere heeft geen respect en discipline meer? Dan hangt het toch af waar je het gemiddelde neemt. Wie gelooft er de media tegenwoordig nog? Meer en meer media van de dag van vandaag zijn vooral uit op sensatie. En met statistieken kan je alles bewijzen. Je moet gewoon maar je steekproef manipuleren. Vb waar je de gemiddelde jongere gaat zoeken, hoe groot de steekproef is etc etc.
Ik denk dat de oudere generatie tegenwoordig een beetje een te negatief beeld heeft van de jongeren.
 

DeletedUser41607

Guest
Wacht maar tot er weer een staking van jongeren komt waarbij ze heel respectvol de straat kapot maken en de ergste woorden die er bestaan schreeuwen.
Of wacht, de jeugd van vroeger deed dat zeker ook?

Of de coma zuipers, of de vechtpartijen van tegenwoordig.

Kijk naar egypte mubarak, daar hebben voor een groot deel de jongeren door dit staken de dictator kunnen afzetten!

Dat staken in nederland is terecht, de regering wil ons alleen maar les uren geven terwijl dit geen zin heeft.
Wij hebben 3 kwartier les en dan gaan we naar een nieuw vak, bij 90% van deze lessen is een kwartiertje uitleg en vervolgens een half uur tijd om huiswerk te maken. Dat half uur is dus zinloos!
Of uitval uren, stel we hebben laatste 3 uur uitval, dan MOETEN we op school blijven en ons daar gaan zitten vervelen in de aula, school zegt dat we huiswerk maken maar jij begrijpt ook wel dat als je daar met al je vrienden zit dat dat niet gaat gebeuren.
Dat is 3 uur ZINLOOS op school zitten.

Verder vind ik niet dat je alle jongeren hetzelfde moet noemen, dat is gewoon discriminatie.
En oja dat mogen wij jongeren ook niet.
 
Bovenaan