Maori. Vs. The V.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser62454

Guest
Laatmaar dan. Wel respect voor wat er voor stond :p
(Back zegt dit(heb nooit meerdere forum accounts))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
J, ik zeg niet dat jullie valsspelen. Het is gewoon een beetje triest.
 

DeletedUser

Guest
Daarin kan ik het wel vinden, daarbij hoef ik niet geloven dat the v. het eerlijker speelt dan ons :p

Spelers wegtrekken(Murdock) is toch iets anders dan binendringen in de leiding. Ik heb zowiezo meer met the V. dan met Para. is waarschijnlijk aangeboren.
 
Reactiescore
57
Spelers wegtrekken(Murdock) is toch iets anders dan binendringen in de leiding. Ik heb zowiezo meer met the V. dan met Para. is waarschijnlijk aangeboren.

Nu weten we het wel :p
We snappen dat je ons niet mag en weet je dat mag je ook vinden ook ;)

Maareh, alsof wij van Para. het iets boeien wat jij er van vind ?
 

DeletedUser57892

Guest
Spelers wegtrekken(Murdock) is toch iets anders dan binendringen in de leiding. Ik heb zowiezo meer met the V. dan met Para. is waarschijnlijk aangeboren.

Ik care jullie leiding niet het gaat mij om de troll de grappen enz.
 

DeletedUser57892

Guest
Ik en een heleboel anderen vinden dit niet grappig...

Sorry?

@ Heb met turgon gesproken, we gingen wel beetje te ver met na trappen. Profiel plaatje / naam gewijzigd, daarbij ontneem ik mijn eigen rechten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wij kunnen er niks aan doen. Iedereen stopt met spelen als Para. gaat aanvallen. Ineens heeft niemand meer zin om TW te spelen. Te makkelijk om dan onze stam voor alles en nog wat uit te maken.
 

DeletedUser

Guest
Wij kunnen er niks aan doen. Iedereen stopt met spelen als Para. gaat aanvallen. Ineens heeft niemand meer zin om TW te spelen. Te makkelijk om dan onze stam voor alles en nog wat uit te maken.

Wie dan niet? Alleen plaag en dat is al een tijdje geleden en die hebben jullie niet aangevallen want daar zit jouw kamergenoot op... Ik maak Para alleen uit voor wat het is en met J zen excuses neem ik meer dan genoegen.
 

DeletedUser

Guest
Ik en een heleboel anderen vinden dit niet grappig...
jeroen, ik zei het daarstraks nog! :mad: "Ze gaan dit niet grappig vinde!"

Maarja... 76 dorpen van mike gepakt. Eerlijk gecleard en geëdeld. Prima actie toch? :p
 

DeletedUser

Guest
Jammer voor MAori. dat KingDingeling zo zielig gaat spelen. Ik trek mij verder terug uit Maori. en zie wel wat er gebeurt.

'T enige wat ik tegen de Insane's kan zeggen: Beetje triest, The V. speelde de oorlog tenminste nog eerlijk.

Thanks voor het compliment.

De troll was naar mijn mening te grof en zoals jeroen hier al vermelde heb ik het vergeleken met het natrappen naar iemand die al op de grond ligt.

Hoe dan ook, ik denk dat er een slotje op dit topic kan aangezien maori. leegloopt en wij verder geen plannen meer hebben om door te drukken. Het mag ook anders opgelost worden door dit het para spam topic te noemen of para vs maori. maar The V. mag er in ieder geval uit.
 

DeletedUser

Guest
Thanks voor het compliment.

De troll was naar mijn mening te grof en zoals jeroen hier al vermelde heb ik het vergeleken met het natrappen naar iemand die al op de grond ligt.

Hoe dan ook, ik denk dat er een slotje op dit topic kan aangezien maori. leegloopt en wij verder geen plannen meer hebben om door te drukken. Het mag ook anders opgelost worden door dit het para spam topic te noemen of para vs maori. maar The V. mag er in ieder geval uit.
Para. vs Maori. lijkt me inderdaad een betere titel als jullie je terugtrekken. Onze acties op mikenummerzoveel en jappie gaan sowieso door. Maar als iedereen stopt die we aanpakken is er bijna geen sprake meer van oorlog jammer genoeg :( En dat vindt ik serieus jammer, steeds maar internen suckt ook
 
Reactiescore
57
Thanks voor het compliment.

De troll was naar mijn mening te grof en zoals jeroen hier al vermelde heb ik het vergeleken met het natrappen naar iemand die al op de grond ligt.

Hoe dan ook, ik denk dat er een slotje op dit topic kan aangezien maori. leegloopt en wij verder geen plannen meer hebben om door te drukken. Het mag ook anders opgelost worden door dit het para spam topic te noemen of para vs maori. maar The V. mag er in ieder geval uit.

Wtf ?
Wie gaat The V dan edelen ?
 

DeletedUser

Guest
Wie dan niet? Alleen plaag en dat is al een tijdje geleden en die hebben jullie niet aangevallen want daar zit jouw kamergenoot op... Ik maak Para alleen uit voor wat het is en met J zen excuses neem ik meer dan genoegen.

Grappig...dat het altijd terug komt op kamergenoot. Dit terwijl niemand weet hoe het spel de laatste weken is gespeeld. Iedereen denkt dat we samen spelen. Natuurlijk snap ik dat die conclussie makkelijk is voor iedereen.....maar wij hielden het spel strikt gescheiden.
Dit kunnen we blijven herhalen...maar er is nooit iemand die dat geloofd. Zo jammer. Wij houden wel van het spel op zich namelijk.

Jammer dat iedereen zo zijn ongegronde mening over heeft.
 

DeletedUser

Guest
Grappig...dat het altijd terug komt op kamergenoot. Dit terwijl niemand weet hoe het spel de laatste weken is gespeeld. Iedereen denkt dat we samen spelen. Natuurlijk snap ik dat die conclussie makkelijk is voor iedereen.....maar wij hielden het spel strikt gescheiden.
Dit kunnen we blijven herhalen...maar er is nooit iemand die dat geloofd. Zo jammer. Wij houden wel van het spel op zich namelijk.

Jammer dat iedereen zo zijn ongegronde mening over heeft.

Ik had het niet over dat jullie samenspeelden(wat ik wel dacht) maar over het feit dat wanneer je bij elkaar samen woont je die ander niet even een massa op zen dak gooit.
Maar hou der maar over op, gebeurt is gebeurt en het maakt ook niet meer uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan