Leren designen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68027

Guest
Hallo mensen van het forum,

Ik ben er enthousiast over de plaatjes die mensen aan het maken zijn, en daarom zou ik ook graag leren om die mooie plaatjes te maken. Ik heb al Adobe Photoshop CS5 gedownload, maar verder dan dat kom ik niet.

Daarom is mijn vraag: is er iemand die mij wil leren om te "designen", en dus mooie plaatjes te maken. We moeten dan wel echt bij stap 1 beginnen. Bij het 0-punt ;).

Ik hoop dat topic hier "goed staat", want ik weet niet waar het anders moet staan.

Met vriendelijke groet,

Mathijs

PS: Leren is toch gratis ? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Haha Mathijs,
Een ezel stoot zich geen 3x aan dezelfde steen, maar bij jou heb ik mijn vraagtekens.

Mvg,
Michiel Bakx
 

DeletedUser60895

Guest
Hallo,

Ik ben niet enthousiast over de plaatjes die mensen hier maken. Ook niet over het feit dat je Photoshop gedownload hebt en al helemaal niet over of je verder komt of niet.

Daarom is mijn vraag: Waarom zouden we? Wat is het nut van nog een extra naabje?

Het topic staat hier niet goed.

Met zeer onvriendelijke groet,

Max

PS: Waarom denkt elke noob hier dat iedereen een fucking plaatjes-mentor ter beschikking heeft ? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hallo,

Ik ben niet enthousiast over de plaatjes die mensen hier maken. Ook niet over het feit dat je Photoshop gedownload hebt en al helemaal niet over of je verder komt of niet.

Daarom is mijn vraag: Waarom zouden we? Wat is het nut van nog een extra naabje?

Het topic staat hier niet goed.

Met zeer onvriendelijke groet,

Max

PS: Waarom denkt elke noob hier dat iedereen een fucking plaatjes-mentor ter beschikking heeft ? :confused:
Je zou hem veel kunnen leren! Daar ben ik vrij zeker van.
 

DeletedUser60895

Guest
Ja Tasic, is dat geen goed idee?
Dan heb je tenminste nog wat leuks te doen in je vakantie!!!
trololololololol
 

DeletedUser60895

Guest
Legendary Assasin zou het zo aanpakken:

'En als je nou godverdetyfustering die kankerfractals niet op dat pleurisplaatje gooit sla ik je moeder de tering in met een dildo jij vuile hond' xd

I'd pay to see that.
 

DeletedUser

Guest
Doe dit soort vragen in de vraagbaak. Maar de echte Premium Punten geiler komt daar niet dan moet je naar Plaatjes Aanvragen -> Topic -> Titel: GEEF MIJ LES 400PP PER UUR

Ik durf te wedden dat je vet veel reacties krijgt.
 

DeletedUser60895

Guest
Dat gaat dan zo:


Laat maar - die van FG is beter.


Ik zag je ook al posten in het pronostiek topic :mad:


Kijk maar uit dat je van de braamenlikker geen ban krijgt Frozen Grace.!

Lol idc als ik hier gebanned word hoor, zou niet de eerste keer zijn.
 

DeletedUser

Guest
w0pdlt.jpg
 

DeletedUser

Guest
Als je wilt leren kan ik je wel helpen hoor

Legendary Assasin zou het zo aanpakken:

'En als je nou godverdetyfustering die kankerfractals niet op dat pleurisplaatje gooit sla ik je moeder de tering in met een dildo jij vuile hond' xd

I'd pay to see that.

wejoooow ik moet nu echt lachen hè echt grappig typisch een actie van een hollander
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan