Kaarten Wereld8 Topstammen

DeletedUser

Guest
Kan iemand vanavond een kaartje maken van het nieuwe TC?
 

DeletedUser

Guest
Nu lijkt TC me wel wat puntendol hoor :) Zelfs een vreselijk dubieuze speler binnenhalen :)

Grtz
Polgara
 

DeletedUser

Guest
Omdat ze 4leden aannemen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5690

Guest
Een grote mond hebben ze, maar actie's?

Onze mond evengroot als TB, kijk waar ze nu staan ;)
Wij blinken uit in arrogantie, niet in spelkwaliteit. Ik bijvoorbeeld nobel enkel easy targets. Grape die valt heel de dag barbarendorpen aan met kleine hoeveelheden eigen def er in voor die OD rank & ga zo maar door.

Gummi, noobs van w8!
 

DeletedUser

Guest
Onze mond evengroot als TB, kijk waar ze nu staan ;)
Wij blinken uit in arrogantie, niet in spelkwaliteit. Ik bijvoorbeeld nobel enkel easy targets. Grape die valt heel de dag barbarendorpen aan met kleine hoeveelheden eigen def er in voor die OD rank & ga zo maar door.

Gummi, noobs van w8!

Nee! Nu ga ik niet lang meer eerste staan op OD :( Je hebt men geheim verklapt.

Sir Eltimos : Een grote mond hebben ze, maar actie's?

Wat voor acties hebben jullie dan ondernomen?
 

DeletedUser

Guest
Ik weet 1 actie:

Leden recruteren om 1ste te staan:), Want het zijn puntengeilers.
 

DeletedUser15937

Guest
:eek::eek::eek:wij puntengeilers, oja we staan eerste op de stammenranglijst :eek::eek: lekker boeiend allemaal
 

DeletedUser

Guest
Eerste op de ranglijst staan lijkt mij heel saai, dan heb je niemand meer om 'in te halen'.. wat is dan je doel nog :p
 

DeletedUser

Guest
Nee! Nu ga ik niet lang meer eerste staan op OD :( Je hebt men geheim verklapt.



Wat voor acties hebben jullie dan ondernomen?

Niets,maar wij willen ook niet iedereen naar ons zien kijken ...Als er iets zou teweeg gebracht worden,handelen wij ook.Denk ik bij jullie nog niet meteen.En gebruik je OD rang niet als borg...Je kan op heel veel manieren die omhoogbrengen,als voorbeeld mijn eigen ex-leidertje Yero op w1.

Eerste op de ranglijst staan lijkt mij heel saai, dan heb je niemand meer om 'in te halen'.. wat is dan je doel nog :p

Eerste blijven?:confused::eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5690

Guest
Ik zeg je toch: Wij zijn dikke noobs. Effectief zoals je aanhaalt krikt GrapeXX zijn OD omhoog, want, als hij eerste staat heeft hij toch veel te veel troepen en is het moraal super strak om te kunnen clearen. Troepen heeft hij dus niet nodig en crasht die dan maar op zichzelf. Dat ook met zen VV's en alle andere shit.

Andere spelers hebben zo elks hun eigen specialiteit. Die van mij is easy targets pakken en ook enorm hard mezelf fantastisch vinden. Maar over de rest van Gummi, echt een bende noobs. 1 voor 1 vergissingen in recruteringen, dus zouden jullie alsjeblieft niet meer over ons willen praten. Wij zijn onze rang 3 niet waardig. Zeker ons puntengemiddelde is zwaar te hoog tov een échte topstam zoals bijvoorbeeld Origin.

Relatie Stammen zei:
Tribe Ruler op 05.08. om 09:04 uur
Beste [player]Stoute Jongens[/player],

Onze stammen komen nu er dicht bij elkaar te liggen. Op veel plaatsen zelfs al tegen elkaar aan of door elkaar heen. Ik weet niet wat jullie in de toekomst van plan zijn, maar ik wil graag wat opheldering. Ik vraag me af wat jullie van plan zijn en hoe jullie ons zien. Als mogelijke bondgenoot, als neutrale stam, als dreiging en dus mogelijke vijand of zelfs al als vijand. Ik vraag dit, omdat het mij onduidelijk is hoe onze stammen nou precies tegenover elkaar staan. Hoop op een reactie terug.

Met Vriendelijke Groet,
[player]Tribe Ruler[/player]

Stoute Jongens op 05.08. om uur
Edelvoer ;)
Wij gaan geen BG's aan en aangezien wij zelf graag blijven groeien..zoals u zelf al aanhaalde, we liggen door elkaar. Mocht je echt niet willen dat je negatief tegenover ons staat, zul je een aanvraag tot invite moeten schrijven.

Wel een deftige mail overigens ;)

Grtzz
Dieter

Kijk, zoals je ziet...Origin is goed bezig. Kan iemand mij eigenlijk uitleggen wat de bedoeling was van dit, of wist die als leider niet dat er geen diplomatieke betrekkingen waren? Voor enige samenwerking te starten zie ik dat nu ook niet echt als een goede start, maarja, wie ben ik als leider van een noobstam?
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg je toch: Wij zijn dikke noobs. Effectief zoals je aanhaalt krikt GrapeXX zijn OD omhoog, want, als hij eerste staat heeft hij toch veel te veel troepen en is het moraal super strak om te kunnen clearen. Troepen heeft hij dus niet nodig en crasht die dan maar op zichzelf. Dat ook met zen VV's en alle andere shit.

Andere spelers hebben zo elks hun eigen specialiteit. Die van mij is easy targets pakken en ook enorm hard mezelf fantastisch vinden. Maar over de rest van Gummi, echt een bende noobs. 1 voor 1 vergissingen in recruteringen, dus zouden jullie alsjeblieft niet meer over ons willen praten. Wij zijn onze rang 3 niet waardig. Zeker ons puntengemiddelde is zwaar te hoog tov een échte topstam zoals bijvoorbeeld Origin.



Kijk, zoals je ziet...Origin is goed bezig. Kan iemand mij eigenlijk uitleggen wat de bedoeling was van dit, of wist die als leider niet dat er geen diplomatieke betrekkingen waren? Voor enige samenwerking te starten zie ik dat nu ook niet echt als een goede start, maarja, wie ben ik als leider van een noobstam?

Ach heb ik ooit gezegd dat jullie niks waard zijn?Jullie hebben gewoon een te grote mond :) enja ga je Origin nu met ons vergelijken...Voel me nu wel n ubernoob maar dat is waarschijnlijk je bedoeling.
Blijf nu maar ontopic
 

DeletedUser

Guest
Niets,maar wij willen ook niet iedereen naar ons zien kijken ...Als er iets zou teweeg gebracht worden,handelen wij ook.Denk ik bij jullie nog niet meteen.En gebruik je OD rang niet als borg...Je kan op heel veel manieren die omhoogbrengen,als voorbeeld mijn eigen ex-leidertje Yero op w1.

Dat kan, maar wat voor bewijs heb je dat het niet zo is?
onschuldig tot het tegendeel bewezen is, noemt men dat.
 

DeletedUser15937

Guest
Oeeeffff Haantjes gedrag van mn stamleden :S Zie ik niet graag maar ja, gebeurd is gebeurd. Zwijgen is goud waard in deze kwestie :)
 

DeletedUser

Guest
Is het jullie al opgevallen dat Vip de top 20 is binnengeklommen?
 

DeletedUser

Guest
Zal ik is weer terugkeren op W8.

En dan met Gummi, TC gaan pwnen.
Zijn volgens mij stelletje noobs die niet kunnen timen.

Althans, toen ik speelde was dat zeker zo.

Mvg,
.Amore
 

DeletedUser15937

Guest
Zal ik is weer terugkeren op W8.

En dan met Gummi, TC gaan pwnen.
Zijn volgens mij stelletje noobs die niet kunnen timen.

Althans, toen ik speelde was dat zeker zo.

Mvg,
.Amore

MMMM punchbob :O
 
Bovenaan