Interim schrijvers gezocht voor TWW W5

DeletedUser17472

Guest
Je kan altijd nog een oproep plaatsen op het w5 AF, of mensen in game aanspreken om te vragen of zij misschien zouden willen solliciteren. Ik speel niet meer op w5 dus ik heb geen idee of er nog wat goede schrijvers zitten maar het is altijd mogelijk. Dus ga gerust op zoek en hopelijk komt er een reporter uit die jullie elke weeg artikels kan bezorgen :)

Helaas is Jerkiller niet in staat om op dit moment te schrijven. Zelf ben ik geen schrijver over dingen zoals TW. Ik kan een prachtige nep sollicitatie schrijven voor hen (helaas mag ik de link naar mijn blog hier niet plaatsen als ik de regels goed heb gelezen), maar niks over oorlog voeren of wat dan ook. Toch zou het leuk zijn als er weer eens na weken iets over W5 geschreven zou worden. Ik hoop dat er naast Jerkiller dan nog een andere schrijver op wil staan zodat ik niet iedere week hoef te mopperen dat er weer niks over W5 geschreven is....

Jerkiller...wat er ook loos is. Veel sterkte.
 

DeletedUser50167

Guest
Enkele weken geleden, was ik aangenomen als TWw schrijver voor wereld 5.
Enkel omdat Warre dacht dat Jerkiller terug kwam, werd ik er weer af gegooid. :(
 

DeletedUser17472

Guest
Schrijf dan een stuk, want volgens mij ben je hard nodig. Het zou dom zijn van TWW om op 1 paard te wedden. Mijns inziens kun je beter 2 of 3 schrijvers hebben voor 1 wereld dan 1. Is zeer kwetsbaar om maar 1 schrijver te hebben. Bij de krant werken toch ook meer journalisten.
 

DeletedUser26035

Guest
Enkele weken geleden, was ik aangenomen als TWw schrijver voor wereld 5.
Enkel omdat Warre dacht dat Jerkiller terug kwam, werd ik er weer af gegooid. :(

Er zaten volgens hun ook te veel foutjes in. Spelling, zinsopbouw en de layout kon beter volgens hun. Ik denk dat dit ook een reden is. Maar zoals ik ookal eerder heb gezegd beter een artikel met iets minder kwaliteit dan helemaal geen artikel. :rolleyes:
 

DeletedUser17472

Guest
Als dat het probleem is bij Escape, dan mogen ze mij de tekst toesturen om dat soort fouten eruit te halen. Ik lees nu nog vaak dit soort fouten hoor als ik het weekblad lees, dus hij is neit de enige.
 

DeletedUser24056

Guest
Enkele weken geleden, was ik aangenomen als TWw schrijver voor wereld 5.
Enkel omdat Warre dacht dat Jerkiller terug kwam, werd ik er weer af gegooid. :(

Dit kan niet de reden zijn. Om dit even te illustreren: ik ben reporter van W20, tezamen met een andere reporter. Het is gewoon mogelijk en zelfs gewoonlijk dat er meer dan één reporter per wereld rondloopt bij het TWw..
Ik ben hier wellicht niet zo bekend, maar ook voor spel-, typ-, of zinsopbouwfouten kun je bij mij terecht. Twijfel niet om te schrijven. Zoals Switchhead al zegt: beter iets dan niets.

Famdecibel, leuk initiatief.
 

DeletedUser

Guest
Als dat het probleem is bij Escape, dan mogen ze mij de tekst toesturen om dat soort fouten eruit te halen. Ik lees nu nog vaak dit soort fouten hoor als ik het weekblad lees, dus hij is neit de enige.

Zoals je al kon lezen (beginpost van de aankondiging van weekblad 149 alsook inleiding in het weekblad zelf) is Lil-John momenteel op vakantie. Ik zal hem echter een PM sturen met jouw aanbod en dan zal hij kijken of je zou kunnen helpen :) Magic98 is zoals je ook wel weet -denk ik- onlangs bevallen waardoor zij amper tijd heeft om deze zaakjes te regelen. Vandaar ook dat er nog geen gehoor werd gegeven aan je reactie :)
 

DeletedUser17472

Guest
Ik weet dat IiIJohn op vakantie is. Maar mijn aanbod blijft bestaan. Net als Jerkiller spreek ik IiIJohn ook via msn en fb :p
 
Reactiescore
38
Dit kan niet de reden zijn. Om dit even te illustreren: ik ben reporter van W20, tezamen met een andere reporter. Het is gewoon mogelijk en zelfs gewoonlijk dat er meer dan één reporter per wereld rondloopt bij het TWw..
Ik ben hier wellicht niet zo bekend, maar ook voor spel-, typ-, of zinsopbouwfouten kun je bij mij terecht. Twijfel niet om te schrijven. Zoals Switchhead al zegt: beter iets dan niets.

Famdecibel, leuk initiatief.

Op w5 loopt slechts een beperkt aantal spelers rond.
Misschien dat het meespeelt in de keuze voor maar 1 reporter? :confused:
Het kan een verklaring zijn...
 

DeletedUser24056

Guest
Op w5 loopt slechts een beperkt aantal spelers rond.
Misschien dat het meespeelt in de keuze voor maar 1 reporter? :confused:
Het kan een verklaring zijn...

Het is niet mogelijk dat er maar één reporter wordt toegelaten. Vooral op de oude werelden wordt er geschreeuwd om een reporter, als er dan animo is voor twee reporters, worden die met open armen ontvangen (mits het artikel goed genoeg is).

De combinatie famdecibel-escape zou kunnen werken, maar dat weten we niet totdat jullie het proberen;)
 

DeletedUser17472

Guest
Kijk, mijn standpunt is duidelijk. Meerdere reporters per wereld. Goed overleg. Zo wordt niemand overbelast en blijft het leuk om te schrijven en blijft het weekblad gevuld. Wie moeite heeft met spelling, mag best bij me aankloppen. Geen probleem. En misschien zijn er wel meer die geen moeite hebben met spelling en grammatica. Samen staan we sterk.
 

DeletedUser

Guest
Enkele weken geleden, was ik aangenomen als TWw schrijver voor wereld 5.
Enkel omdat Warre dacht dat Jerkiller terug kwam, werd ik er weer af gegooid. :(

Neen escape9. Je werd als "probatie" aangenomen, in de hoop dat het in de weken het niveau ging omhoog gaan. Dit was echter niet zo en daarom werd je terug ontslaan. Heb ik je al duidelijk gezegd. Echter dringt het niet door.
 

DeletedUser17472

Guest
Dat is dan duidelijk....


Helaas IiIJohn...zoals je ziet krijg ik hier ook geen schrijvers gevonden.
 

DeletedUser

Guest
Misschien probeer ik wel eens een keertje :D
Geeft me misschien ook weer meer zin om opnieuw actiever te worden op W5.
Iemand een idee voor een onderwerp? :confused:

(let wel: moet vrij algemeen zijn hé)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15483

Guest
Alé boys,
doe het voor wereld 5.


(Al lang geleden dat ik hier ben op geweest, hehe)
 

DeletedUser26035

Guest
Volgens is Inhua gestopt omdat wij oorlog kregen met .kiwi.. Maar nu dan niet meer is .... :rolleyes:
 
Bovenaan