Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
1.075
boehoe, stabben en dan boosie boosie dat de gestabden er niet in meegaan boehoe

giphy.gif
 
Reactiescore
614
Stab dit, stab dat, veel verder komt je woordenschat niet op het AF of wel steff.

ps: pas die biografie even aan, een echte pro als jij kan er niet zo een flutaccount in hebben staan toch ;)
 
Reactiescore
533
boehoe, stabben en dan boosie boosie dat de gestabden er niet in meegaan boehoe

giphy.gif
Dat is natuurlijk het hedendaagse motto om alles goed te praten. We zijn gestabbed. Terwijl het gewoon een nieuw stammie is.

Help ik zie spoken?
 

DeletedUser77690

Guest
> Ontken geruchten, lieg tegen mensen en geef aan door te willen gaan met Real -> verlaat de stam 5 dagen later (wat al lang t plan was, ook toen t ontkent werd)
> Gebruik clears van stamleden -> verlaat de stam dezelfde dag nog nadat ze gebruikt zijn
> speler mocht jumpen naar rim dmv onder andere dorpen te internen van Real speler en zijn mb’s, geeft na verlaten Real aan dorpjes terug te geven -> geeft ze weg aan andere rimstam, blockt die speler daarna op Skype

Zal vast nog wel meer zijn waar ik even niet op kan komen, maar goden zijn soms ook niet helemaal zuiver blijkt maar weer :O

Dus vind ik het persoonlijk niet zo verwonderlijk dat het zo loopt, maar goed misschien denk ik anders over dit soort dingen :p
 
Reactiescore
1.367
Geen idee. Danny was altijd fan van interns / fusies en nu ineens de 1v1v1 :p

Laten we het maar houden op wat zij willen: 1 vs 1 vs ''de paar stabbers van de beide stammen'', die hun zin doordrijven :p.
Idd veel plezier en moge het stabloos verlopen :D. En de ''god'' Nemesis komt voor jullie :D.

XX
 
Reactiescore
91
boehoe, stabben en dan boosie boosie dat de gestabden er niet in meegaan boehoe

Ken jij nog een ander woord dan stabben? Stam verlaten is tegenwoordig precies in elke situatie een stab volgens jou?
En had jij trouwens geen zin meer in TW? Vreemd dat je nu plots in Real zit. Gewoon gerund dus omdat je de aanvallen van QPQ niet aankon, ik zie echt geen andere reden.

Laten we het maar houden op wat zij willen: 1 vs 1 vs ''de paar stabbers van de beide stammen'', die hun zin doordrijven :p.
Idd veel plezier en moge het stabloos verlopen :D. En de ''god'' Nemesis komt voor jullie :D.

XX

Stabbers lol, na alles wat de oud LW leden voor jullie gedaan hebben durven jullie dat te zeggen. Vv's draaien (*kuch* toegegooid krijgen), stamacties organiseren,... En de No. leden in het achterland waren het gewoon beu dat de frontaccounts in hun stam er niks van bakken. Dorpen verliezen en niet eens zelf deftig een aanval op poten kunnen zetten na al die tijd, tjah dan wordt je het wel eens beu lijkt me. Dus degenen die al wel wat bewezen hebben op deze wereld zitten nu in één stam en zijn zich heus wel op bewust van de flinke uitdaging die hen te wachten staat. Maar ipv. de uitdaging respectvol aan te gaan krijgen ze er de huid van vol, is dat de norm op TW tegenwoordig?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
> Ontken geruchten, lieg tegen mensen en geef aan door te willen gaan met Real -> verlaat de stam 5 dagen later (wat al lang t plan was, ook toen t ontkent werd)
==> Heeft tot de laatste dag succesvolle massa's bedacht, vv's gedraaid en vijandelijke accounts mee laten aanvallen omdat Sandertje het niet aankon
> Gebruik clears van stamleden -> verlaat de stam dezelfde dag nog nadat ze gebruikt zijn
==> Gaf gewoon aan nog steeds zijn clears te willen gooien voor san-der op roxanne. Maar de boel was ontploft doordat ze aangaven naar God te gaan.
> speler mocht jumpen naar rim dmv onder andere dorpen te internen van Real speler en zijn mb’s, geeft na verlaten Real aan dorpjes terug te geven -> geeft ze weg aan andere rimstam, blockt die speler daarna op Skype
==> ohw we gaan de mb-toer op? Gaan we de clusterfucks in qqeezz zijn edellijn van mb's van Heer skills en san-der ook even aanhalen?
Zal vast nog wel meer zijn waar ik even niet op kan komen, maar goden zijn soms ook niet helemaal zuiver blijkt maar weer :O

Dus vind ik het persoonlijk niet zo verwonderlijk dat het zo loopt, maar goed misschien denk ik anders over dit soort dingen :p
Voor elke zogezegde reden dat jij kan geven, kan ik er al 10 aanhalen van lelijke stoten dat Real deed naar de kaasjes toe. En dan ben ik nog niet eens een kaasje zelf...
Bovendien was altijd de leuke dooddoener van elk gesprek met de big chief san-der: "Ik discussieer niet meer, ik ben weg". Boen en daar sta je dan als je iets wil vertellen.
 
Reactiescore
1.075
Ken jij nog een ander woord dan stabben? Stam verlaten is tegenwoordig precies in elke situatie een stab volgens jou?
En had jij trouwens geen zin meer in TW? Vreemd dat je nu plots in Real zit. Gewoon gerund dus omdat je de aanvallen van QPQ niet aankon, ik zie echt geen andere reden.

Als ik nou aanvallen kreeg van qpq he ;)

Trouwens w57 is gewoon 1 van de grootste stabwerelden die ik de laatste jaren zag. Sorry maar als je een massa laat plannen op een targey van jou en og geen 2 uur na de massa leave je in like het motto, thx tot nooit meer nu ga ik jullie aanvallen, ja dat is een stab, zeker aangezien danny al te kennen had gegeven dat dit plan al langer op de planning stond. Ja dat is een stab. Dat dit nog ergens zelfs maar goed gepraat word zegt veel over de morele waarden van w57. En ja net dankzij de stabs heb ik weer zin gekregen, dus thx GOD!
 
Reactiescore
614
Laten we het maar houden op wat zij willen: 1 vs 1 vs ''de paar stabbers van de beide stammen'', die hun zin doordrijven :p.
Idd veel plezier en moge het stabloos verlopen :D. En de ''god'' Nemesis komt voor jullie :D.

XX

Ik zou het fijn vinden als je feiten noemt, je hebt waarschijnlijk geen flauw benul van de meeste leden wat zij hebben betekent voor hun stam.
Anders zou je zoiets namelijk niet eens in je hoofd halen om te zeggen.
'Stabbers', laat me niet lachen :dislike:
 
Reactiescore
1.075
dooddoener van elk gesprek met de big chief san-der: "Ik discussieer niet meer, ik ben weg". Boen en daar sta je dan als je iets wil vertellen.
Vreemd, san-der is nochtans de altijd in gesprek willen gaan dude
 
Reactiescore
614
Als ik nou aanvallen kreeg van qpq he ;)

Trouwens w57 is gewoon 1 van de grootste stabwerelden die ik de laatste jaren zag. Sorry maar als je een massa laat plannen op een targey van jou en og geen 2 uur na de massa leave je in like het motto, thx tot nooit meer nu ga ik jullie aanvallen, ja dat is een stab, zeker aangezien danny al te kennen had gegeven dat dit plan al langer op de planning stond. Ja dat is een stab. Dat dit nog ergens zelfs maar goed gepraat word zegt veel over de morele waarden van w57. En ja net dankzij de stabs heb ik weer zin gekregen, dus thx GOD!

Account Rise heeft het desbtreffende account helemaal niet meteen aangevallen of gezegd dat we dit meteen zouden gaan doen zoals je beweert. Nogmaals kom met feiten steff, moet je inmiddels na al die slechte punten en discussies toch geleerd hebben. En fijn dat je weer zin hebt gekregen :)

PS: Desbetreffende stam van Rise destijds wist al langer van ontevredenheid en overweging om naar GOD te gaan.
 
Reactiescore
533
Als ik nou aanvallen kreeg van qpq he ;)

Trouwens w57 is gewoon 1 van de grootste stabwerelden die ik de laatste jaren zag. Sorry maar als je een massa laat plannen op een targey van jou en og geen 2 uur na de massa leave je in like het motto, thx tot nooit meer nu ga ik jullie aanvallen, ja dat is een stab, zeker aangezien danny al te kennen had gegeven dat dit plan al langer op de planning stond. Ja dat is een stab. Dat dit nog ergens zelfs maar goed gepraat word zegt veel over de morele waarden van w57. En ja net dankzij de stabs heb ik weer zin gekregen, dus thx GOD!
Tuurlijk stond dit al lang in de stijgers. Moet niemand onnozel over doen. Niemand nam me echter serieus toen ik zei dat God een serieuze stam was. Neen liever geloofden ze in het sprookje van de goede tandenfee dat JE wel alles ging oplossen when shit hits the fans en weer vv's ging draaien of de cleartjes ging dumpen.

Echter wist de omgeving al veel langer dat GOD de enige echte uitweg was zeker omdat er een project aan verbonden was die iedereen aansprak.

En elke iet of wat Real-speler wist al veel langer dat het kleineren en ridiculiseren van QQEEZZ ooit wel eens ging stoppen. QQEEZZ bood zelfs 2 weken NAP aan geloof ik? Hij was zelfs nog gewoon van plan op rox te gaan.
 
Reactiescore
533
Vreemd, san-der is nochtans de altijd in gesprek willen gaan dude
Flagrante leugen dit. Was met stip oorzaak 1 van mijn leave.
Edellijnen-discussie (als je het al een discussie kon noemen want ik had nog maar 1 ding gezegd) en het was: dit zijn de edellijnen deal with it ik ben weg en het is zo.
 
Reactiescore
1.367
Ken jij nog een ander woord dan stabben? Stam verlaten is tegenwoordig precies in elke situatie een stab volgens jou?
En had jij trouwens geen zin meer in TW? Vreemd dat je nu plots in Real zit. Gewoon gerund dus omdat je de aanvallen van QPQ niet aankon, ik zie echt geen andere reden.



Stabbers lol, na alles wat de oud LW leden voor jullie gedaan hebben durven jullie dat te zeggen. Vv's draaien (*kuch* toegegooid krijgen), stamacties organiseren,... En de No. leden in het achterland waren het gewoon beu dat de frontaccounts in hun stam er niks van bakken. Dorpen verliezen en niet eens zelf deftig een aanval op poten kunnen zetten na al die tijd, tjah dan wordt je het wel eens beu lijkt me. Dus degenen die al wel wat bewezen hebben op deze wereld zitten nu in één stam en zijn zich heus wel op de hoogtebewust van de flinke uitdaging die hen te wachten staat. Maar ipv. de uitdaging respectvol aan te gaan krijgen ze er de huid van vol, is dat de norm op TW tegenwoordig?

Sorry, maar uiteindelijk internen jullie alles wel van ze.
En mag ik eens een kijkje nemen naar jullie verslagen os?
Aardig laag niet?
Het ging er ook weer puur om, dat er gelogen is.
Eerst zeggen: nee, wij blijven in Real. Paar dagen later:''Ooo, wij voelen ons niet op onze plek'' blablabla. Zelfs De Johnny loog erover tegen mijn co, die pas nog zijn co is geweest. Leuke lui hoor ;).
En al die klagers, bakkes houden! En hou nog maar meer van mij, ik weet donders goed waar ik het overheb :). Mensen kunnen er nou eenmaal slecht tegen als ze op hun teentiens getrapt worden :p. Dit zie je in de afgelopen reacties aardig goed, mooi man.

xx.

P.S

Buiten dat qua persoon, zijn ze allemaal gouden gasten hoor! Kun je leuk mee praten.
 
Reactiescore
533
Stabbers lol, na alles wat de oud LW leden voor jullie gedaan hebben durven jullie dat te zeggen. Vv's draaien (*kuch* toegegooid krijgen), stamacties organiseren,... En de No. leden in het achterland waren het gewoon beu dat de frontaccounts in hun stam er niks van bakken. Dorpen verliezen en niet eens zelf deftig een aanval op poten kunnen zetten na al die tijd, tjah dan wordt je het wel eens beu lijkt me. Dus degenen die al wel wat bewezen hebben op deze wereld zitten nu in één stam en zijn zich heus wel op de hoogtebewust van de flinke uitdaging die hen te wachten staat. Maar ipv. de uitdaging respectvol aan te gaan krijgen ze er de huid van vol, is dat de norm op TW tegenwoordig?
Ik ga dit gewoon even quoten. Zegt alles in feite.
 
Reactiescore
1.075
Tuurlijk stond dit al lang in de stijgers. Moet niemand onnozel over doen. Niemand nam me echter serieus toen ik zei dat God een serieuze stam was. Neen liever geloofden ze in het sprookje van de goede tandenfee dat JE wel alles ging oplossen when shit hits the fans en weer vv's ging draaien of de cleartjes ging dumpen.

Echter wist de omgeving al veel langer dat GOD de enige echte uitweg was zeker omdat er een project aan verbonden was die iedereen aansprak.

En elke iet of wat Real-speler wist al veel langer dat het kleineren en ridiculiseren van QQEEZZ ooit wel eens ging stoppen. QQEEZZ bood zelfs 2 weken NAP aan geloof ik? Hij was zelfs nog gewoon van plan op rox te gaan.

En hoe noem je het dan dat qq 5 dagen voor de leave nog zei niet te leaven, een massa waar enkel de leavers voordeel bij hadden laten uitvoeren en daarna toch gewoon leaven? Ja smerig, want je zegt het zelf, dit stond al tijden gepland. Dat qq 2 weken nap aanbood was ook enkel in zijn voordeel gezien hij zn intern van dabb nog moet kunnen afronden (btw wouden jullie niet een spannendere wereld? Geen wereld met interns en shit?)
 

DeletedUser77690

Guest
@Johnny English

1 goede massa organiseren (want wees eerlijk, de rest was gewoon eigenbelang voor God) en vv’s draaien praat in mijn ogen keihard liegen in t gezicht van veel mensen die het echt willen laten werken en die in jullie wilden geloven niet goed. Als er nou gelijk eerlijk was geweest de eerste keer had ik er een stuk meer respect voor gehad.

Daarnaast is dat van die clears ook niet goed te praten, dat is simpelweg gewoon een stab, clears gooien op een target wat ook alleen maar voordelen heeft voor God zelf mmm wat een offer wordt er gemaakt zeg :O

Dat van Dab is ook gewoon niet goed te praten en dat weet je. Stop maar gewoon met zo high en mighty bezig te zijn, want of je het nou leuk vind of niet, er zitten echt niet zulke schone acties tussen.
 
Reactiescore
533
En hoe noem je het dan dat qq 5 dagen voor de leave nog zei niet te leaven, een massa waar enkel de leavers voordeel bij hadden laten uitvoeren en daarna toch gewoon leaven? Ja smerig, want je zegt het zelf, dit stond al tijden gepland. Dat qq 2 weken nap aanbood was ook enkel in zijn voordeel gezien hij zn intern van dabb nog moet kunnen afronden (btw wouden jullie niet een spannendere wereld? Geen wereld met interns en shit?)
Mij goed hoor die 5 dagen NAP.

Maar denk dat de blinde en domme haat die je hier toont los misplaatst is omdat QQEEZZ en ITSW18 de accounts bij uitstek waren waar Real op draaide. Ze hebben tot de laatste dag alles gedaan, zelfs ik met Johnny ENglish heb meer gedaan voor Real tijdens de leave dan vele accounts die nu nog in Real zitten... Alle def naar ITSW18 of andere leden verstuurd, vv's gedraaid, etc. Maar oh wee als QQEEZZ en ITSW18 zeggen: "nu is het genoeg geweest, wij willen naar een plek waar we wel gewaardeerd worden". Ah neen dat gaat er niet in want... Wereldwinst was er bijna... Daar draait alles rond nietwaar? Alles moet wijken voor een wereldwinst waar je uiteindelijk niets aan hebt.
 
Reactiescore
533
@Johnny English

1 goede massa organiseren (want wees eerlijk, de rest was gewoon eigenbelang voor God) en vv’s draaien praat in mijn ogen keihard liegen in t gezicht van veel mensen die het echt willen laten werken en die in jullie wilden geloven niet goed. Als er nou gelijk eerlijk was geweest de eerste keer had ik er een stuk meer respect voor gehad.

Daarnaast is dat van die clears ook niet goed te praten, dat is simpelweg gewoon een stab, clears gooien op een target wat ook alleen maar voordelen heeft voor God zelf mmm wat een offer wordt er gemaakt zeg :O

Dat van Dab is ook gewoon niet goed te praten en dat weet je. Stop maar gewoon met zo high en mighty bezig te zijn, want of je het nou leuk vind of niet, er zitten echt niet zulke schone acties tussen.
En voila.

Dus je vindt dat de actie van QQEEZZ niet mooi is ivm de clears, terwijl hij gewoon zijn deel nog zou vervuld hebben. Zoals gepland.
Maar over de vele zaken die men QQEEZZ aandeed tijdens de periode Real daar zweeg je over? Dat ze zelfs op momenten bijna gedwongen werden hun veroveringen van No. te moeten afstaan aan stammies omdat deze er niet door geraakte (wegens schrik om aan te vallen)? Nu dat QQEEZZ weg is roep je heel hard. Maar toen QQEEZZ en met name Nico hulp nodig had om Real beter te maken zweeg je? Of beter zweeg iedereen in Real?
 
Bovenaan