Hide the Reinforced Ghosts, but First. Hop to cut down the .Tree

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74005

Guest
TL;DR van de discussie:

Iemand geeft mening over PP-gebruik.

Dat punt zie ik toch anders. Was meer een uiting van kritiek op onze stam en vind dan dat we ons gewoon moeten kunnen verdedigen. Zeker als de bewering incorrect is.
 

DeletedUser74376

Guest
PP gebruik is wel degelijk erg zwak , het kan me niets schelen dat je het doet maar dan moet je het niet gaan verdedigen of gaan zeggen die doet het ook.
Niemand van WAR deed het dus waarom zou je het dan tegen WAR mogen gebruiken als je het enkel doet omdat ghosts het eens gedaan heeft.
 

DeletedUser74005

Guest
PP gebruik is wel degelijk erg zwak , het kan me niets schelen dat je het doet maar dan moet je het niet gaan verdedigen of gaan zeggen die doet het ook.
Niemand van WAR deed het dus waarom zou je het dan tegen WAR mogen gebruiken als je het enkel doet omdat ghosts het eens gedaan heeft.

Das een beetje de redenering omgooien. Gaat niet om het feit dan andere stammen het doen doen of niet doen, maar om het feit dat een stam als Ghosts er kritiek op heeft, terwijl ze het zelf ook doen.
 

DeletedUser74376

Guest
Maar dus mag WAR wel kritiek geven op de zwakte van pp gebruik?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als jullie dat willen; ga je gang ;) Maar dan mag je ook een kritische blik op jullie BG ghosts werpen.

Maar vooral op Tree.

48d.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan