Het stabberlijstje van W68

Deleted User - 487776907

Guest
Als je op een rustig moment terug gaat lezen, dan kan je duidelijk lezen dat de actie van LSD als STAB wordt gezien.
Actie van Star, mochten zij dus inderdaad samen met LSD hebben aangevallen is Unfair actie.
Achteraf LSD dumpen is dan dieptepunt.

Mocht LSD niet samen met Star hebben aangevallen dan is @Zuur hier onzin aan het aankondigen.

Maar hetgeen waar wij op reageren is hetgeen wat jullie typen

giphy.gif
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik heb inderdaad het gevoel dat als ik tegen jou praat, dat ik tegen een muur praat. Wat een ongelooflijk laag IQ heb jij zeg. Mja, "never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" - Mark Twain
 

DeletedUser80918

Guest
Er worden echt wel terechte punten door jullie aangedragen hoor, je hoort mij dan ook zeker niet zeggen dat mensen hier ongelijk hebben. Ik reageerde enkel in eerste instantie omdat ik het wat ver vind gaan om Star. nu als backstabbers weg te zetten.

Als ik er persoonlijk over mag oordelen zou ik het eerder wegzetten als een onhandige impulsieve actie. Stel dat er uitgebreide gesprekken met LSD waren geweest en dat we al lang met hen contact hadden, dan hadden we echt wel het morele besef gehad dat we niet met hem gingen afspreken dat hij de stam zou leaven en meteen erna samen zouden aanvallen. Op dit moment was er een speler (Zuur) waar al geregeld voorheen Star. aanvallen op hebben plaatsgevonden (zonder LSD) waarover wij informatie kregen dat die onder vuur lag. Aan de hand daarvan hebben wij opnieuw aanvallen uitgevoerd. Achteraf blijkt hoe de vork volledig in de steel steekt en neemt onze stamleiding daar gelijk een standpunt over in: LSD gaat zeker niet bij Star. komen. Onze aanval was niet met hen besproken maar is op basis van een deel van informatie uitgevoerd. Aangezien de aanvallen van LSD toen al liepen moesten we snel schakelen. Achteraf lezen we het volledige verhaal terug en kan dat wellicht als een impulsieve onhandige actie beschreven worden.

Daarnaast heb ik nogmaals zelf 0 aanvalllen uitgevoerd op Zuur. Ik probeer dus allerminst mijn eigen straatje schoon te vegen. Ik vind het alleen jammer dat mijn stamleden worden afgekraakt op een besluitvorming die ik zelf gisteravond prima kon volgen aangezien ik van dichtbij hoe en wanneer de info binnen kwam. Wellicht dat ik/we met de volledige wetenschap over de situatie anders hadden gehandeld.
 
Reactiescore
831
Nog meer Oei Oei Oei

Lazy Summer Days 23.06.19 10:38
hoi
ik ben bereid je te helpen om zuur weg te knallen. k kan hier 7 clears voor doneren als je wenst

The Wolfpack 23.06.19 11:36
Hoi, dat zou een mooi plan zijn. We zijn tegen zijn cluster ook aan het troepen bouwen.

Vanwaar die omslag? Ik zag dat je de stam had verlaten daar.
______
Grtz. / [player]The Wolfpack[/player] | Wobke

Lazy Summer Days 23.06.19 11:47
hij neemt beslissingen zonder de stam te raadplegen

The Wolfpack 23.06.19 11:48
duidelijk.
Ik kan onze stam meenemen in die strijd.
______
Grtz. / [player]The Wolfpack[/player] | Wobke

Lazy Summer Days 23.06.19 11:51
ze hebben bg met snow

The Wolfpack 23.06.19 11:58
Ah, leuk. Eens kijken hoe we e.e.a. op touw kunnen zetten. Ik vermoedde dat er contact gemaakt zou worden.
______
Grtz. / [player]The Wolfpack[/player] | Wobke

The Wolfpack 23.06.19 12:00
Tussenvraag
Hoe is je connectie met [player]Morgan Firestorm[/player]? Die ligt daar vreedzaam naast je. :)
______
Grtz. / [player]The Wolfpack[/player] | Wobke

Lazy Summer Days 23.06.19 12:35
Die praat met zuur over eventuele join

Lazy Summer Days 23.06.19 12:37
Ik wacht nog even mn opties af. Maar dit is dus 1 vd mogelijkheden

The Wolfpack 23.06.19 13:04
Duidelijk. Ik heb net overleg gehad met de stamleiding dat we een plan kunnen gaan opzetten. We zullen dan op moeten passen dat snow ons niet in de rug aanvalt.
______
Grtz. / [player]The Wolfpack[/player] | Wobke

Lazy Summer Days 23.06.19 15:39
ik ga bevelen delen met je. en ik gooi mn clears nu op zuur

Lazy Summer Days 24.06.19 11:33
ben je hem niet aan t aanvallen?

The Wolfpack 24.06.19 12:07
Vanochtend heeft een co wat gedaan maar was sniped. Binnenkort spelen we hem helemaal weg als we iets meer tijd hebben voor een planning met de stam.

Kevin
 
Reactiescore
853

DeletedUser81014

Guest
On-topic?
Anders gaat iedereen weer lopen van al dat gespam...
 
Bovenaan