Het grote W16 praattopic

DeletedUser

Guest
Omdat ik een beetje moe word van al die berispingen en waarschuwingen die ik krijg stel ik voor om gewoon een mooi praattopic te openen. Ik heb het bij deze al gedaan, dus eigenlijk is het geen voorstel meer. Maar als hij weer gesloten wordt, dan stel ik het dus bij deze ook nog eens voor.

Dus, in dit topic mag het gaan over van alles en nog wat. Mods hoeven hier niet te controleren op offtopic enzo, maar het is uiteraard ook niet de bedoeling dat er dingen gebeuren die helemaal niet mogen.

Goed idee? Zo nee, waarom niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

goed idee hoor ;)

word weer een spam topic 1e klas denk ik
 

DeletedUser46055

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

jip interressant want wordt al die waarschuwingen ook wel een beetje beu
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Omdat ik een beetje moe word van al die berispingen en waarschuwingen die ik krijg stel ik voor om gewoon een mooi praattopic te openen. Ik heb het bij deze al gedaan, dus eigenlijk is het geen voorstel meer. Maar als hij weer gesloten wordt, dan stel ik het dus bij deze ook nog eens voor.

Dus, in dit topic mag het gaan over van alles en nog wat. Mods hoeven hier niet te controleren op offtopic enzo, maar het is uiteraard ook niet de bedoeling dat er dingen gebeuren die helemaal niet mogen.

Goed idee? Zo nee, waarom niet?

Als je moe wordt van berispingen moet je eens bij jezelf te rade gaan of je wel volgens de regels post.

Verder heb ik geen problemen met een topic met geen specifiek gespreksdoel. Zolang het maar niet te gek word.

Ik zal dit topic een belangrijk labeltje geven. Dan blijft hij bovenaan staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Als je moe wordt van berispingen moet je eens bij jezelf te rade gaan of je wel volgens de regels post.

Verder heb ik geen problemen met een topic met geen specifiek gespreksdoel. Zolang het maar niet te gek word.

Ik zal dit topic een belangrijk labeltje geven. Dan blijft hij bovenaan staan.

Ik geef ook niemand de schuld van die berispingen, alleen mezelf. ;)

Je bent een echte schat.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik geef ook niemand de schuld van die berispingen, alleen mezelf. ;)

Je bent een echte schat.

Dat weet ik, daarom knuffel ik mezelf iedere avond voor het slapen gaan.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik knuffel altijd met Kahvi. :$
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.


Niet zozeer, over het algemeen knuffel ik niet met mijn makkers en ik hoef ze ook niet op mijn slaapkamer te zien voordat ik ga slapen.
Volgende vraag is natuurlijk: vriendinloos? Toch alweer een tijdje ja. :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Meestal wel.

Ik denk trouwens dat Hermansprong binnen een maand op de eerste plek staat.
 

DeletedUser45661

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Niet zozeer, over het algemeen knuffel ik niet met mijn makkers en ik hoef ze ook niet op mijn slaapkamer te zien voordat ik ga slapen.
Volgende vraag is natuurlijk: vriendinloos? Toch alweer een tijdje ja. :)

Vandaar dat je weer zo actief bent op het AF ? :)
 

DeletedUser40402

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Meestal wel.

Ik denk trouwens dat Hermansprong binnen een maand op de eerste plek staat.

Dat zou me eigenlijk verbazen, goede ligging om dorpen te nemen dat wel, maar om marscalcus in te halen binnen de maand? Denk het niet.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Vandaar dat je weer zo actief bent op het AF ? :)

Hehe, nee.. ben alweer iets langer dan 2 jaar single.
Magic98 vroeg me laatst of ik voor editie 100 van het TWw iets wou schrijven. Dit heb ik gedaan en het beviel me weer prima, zo ben ik ook hierin gerold.
 

DeletedUser45661

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Hehe, nee.. ben alweer iets langer dan 2 jaar single.
Magic98 vroeg me laatst of ik voor editie 100 van het TWw iets wou schrijven. Dit heb ik gedaan en het beviel me weer prima, zo ben ik ook hierin gerold.

Jammer, dacht dat ik wel goed was in raden, iemand nog een discussie onderwerp :p ?
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Wat dacht je van bier als onderwerp? :D
 

DeletedUser45661

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Goed plan, waar houden jullie van :D ?

(btw orginieel onderwerp ^^)
 

DeletedUser44216

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik hou zelf van Heineken (vooral de reclame's:D) en verder is hertog jan mn nummer 2 en voor de rest maakt het me niet zo veel uit. Het liefst drink ik op feesten ook iets van coebergh/smirnoff/bacardi/safari of anders shit samen(!) met bier.. werkt harder en geeft een lekker rusteloos gevoel in je kop...
 
Bovenaan