Het algemene rapportjes topic

DeletedUser69389

Guest
Dus eigenlijk is dit topic gemaakt om te bewijzen dat zowel mono als firm/risk niet kan dodgen? Beloofd een leuke wereld te worden.

Dodgen is tegenwoordig een skill he? Wel meegaan met je tijd Melvin. Er was eens een tijd dat goed en strak timen een wapen was, maar tegenwoordig is dat dodgen.:cool:
 

DeletedUser77452

Guest
6d06c245f2e6ed96b47295c3960a2fff.png


Au
 

DeletedUser77014

Guest
Dodged hij clears naar 1 dorp ofzo, of heb je hem voorgeedeld en sloop je zijn clears? :rolleyes:

Er is iets misgelopen met AM in 1 dorp van je, lol.
 

DeletedUser64081

Guest
Photoshop? ;)

Zijn wel wat verschillen, maar 2 van de clears die er worden verloren zijn wel vervelend gelijk
 

DeletedUser77452

Guest
https://nl49.tribalwars.nl/public_report/8adf10ba903be13446554d43ec04c9cd
https://nl49.tribalwars.nl/public_report/2ce53a540bfac2c9b8188d0032dffa9f
https://nl49.tribalwars.nl/public_report/ba537c901e61dc9f28a28d21006c6b41

Photoshop is lame
weet overigens niet waarom ik zo moeilijk heb gedaan met paint en niet gewoon gelijk de URL van de rapportjes heb geplaatst

anyway, was inderdaad vooredelen en achter elke edelclear een cleartje stoppen, geen kunst aan opzich maar wel leuk altijd ^-^

Ohja en vergeet dat 4,5k LC dorpje, was een probeersel in het begin van de wereld, om de 10 dorpen een hoofddorp die enkel lc heeft om te farmen en dan muntkost vlaggetje erin en gs ernaartoe slepen vanuit de voorgaande 10 dorpen.
Werkt opzich wel maar is na een tijdje (100 dorpen?) een hels karweitje :>
Dus nu omgetoverd tot soort van half clear dorp haha, komt langzaam beetje bijl bij en LC af

Wat dat betreft jammer dat je maar 50 geautomatiseerde handelsroutes kan aanleggen, anders kun je het meeste uit je hoogste muntkostenvlaggetjes halen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Photoshop? ;)

Zijn wel wat verschillen, maar 2 van de clears die er worden verloren zijn wel vervelend gelijk

De meeste mensen stellen hun massa recruit of AM dan ook zo in dat er 1 soort clears geproduceerd wordt. :p
 

DeletedUser77452

Guest

Die van die 6,9k speer was van een dorp dat zn troepen hoe dan ook zou verliezen ivm dat ik het moest recappen, dus ik wilde graag dat die troepen nog 'nuttig' zouden zijn in de vorm van dat ze wat offence van iemand van deluxe zouden killen

Die van het 4,5k LC dorpje liet ik staan omdat het t laatste dorpje is waar mn clear nog niet 'klopt' in de zin van: het heeft teveel paard en te weinig ram en bijl in verhouding ^
kom je vervolgens aan met een halve clear... :p ach nu heeft het iig eindelijk minder dan 3k lc
 
Reactiescore
1.737
Ik moest van die troepen af XD. Dus ben blij dat jij ze gesloopt heb :). Bedankt :cool2:
 

DeletedUser61134

Guest
Ik moet ook nog van wat clears af, kijken of al muppets bijlstrijders mijn cleartjes kunnen blocken :eek:
Vind wel een leuke test, dus Muppet zet al je bijl maar in 1 dorp!
 

DeletedUser77452

Guest
bijl is voor noobs
echte mannen vallen aan met zwaardboys
als je dan een dorp veroverd hoef je niet meer os te sturen!
 

DeletedUser61134

Guest
bijl is voor noobs
echte mannen vallen aan met zwaardboys
als je dan een dorp veroverd hoef je niet meer os te sturen!

Zwaard + ZC clears OP
Nog wat speertjes om de dorpen te versieren en je wint door de style bonus :D

Edelman erbij en het is net kerst met al die rode versieringen :eek:
 
Reactiescore
1.737
Wat ik wel grappig vind is dat je de clear zelf verbergt, de verloren troepen laat staan en zelfs iedereen het dorpp showed aan wederkanten van de slag

Niet ivm de rapportjes enzo zelf verder

Ja dat had ik later ook door, maar ik had geen zin meer om dat te veranderen.
 

DeletedUser

Guest
Ben maar wat actiever in de stamchat dan had je ze allang gezien! o_O
 
Bovenaan