~gs~

DeletedUser

Guest
Kan iemand mij vertellen wat er precies met ~GS~ gebeurd is? Laatste dat ik weet is dat de leider naar een andere stam ging voor een maandje. En nu bestaan ze dus niet meer :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand mij vertellen wat er precies met ~GS~ gebeurd is? Laatste dat ik weet is dat de leider naar een andere stam ging voor een maandje. En nu bestaan ze dus niet meer :eek:.

~GS~ is al een hele tijd geleden uit elkaar gevallen, door meerdere factoren. Ik denk dat het ergens in juli van dit jaar was. Mikester, MdeW en nog iemand (sir califax ofzo?) gingen grijs vanwege een straf en de overige goede spelers vertrokken naar andere stammen, ~Phoe onder andere als ik me niet vergis. Er zijn vast mensen die hier meer over kunnen vertellen, ik kende alleen het noordelijke gedeelte van ~GS~ vrij goed maar het zuidelijke deel niet.
 

DeletedUser

Guest
Straf, welke straf?

En de leider was tijdelijk naar Obius geloof ik gegaan, hij heette Lord en nog iets, niet vexor.
 

DeletedUser

Guest
Lord Seepage?
Die is sinds gisteren ook barbaren geworden xD
 

DeletedUser

Guest
Vexor heeft blijkbaar niet langer de behoefte om op msn te komen, dus hem kan ik het ook niet vragen :(

Es facebook proberen XD
 

DeletedUser

Guest
Straf, welke straf?

En de leider was tijdelijk naar Obius geloof ik gegaan, hij heette Lord en nog iets, niet vexor.

Lord Seepage inderdaad, dat was misschien wel het begin van het einde maar nog lang niet het einde zelf aangezien MdeW het daarna over nam en het nog een tijdje redelijk goed is verder gegaan.

En over de aard van de straf kan ik op het forum niks zeggen, ik weet er trouwens ook niet alles van maar laten we het er op houden dat ze zich niet aan de regels hadden gehouden en daarom voor 100% barbaar zijn gegaan.
 

DeletedUser10875

Guest
Wat Senne zegt klopt eigenlijk best wel redelijk goed zeg maar.

Als oud ~GS~'er


Lord Seepage is al heeeeeel lang geleden naar ~Phoe gedaan, en daar altijd gebleven. Gister kennelijk barbaar gegaan.

~GS~ is gevallen doordat Mikester, MdeW, HowlinMad en The B!!! gezeur hadden en toen werden geblokked. Vervolgens zijn de account dus gewist. Is ongeveer in Juni gebeurd.
Dit was de druppel. Verder speelde inactiviteit enz een rol.

Van de oud ~GS~'ers zijn er niet zoveel meer van over:p Babolatmanager, Spinal Tap, DeWitski en Ik nog over. Vergeef me als ik er 1 mis.
 

DeletedUser

Guest
Als je nog eens terug kijkt was ~GS~ wel een zeer goede stam, met o.a Diokhan, Edgile, Mikester, MdeW, Edgile, Poledra, Golem, Lord Seepage en anderen (vergeef me als er eentje niet klopt of als ik iemand vergeet). Daarna werd het steeds minder. Als het goed is heeft ~GS~ nog wel even ergens rond de 4e/5e plek gestaan toch?
 
Reactiescore
151
Van de oud ~GS~'ers zijn er niet zoveel meer van over:p Babolatmanager, Spinal Tap, DeWitski en Ik nog over. Vergeef me als ik er 1 mis.

Ik? :p
 

DeletedUser10875

Guest
Inderdaad Senne, laat zakte we steeds verder naar beneden. Maare zo veel stel ik ook niet voor hoor dat ik 2e wordt vermeld:p:p


Oja, DeathsFatal dat klopt. Maar dat is niet met het account zelf:p

Spinal is ook al barbaren geworden ;)

Met de trent van barbaar worden hou je ook niet meer bij wie er nog over zijn:p
 

DeletedUser

Guest
Kherinner me die namen XD

Bruinebeer ook gestopt? Dat was een toffe kerel.
 

DeletedUser

Guest
Als je nog eens terug kijkt was ~GS~ wel een zeer goede stam, met o.a Diokhan, Edgile, Mikester, MdeW, Edgile, Poledra, Golem, Lord Seepage en anderen (vergeef me als er eentje niet klopt of als ik iemand vergeet). Daarna werd het steeds minder. Als het goed is heeft ~GS~ nog wel even ergens rond de 4e/5e plek gestaan toch?

Golem klopt niet,
heeft er nooit gezeten.
Die was ergens aan de evenaar begonnen, en was naar boven gegroeid met enkele °NLS°-ers om zijn Poledra op te zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25447

Guest
hmm niemand die het nog echt heeft uitgelegt.

laat ik het dan maar doen:

ik en wat spelers van K85 zijn er als laatste bijgekomen voordat ~gs~ is gevallen.
het was een leuke stam met actieve en goede spelers, totdat de acc's van mikester, mdew en nog 1 barbaar werden.
de reden hiervoor was naar wat mij is verteld dat howlinmad en mdew een priveconflict hadden over de vriendin van howlin ^^.
howlin had daarvoor de hele stam gekickt en de stam verwijderd ( zielig! ). vervolgens heeft howlin mdew en mikester aangegeven voor een dual acc.
ze waren volgens mij huisgenoten maar dit punt is nooit echt duidelijk geworden. uiteindelijk zijn ze verwijderd.

veel mensen waren het er niet mee eens omdat er sprake was van een real life ruzie en er daardoor vooroordelen zijn gekomen.
howlin - duckje - mdew - mikester kennen elkaar blijkbaar allemaal in real life, een echte tribalwars famillie dus :)
ik vond dat duckje zich er teveel mee heeft bemoeid.

maar goed ik weet niks 100% zeker en als ik ongelijk heb mag duckje me het hele verhaal precies uitleggen.

maar dit verhaal is mij die tijd wel door de meeste stamleden verteld.

hopelijk is het verhaal over ~gs~ nu wat duidelijker geworden.
 

DeletedUser

Guest
Wat Senne zegt klopt eigenlijk best wel redelijk goed zeg maar.

Als oud ~GS~'er


Lord Seepage is al heeeeeel lang geleden naar ~Phoe gedaan, en daar altijd gebleven. Gister kennelijk barbaar gegaan.

~GS~ is gevallen doordat Mikester, MdeW, HowlinMad en The B!!! gezeur hadden en toen werden geblokked. Vervolgens zijn de account dus gewist. Is ongeveer in Juni gebeurd.
Dit was de druppel. Verder speelde inactiviteit enz een rol.

Van de oud ~GS~'ers zijn er niet zoveel meer van over:p Babolatmanager, Spinal Tap, DeWitski en Ik nog over. Vergeef me als ik er 1 mis.

Superfreakxs ;)

En ook ik heb in ~GS~ gezeten, ook al was dat toen nog op Egelgek/Superfreaks.

Dus ik ben ook nog over :)
 
Bovenaan