Grappige IGM's

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Natuurlijk. Dat zijn grapjes van de kleuterschool. Die snapt iedereen!
 

DeletedUser

Guest
Bij deze dan de schokkende onthulling (in vorige post).

Tgoh, Elko doet effe vanuit zijn stripclub PM sturen naar je.

Apart wel als je na gaat dat ik Ragey de enige capabale ingame mod vond waar ik mee te maken heb gehad, en er tevens nooit iets van onenigeheid tussen ons geweest.

Sarcasme en cynisme blijven lastig te spotten blijkbaar. :)
Ook raar dat mensen 3 namen nodig hebben om mij te benoemen, hoewel ik dat maar opvat als een compliment.

Kort samengevat, het doel en het nut van de PM ontgaat me volledig.
 
Reactiescore
2.039
Jeetje ik wist niet dat deze pm zoveel los zou maken. Ik mag Amokro graag (snap je opmerking niet trouwens wouter, ken opa toch al vrij lang?), was enkel benieuwd waar de hatelijke opmerkingen van hem in de richting van ragey op gebaseerd waren. Had het gevoel dat dit iets met het Opus tijdperk te maken had dus hoopte op een leuke anekdote.

En was het maar een stripclub. Als er eens in de week eens een bodyshot op de bar gebeurt ben ik al blij. :p
 

DeletedUser

Guest
Jeetje ik wist niet dat deze pm zoveel los zou maken. Ik mag Amokro graag (snap je opmerking niet trouwens wouter, ken opa toch al vrij lang?), was enkel benieuwd waar de hatelijke opmerkingen van hem in de richting van ragey op gebaseerd waren. Had het gevoel dat dit iets met het Opus tijdperk te maken had dus hoopte op een leuke anekdote.

En was het maar een stripclub. Als er eens in de week eens een bodyshot op de bar gebeurt ben ik al blij. :p

Welke hatelijke opmerkingen, je verward mij met Krepox denk ik.
 
Reactiescore
661
Bompa zeggen ze niet in Nederland denk ik? Trouwens, zo lang het maar iets met een hoofdletter is, is hij tevreden.
 
Bovenaan