Grappige IGM's

DeletedUser69517

Guest
kiril007 26.03.14 07:06
Beste,

We zijn opzoek naar leden die actief zijn, all round!
De reden dat ik je contacteer, is je groei vermogen!
--> Dit is niet genoeg, indien je interesse hebt mail me dan terug. Op basis van deze mail bepaal ik of je al dan niet capabel bent voor een plek in [ally][DE][/ally]

ps: Ik zie dat je al een stam hebt, bij deze is dit een melding dat je eventueel bij ons terecht kan moest het daar niet goed verlopen!


Succes in het spel met, of zonder ons!


Dragons Elite

''De reden dat ik je contacteer, is je groei vermogen!''

Heb al meer punten en geplunderde dorpen dan hij! haha
Daarbij praat hij over: Succes in het spel met, of zonder ''ons'' ---> Is echter een 1 mans-stam.
 

DeletedUser

Guest
Jaimie. 25.03.14 11:40
snikkel

Bjoorrnn 25.03.14 11:43
penisontvelling

Jaimie. 25.03.14 11:43
loempia

Bjoorrnn 25.03.14 11:44
lol waar gaat dit heen :')

Jaimie. 25.03.14 11:46
op naar je anus en daar voorbij!

Bjoorrnn 25.03.14 12:10
Ieeeeeh

Jaimie. 25.03.14 12:15
jaaaa

Bjoorrnn 25.03.14 12:57
Vies hoor, hahaha

Jaimie. 25.03.14 13:05
nou en

Bjoorrnn 25.03.14 13:09
Je kiest wel een speler uit voor een bericht die ver van je vandaan ligt ;p

Jaimie. 25.03.14 13:11
je stond toen ik dit bericht stuurde 1 rang boven me, dus daarom koos ik jou

Bjoorrnn 25.03.14 13:12
ohh, haha ;p

Jaimie. 25.03.14 13:24
de keuze is dan vrij snel gemaakt

Bjoorrnn 25.03.14 13:27
Dat is zeker waar!

Je moest iemand contacteren voor 1 van de opdrachten, maar dit liep een beetje uit de hand
 

DeletedUser

Guest
azeza 26.03.14 12:34
jullie hebben goede leden, een goede opstelling, en wij ook.
ik stel voor dat wij een bg opstellen.

Mvg, azeza

Sowieso de beste manier om een BG aan te vragen!
Ik zei meteen ja!
 
Reactiescore
451
Diplomatie stelt in het begin sws geen drol voor. Maar dit is inderdaad wel een hele mooi aanvraag :)

Nee joh, 1-1-8 spelen. Lekker met de lange bal naar voren ramen met vliegende keep
 

DeletedUser73016

Guest
Speler leest mijn profiel:

Stuur een PM:
- als je een fan wilt worden
- als je mijn telefoonummer wilt
- als je mijn snapchat wilt
- als je je tijdens de nacht verveelt
- als je denkt kans te maken bij ik


israelien 25.03.14 21:47
en als ik me op de avond verveel is dat ook goed..

Lale eet graag zalm. 25.03.14 21:48
Cv, maar uw stam gaat niet veel succes hebben.

israelien 25.03.14 21:50
dan heb je mij nog nooit meegemaakt, de stam is er alleen maar voor mij, zodat ik geen invites krijg..

Lale eet graag zalm. 25.03.14 21:51
Ah zo, heb zelf ook geen invites, en sta de 14e.

israelien 25.03.14 21:52
jammer dat je ver weg zit, ben je turks??

Lale eet graag zalm. 25.03.14 21:53
Nee, maar heb wel respect voor Turken. Ze zijn leuk :). Istanboel is ook een mooie wereldstad. En de Ottomanen waren een boeiend volk.

israelien 25.03.14 21:54
oke, dan ben je er dus vaak geweest,en leuke profiel heb je, moest er wel om lachen vandaar dat ik je schreef ..

Lale eet graag zalm. 25.03.14 21:54
Nog nooit, maar wel van plan later.

israelien 25.03.14 21:55
het is een mooie stad, ben er een paar keer geweest ..

Lale eet graag zalm. 25.03.14 21:56
Ben ik zeker van. Wil je op mijn profiel staan :D

israelien 25.03.14 21:56
toch niet als tonijn he :)

Lale eet graag zalm. 25.03.14 21:57
Neenee :p

israelien 25.03.14 21:58
geen probleem, hoor..
en ik zie je aanbieding op marktplaats staan denk je dat ze het zullen aannemen ??

Lale eet graag zalm. 25.03.14 21:59
Hoop het, dan heb ik een PA :p

israelien 25.03.14 22:00
nou hierbij heb je het dan , succes..

Lale eet graag zalm. 25.03.14 22:01
Merci thanks :D

israelien 25.03.14 22:04
youre welcome, zalm :))

Lale eet graag zalm. 25.03.14 22:05
Haha :D

israelien 25.03.14 22:07
ik ga so slapen zalm , spreek je later wel weer, moet er om 4.30 uur uit..

Lale eet graag zalm. 25.03.14 22:07
Ciao :)

israelien 26.03.14 04:51
soo je bent er ook vroeg bij ..

- waren de gratis PP :D
Leuke kerel trouwens :), jammer dat hij het spel niet kan. Een wijze beslissing om te investeren in iemand anders! Moesten er velen zo denken... :), dan was de wereld een veel betere plek.
 

DeletedUser

Guest
'Als je denkt kans te maken bij ik'

Als dit niet expres is dan is dat nog belachelijker dan het hele gesprek
 

DeletedUser73016

Guest
"Bedank dit bericht" :rolleyes:

Voor alle duidelijkheid: dat gedeelte van mijn profiel is niet serieus. Maar blijkbaar verstaan mensen alles vrijwel verkeerd wat je hen probeert te expliceren. En ik ben niet de eerste die dat zegt. (vele discussies op W36 en W35).

Dat je mijn profiel misschien maar niets vindt. Oké, dat is uw mening en je hebt de recht om die mening te hebben en te delen, maar ik wil je er wel even op wijzen dat ik niet zomaar een profiel of een profielstandaard van iemand anders overneem, om daarmee niet uit de boot te vallen. Het enige wat ik overneem is de vormgeving (door het gebrek aan alternatieven, (tabel, quote, code, en gewoon). Een profiel zou geen profiel meer zijn, als we op voorhand weten wat daar in zou staan. Personen die iets nieuws uitproberen, zouden daarom alleen maar aangemoedigd worden. En dat die nieuwe dingen dan niet aanslaan, kan dan wel goed zijn. Ik heb tenminste de durf en het lef gehad om deze niet aan een standaard te houden, of nog erger klakkeloos over te nemen. Ik heb daarentegen van veel anderen al positief commentaar gehad over mijn profiel dus het is een 50-50situatie. You like it, or you don't.

Een beter voorbeeld zijn stammen. Je kan met dezelfde stamgroep, dezelfde stamprofiel en dezelfde stamnaam naar een nieuwe wereld. Maar de garantie dat die stam hetzelfde zal worden als op die andere wereld is 0. Je hebt andere vijanden, een andere ligging, en de factor geluk wordt opnieuw berekend. Nog erger is dat je hetzelfde stamprofiel en -naam overneemt, zonder de stamgroep over te nemen, wat eigenlijk plagiaat is en een gebrek aan originaliteit. Dat zijn grotere gebreken, dan bijvoorbeeld de bal eens compleet misslaan door iets nieuws uit te proberen. Daarnaast vind ik het mooie aan een nieuwe wereld dat je eens andere mensen kan leren kennen, en eens met een andere stamgroep kan spelen.

Veranderen voelt soms slecht aan (en zijn dat soms ook). Voorbeelden van slechte veranderingen zijn de recente veranderingen van Innogames, de FB-layout,... . Maar toch ben ik blij dat in een maatschappij als deze nieuwe dingen worden uitgeprobeerd of worden toegepast. Of ik zou jullie wel eens onschuldig met een betonnen steen een rivier gegooid worden, omdat men denkt dat je je met louche praktijken bezighoudt, en die komeet dat aantoont.
 
Reactiescore
1.039
Je hebt er net een minuut of 10 aan besteed om ze uit te leggen, waarom doe je da dan?
 

DeletedUser

Guest
Was dus wel expres.

Okay dan is het goed :)

Voor alle duidelijkheid: dat gedeelte van mijn profiel is niet serieus. Maar blijkbaar verstaan mensen alles vrijwel verkeerd wat je hen probeert te expliceren. En ik ben niet de eerste die dat zegt. (vele discussies op W36 en W35).

Dat je mijn profiel misschien maar niets vindt. Oké, dat is uw mening en je hebt de recht om die mening te hebben en te delen, maar ik wil je er wel even op wijzen dat ik niet zomaar een profiel of een profielstandaard van iemand anders overneem, om daarmee niet uit de boot te vallen. Het enige wat ik overneem is de vormgeving (door het gebrek aan alternatieven, (tabel, quote, code, en gewoon). Een profiel zou geen profiel meer zijn, als we op voorhand weten wat daar in zou staan. Personen die iets nieuws uitproberen, zouden daarom alleen maar aangemoedigd worden. En dat die nieuwe dingen dan niet aanslaan, kan dan wel goed zijn. Ik heb tenminste de durf en het lef gehad om deze niet aan een standaard te houden, of nog erger klakkeloos over te nemen. Ik heb daarentegen van veel anderen al positief commentaar gehad over mijn profiel dus het is een 50-50situatie. You like it, or you don't.

Een beter voorbeeld zijn stammen. Je kan met dezelfde stamgroep, dezelfde stamprofiel en dezelfde stamnaam naar een nieuwe wereld. Maar de garantie dat die stam hetzelfde zal worden als op die andere wereld is 0. Je hebt andere vijanden, een andere ligging, en de factor geluk wordt opnieuw berekend. Nog erger is dat je hetzelfde stamprofiel en -naam overneemt, zonder de stamgroep over te nemen, wat eigenlijk plagiaat is en een gebrek aan originaliteit. Dat zijn grotere gebreken, dan bijvoorbeeld de bal eens compleet misslaan door iets nieuws uit te proberen. Daarnaast vind ik het mooie aan een nieuwe wereld dat je eens andere mensen kan leren kennen, en eens met een andere stamgroep kan spelen.

Veranderen voelt soms slecht aan (en zijn dat soms ook). Voorbeelden van slechte veranderingen zijn de recente veranderingen van Innogames, de FB-layout,... . Maar toch ben ik blij dat in een maatschappij als deze nieuwe dingen worden uitgeprobeerd of worden toegepast. Of ik zou jullie wel eens onschuldig met een betonnen steen een rivier gegooid worden, omdat men denkt dat je je met louche praktijken bezighoudt, en die komeet dat aantoont.

Too long

didnt-read-lol.gif
 

DeletedUser

Guest
Omdat ik niet graag een discussie verlies, dus argumenteer ik die. Nouja, whatever. Case closed :)

En dankzij die pic daar, heb ik nu een boefkick :p

Oh ik wist niet dat je een discussie wilde starten, misschien lees ik het dan alsnog later, nu eerst maar eens mijn hol in kruipen. Wat is een boefkick?:confused:
 
Bovenaan