Golden Awards

Deleted User - 487965883

Guest
Meest overschatte speler:
Level Up Staat dan wel bijna de hele wereld bovenaan, heeft ons ingehaald met interns op 1 dag, maar ik denk dat zij niet de meeste skills hebben, maar vooral een kwantiteitsvoordeel. Excuse me if im wrong. Verder vind ik jullie wel lief. +rep

50% van je dorpen zijn van spelers die op delete stonden.
25% zijn op intern genomen van Wow Who en Flashback

Kwantiteitsvoordeel is gecreëerd door spelers weg te spelen en niet door te internen.
 
Reactiescore
1.019
niet so salty doen, tom maakt enkel een grapje met meeste interns in een dag, en het is nog waar ook. die 217 dorpen waar het over ging zijn intern, daar kun je niet om heen.
 
Reactiescore
65
50% van je dorpen zijn van spelers die op delete stonden.
25% zijn op intern genomen van Wow Who en Flashback

Kwantiteitsvoordeel is gecreëerd door spelers weg te spelen en niet door te internen.

Maak een eigen lijstje en vermeld mij bij hetzelfde zal ik zeggen? Ik zeg toch: "maar ik denk dat zij niet de meeste skills hebben, Excuse me if im wrong "

Wist niet dat het hebben van een mening zo jou in de verdediging deed schieten. Ja mijn dorpen zijn groot en deels van spelers die op delete stonden. Kon ik niet aan doen, heb ze wel geveegd <3 . Daarbij is wow who en flashback van een ruil geweest. Maar hé , geef niet hoor makker. Ik laat je alsnog mooi op dat plekje staan en daarbij uit :O
 
Reactiescore
93
Il Leone Indomabile heeft respect voor me maar vind me wel een noob. YES!
 

Deleted User - 487965883

Guest
Maak een eigen lijstje en vermeld mij bij hetzelfde zal ik zeggen? Ik zeg toch: "maar ik denk dat zij niet de meeste skills hebben, Excuse me if im wrong "

Wist niet dat het hebben van een mening zo jou in de verdediging deed schieten. Ja mijn dorpen zijn groot en deels van spelers die op delete stonden. Kon ik niet aan doen, heb ze wel geveegd <3 . Daarbij is wow who en flashback van een ruil geweest. Maar hé , geef niet hoor makker. Ik laat je alsnog mooi op dat plekje staan en daarbij uit :O

Heb je post verkeerd geïnterpreteerd.. Mijn excuses en sorry dat we beter kunnen internen dan jou hadden er zelfs veel meer geweest kunnen zijn :$
 
Reactiescore
1.590
Beste speler:
Altijd lastig om iemand als beste speler te bestempelen? Waarop oordeel je dat? Vooral op Aanval technisch gezien, of iemand zijn verdedigingsskills? Iemand die veel voor de stam doet en niet vies is om een ander account recht te trekken? Vaak een van de lastige vragen dit.

Voor Kamp Giorni wil ik graag Quarantastics benoemen, deze gasten houden een zeer lastig front en boeken soms wat winst, verliezen dorpen. Maar houden tot zeker de dag vandaag goed stand. Verder zijn ze lekker actief op skype wat altijd een top is voor de beste speler want ze worden zeker opgemerkt.

Voor kamp Stay! wil ik graag

Voor kamp VIK natuurlijk Red Sky at Morning wat een bazenteam is dat, zij hebben het lastigste front op heel de Quarantaine, hebben elke massa overleefd, wel is waar ook met wat verliezen, maar staan nog zeker overeind en veroveren beetje bij beetje dorpjes. TOPPERS JONGUH

Beste stam:
Ik kan natuurlijk niet in de interne zaken van Stay! kijken, maar ik denk dat de stammen goed gelijk op gaan. Maar toch wil ik kiezen voor mijn eigen stammetje: Giorni . Wij gaan toch prima op tegen een kwalitatief? Sterke stam denk ik, en boeken nu op verschillende fronten wat winst. Hoor ook kreten dat sommige klaar zijn met deze k*t wereld, dus wie weet kunnen we over een aantal weken mooi stoppen op deze schijt wereld :p

De beste stam speler:
Gerard van Ongelhoorn , is een topper die zijn eigen account op de tweede plek zet als die daarmee een ander account kan helpen. Defensief lekker in de omgang, toppertje Gerard en co

Het grootste ego:
jentele
gewoon een noob, niks meer niks minder

Beste leider:
O machtige Calamity. voor president.

Slechtste leider:
Leiding van Veeg < Shout out naar Il leone die nooit een stam wilde maken maar ineens vol zat

Meest onderschatte stam:
VIK 3 musketiers en een andere, laten vast nog wel wat van zich zien! Go VIK

Meest overschatte stam:
HOPSA xx

Meest overschatte speler:
Level Up Staat dan wel bijna de hele wereld bovenaan, heeft ons ingehaald met interns op 1 dag, maar ik denk dat zij niet de meeste skills hebben, maar vooral een kwantiteitsvoordeel. Excuse me if im wrong. Verder vind ik jullie wel lief. +rep

Meest onderschatte speler:
Is het erg om je eigen account/team te laten onderschatten? iL Leone Indomabile heeft natuurlijk een niet heel lastige weg tot nu gehad, wel eens een massa moeten deffen etc, maar sinds de ons team aangevuld is en ik niet meer solo ben sinds aantal weken denk ik dat ons account nog wel eens onderschat kan worden door sommige van andere werelden ofzo? Ja dat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Red Sky at Morning + Roguieas + Calamity. ( zelfs na t runnen van mijn stam weer terug bij elkaar (love) + mamma ducky + Desperado Ontbijtje + Level Up ( enkel voor de % voor 51 aan te vullen <3 )

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
schedel + Cabbie + DeKingzzz gewoon om wat haat te zaaien naar jullie, vind cabbie sws al een noob vanaf 37 waar ik nog altijd nachtmerries van heb door mijn dorpen van <126 punten door de kata's. Kingzz beetje een stack ok slet en schedel gewoon een chicken out.

Mooiste spelers naam:
Floki Vilgersarson Love vikings
Mooiste stam naam:
Stront 7 jaar
Dikste wannabe in het spel:
jentele
gewoon een noob, niks meer niks minder ( ja copy paste )

Mooiste actie van de wereld:
Red Sky at Morning die niet weggespeeld raakt door massa's edels van de 3 fronters :O

Meest belovende speler voor de toekomst:
Herr Heisenberg Ben benieuwd naar dit nieuwe team, WARFACE ON

Grootste blunder:
Deze wereld beginnen
Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die tijd opofferen om andere erboven op te helpen! <3 s/o naar de mensen die zich aangesproken voelen

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Red Sky at Morning + Quarantastics + Ongelhoorn = love voor deze mensen die altijd dat beetje extra geven ( zijn er nog veel meer maar taglimiet )

Ik wil graag nog meedelen dat:
NukeMw2 ik daag je uit voor 1v1 kwikskoop duel

+rep voor Jonathan ( ik ben je niet vergeten, ik vind je te goed voor dit lijstje )

Vanwaar is schedel een chicken out dan? :( verder wel een objectieve lijst, werd tijd dat Rsam eens benoemd werd voor hun doorzettingsvermogen al helpen de stacks die er na een bash op bash de dag erna alweer staan wel aardig mee (helaas voor ons) :p
 
Reactiescore
65
Ik zie net dat ik mijn zin niet heb afgemaakt bij stay lol

Voor kamp Stay! wil ik graag DeKingzz nomineren. Lekker spelers om stacks van te slopen, nog niet gerunned dus toppers
 
Reactiescore
21
hier mijn zever lijstje, ja er gaat veel over stay in staan want ik ken giorni niet echt dus zou niet weten hoe het daar gaat.

Beste speler: Beste spelers geloof ik niet in. Overal is wel iemand goed in. Zijn genoeg spelers op deze wereld die zichzelf bewezen hebben en dus om hier nu maar 1 of 2 namen neer te zetten zou niet eerlijk zijn tegenover de rest.

Beste stam: Stay! Giorni is flop! Nee eventjes zonder gein. 90% van de tijd haat ik giorni op alle platformen waar mogelijk, maar beide stammen doen het goed en het is een leuke strijd imo! :)

De beste stam speler(s): Team oost <3

Het grootste ego: Kordaat, maakt overal alleen maar giorni belachelijk en staat op het moment iets van -30/-40 *nooob*

Beste leider: Poeh nu heb ik in 3 stammen gezeten deze wereld, stonks had niet echt een degelijke leiding en dat was gewoon een begin massa stam. Intel was al beter met worst en drokz (als ik me niet vergis jente ook een beetje). Dat was wel nice maar ik miste hier en daar toch wel een beetje structuur. De leiding van Stay is voor mij dus het beste. Hier word goed gekeken naar de mogelijkheden en al zijn wij redelijk democratisch worden er soms toch duidelijk knopen doorgehakt door de leiding. Beste leider is dus stay leiding.

Slechtste leider: Zie gesprekje hierboven en dan is het voor mij de leiding van stonks.

Meest onderschatte stam: Stay. Hoe raar het ook klinkt vind ik dat men stay erg onderschat. Er komt vaak naar boven dat stay veelte veel hulpjes heeft etc, maar deze toppers staan eigenlijk vanaf het begin van de wereld aan de top en hebben op veel fronten toch stiekem wel bewezen dat ze het kunnen

Meest overschatte stam: Niemand, denk dat beide stammen niet overschat zijn en dat er kwaliteit in beide zit.

Meest overschatte speler: AWOK is in mijn ogen overschat. Zit meer intern in dan iets anders en heeft zich nou niet echt super goed bewezen op het front. Hij is niet slecht, maar overschat toch wel een beetje.

Meest onderschatte speler: Mezelf i guess? Worden meerdere malen uitgemaakt als hoppers en dat wij niets bewezen hebben, maar denk dat team Kordaat toch stiekem nog wel wat leuks in de planning heeft voor in de toekomst. Hopelijk kunnen we dat ook nog optijd bewijzen ;)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Team oost, jente vond ik wel lief, AWOK want ik hou wel van drama!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Elias de flapdrol van leone. verder maakt het mij geen drol uit.

Mooiste spelers naam: Desperado ontbijtje, dit puur omdat ik een despo fan ben dus komt het dichtste in de buurt.

Mooiste stam naam: zijn niet echt mooie stamnamen dus dan pak ik wel iets wat ik wel lachen vond en dat is D.V.M (Dik Veur Mekaar)

Het tofste topic: elk topic waar ik giorni belachelijk kan maken. geen specifieke

Het domste topic: topics waar mensen alles te serieus nemen. geen specifieke

Favoriete forum poster: AWOK, bijt altijd zo lekker van zich af dus leuk om op te naaien.

Minst favoriete forum poster: king in the north, 1 grote flapdrol

Dikste wannabe op het forum: king in the north

Dikste wannabe in het spel: Waar King in the north ook speelt

Mooiste profiel foto van spelers: kost me teveel moeite

Mooiste profiel foto van stammen: kost me ook teveel moeite

Mooiste actie van de wereld: Stay joinen en een leuke strijd hebben met giorni

Meest belovende speler voor de toekomst: mezelf en denk dat Floki, rogueas en Nuke zichzelf ook nog wel zullen bewijzen!

Meest belovende stam voor de toekomst: Stay, duhhhhh

Grootste blunder: -Grote bek hebben en dan 30/40 dorpen in verlies staan tegen giorni. of tijden de massa os willen aanvragen in 1 van je dorpen en ineens je halve front leeg zet :p

Voor wie heb je nu echt respect: Team oost, zit vol met toppers

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Team oost

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik by far de beste ben
 
Reactiescore
93
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Team oost, jente vond ik wel lief, AWOK want ik hou wel van drama!

Toch een iemand die inziet wat voor een fantastisch persoon ik ben!!
Al kan ik je mening toch niet echt serieus nemen aangezien je AWOK daar neer hebt gezet :O
jk ly <33333333
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487828103

Guest
Jente je praat elke dag zowat nog mee alsof je hier nog n rol speelt.

Maak anders een objectief lekker uitgebreid lijstje want deffen hoef je toch niet te doen.
 
Reactiescore
93
Jente je praat elke dag zowat nog mee alsof je hier nog n rol speelt.

Maak anders een objectief lekker uitgebreid lijstje want deffen hoef je toch niet te doen.
Ik speel een grote rol, ik irriteer jullie waardoor jullie het spel moe worden. Stay EZ win
 

Deleted User - 487828103

Guest
Jente je praat elke dag zowat nog mee alsof je hier nog n rol speelt.

Maak anders een objectief lekker uitgebreid lijstje want deffen hoef je toch niet te doen. ;)
 
Reactiescore
93
Met hetzelfde typen ga je niet veel bereiken maat :p
 
Bovenaan