Golden Awards

DeletedUser44415

Guest
Moet ik die "ik begrijp het wel" quotes van gisteren er maar bij pakken of? :eek:

Deze:

[15/03/2014 0:00:05] Spamoooooo: Noob a volonté
[15/03/2014 0:00:25] Spamoooooo: ik kon wel deffen, maar als alles niet goed getagged was, & als je online komt & je ziet ram
[15/03/2014 0:00:27] Spamoooooo: je dodged
[15/03/2014 0:00:33] Spamoooooo: & het is edel...
[15/03/2014 0:00:40] Spamoooooo: dan zit je van shit
[15/03/2014 0:00:47] Rik R | Maakjenietdruk: Ja dat is klote inderdaad zijn sommige mensen die hele nachten doorspelen dat gaat voor mij echt te ver :p
[15/03/2014 0:00:47] Spamoooooo: typische noire-acties :p
[15/03/2014 0:00:53] Rik R | Maakjenietdruk: of Jurriën (rofl)
[15/03/2014 0:01:14] Spamoooooo: nee, maar noire stuurt zijn aanvallen uit via ingame-planner
[15/03/2014 0:01:23] Rik R | Maakjenietdruk: oh ja die hebben wij ook hoor:p
[15/03/2014 0:01:23] Spamoooooo: & tussendoor edelclears
[15/03/2014 0:01:40] Rik R | Maakjenietdruk: Zijn treintjes waren redelijk slecht
[15/03/2014 0:01:42] Spamoooooo: een inactief account kan dit niet deffen
[15/03/2014 0:01:51] Rik R | Maakjenietdruk: toen wij jou aan het internen waren liep er soms nog wel eens een treintje van hem op een net overgenomen dorp
[15/03/2014 0:01:56] Spamoooooo: was blij dat DDM vooral het meeste werk eraan deed
[15/03/2014 0:01:59] Rik R | Maakjenietdruk: waren altijd easy te snipen zat 200 ms tussen elke edel
[15/03/2014 0:02:10] Rik R | Maakjenietdruk: Maar dat was toen omdat er niet meer gedeffed werd op spamo
[15/03/2014 0:02:24] Rik R | Maakjenietdruk: omdat niemand er zin in had :p ook niet om ff dorpjes leeg te zetten zodat ik snel kon internen
[15/03/2014 0:02:31] Rik R | Maakjenietdruk: ook 1 van de redenen van mijn leave trouewns
[15/03/2014 0:02:48] Spamoooooo: Heb het verhaal gelezen hoor
[15/03/2014 0:02:54] Spamoooooo: & begrijp het wel
[15/03/2014 0:03:16] Spamoooooo: net als van kapptive of noire :p
[15/03/2014 0:03:24] Spamoooooo: maar ik blijf er graag over trollen :D
[15/03/2014 0:03:29] Rik R | Maakjenietdruk: Ja als het account waar ik tegen aanlig wat half weggeëdelt is waar ik nog aantal dorpen van moet pakken niemand de VV wilt doen dan ben ik gwn screwed :p
[15/03/2014 0:03:53] Rik R | Maakjenietdruk: en mijn def stond daar nog en dat werd allemaal geslacht :(
[15/03/2014 0:04:52] Spamoooooo: vond het altijd zwak geweest van .Flash
[15/03/2014 0:04:57] Spamoooooo: hun zochten oorlog uit
[15/03/2014 0:05:04] Spamoooooo: achter 3 weken niets gehad
[15/03/2014 0:05:22] Spamoooooo: Wij doen iets & ze zoeken per direct hulp aan van hun bondgenoot
[15/03/2014 0:05:35] Spamoooooo: dat was een hevig spijtige zaak
[15/03/2014 0:06:26] Spamoooooo: nu ben me bed in

Was niet van gisteren hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65908

Guest
Beste speler: noire
Beste stam: bff
De beste stam speler: vakantie vervanger
Het grootste ego: ODA en +/-, plaats de namen op een rad en draai
Beste leider: degene die mij mijn zin geeft
Slechte leider: iedereen die de stam opheft
Meest overschatte stam: ODA
Meest onderschatte stam: North
Meest overschatte speler: noire
Meest onderschatte speler: ----
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: iedereen die de grens humor en serieus goed kent
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: saaie mensen die het te serieus nemen
Mooiste speler naam: i thougt she was 18, vooral omdat genoeg mensen deze gedachte kennen
Mooiste stam naam: +/- omdat ze niet tussen de plus en min kunnen kiezen
Het tofste topic: spotprenten
Het domste topic: alles waar over oorlogen wordt geklaagt en gedaan
Favoriete forum poster: TIMO
Minst favoriete forum poster: saaie pieten
Dikste wannabe op het forum: cona
Dikste wannabe in het spel: IK!!!!
Mooiste profiel foto van spelers: scooby
Mooiste profiel foto van stammen: geen enkele
Mooiste actie van de wereld: mijn KOMST?
 

DeletedUser44216

Guest
trollen komen niet uit de grot, trollen wonen onder bruggen. iedereen weet dit toch anders heb je heel veel gemist in je jeugt zoals dora en pokemon

Ik zie geen causaal verband tussen dora/pokemon, de vraag of trollen onder bruggen of in grotten leven en de jeugd van Conabonita.
 

DeletedUser65908

Guest
als cona bijvoorbeeld meer dora had gekeken, dan had hij geweten dat de troll altijd onder de brug woont en daar vandaan komt en aangezien dat programma bedoeld is voor mensen die nog jeugdig zijn
 

DeletedUser67517

Guest
Beste speler: ITSW18,B0en,Sndd, en DDM,Ramon
Beste stam: ODA
De beste stam speler: b0en, DDM Prinsesje.
Het grootste ego: Sven
Beste leider: Prinsesje en Ildraco
Slechte leider: Castiel
Meest overschatte stam: +/-, kan gevaarlijk Door de mand vallen. Kwaliteit is zeker aanwezig. Maar het gebrek aan eenheid zal zijn tol gaan eisen.
Meest onderschatte stam: North
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: Cookietag
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Kees en Jordy, 2 relaxte gozers. En Dion natuurlijk. Daarmee heb je een zwaargewicht aan moraliteit in huis!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Met mensen die de wereld op alle mogelijke manieren willen winnen, zelfs hun eigen principes overboord gooien daarvoor en het niet interesseren dat ze de geschiedenis in zullen gaan als 'stam die het moest winnen dmv een stab'
Mooiste speler naam: DDM
Mooiste stam naam: Geen Een mooie bij
Het tofste topic: W30 oorlogstopix
Het domste topic: Beste co speler
Favoriete forum poster: Arbeitman, reageert kort en kracchtig. Waar sommige een heel verhaal nodig hebben.
Minst favoriete forum poster: TMOMC ofzo, reageert lang en dom, terwijl hij het ook in 2 zinnen kon zeggen.
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Iedereen waar stacks staan van 10+ als prev def.
Mooiste profiel foto van spelers: Jepper
Mooiste profiel foto van stammen: Kijk ik nooit naar
Mooiste actie van de wereld: Castiel die elke dag ragend langs kwam op skype omdat hij werd gepwnd Door iemand die herhaaldelijk noob noemde
 

DeletedUser

Guest
Je reageert op je eigen post? En ik heb horen vertellen dat het zijn ...lengte is.
 

Deleted User - 2242732

Guest
toch maar even MIJN lijstje hier zetten over de gehele wereld gezien, en na dit voorval. Lijstje heb ik samengesteld op basis van mijn ervaringen met spelers en ook hun gedrag tegen de vijandelijke stam. Fouten kunnen inzien van je eigen stam is bijvoorbeeld 1 van de dingen die maar weinig spelers kunnen, en die spelers staan dan ook hoog bij me in het 'vaandel'. Dit hebben we wel meerdere keren gezien op het af, iedere stam heeft wel zo'n kerels, jammergenoeg ken ik ze niet allemaal.

Beste speler: geen enkele speler verdient het om hier te staan, misschien ITsw18 of b0en wel op vlak van resultaat/skills
Beste stam: ODA, vooral na laatste weken
De beste stam speler: Ik denk dion of ian, het geduld en doorzettingsvermogen die die kerels met sommige accounts hebben pfwiew, men eeuwig respect jongens.
Het grootste ego: Maakjenietdruk, veel stoere praatjes altijd op het af, maar ingame nooit veel gedaan. :eek:
Beste leider: Tot voor kort ging ik hier wouter zetten, maar jammergenoeg zit er altijd een 'plan' achter iets wat wouter doet, en dat is spijtig, een gewoon gesprek/plan kan er niet vanaf :mad:
en nee >> ik ga er niet op reageren want ik weet dat er weer 50 reacties komen van een blad half lang.
Dus kies ik simpelweg voor ian, leider waar ik altijd chill praatje mee kon doen en die me ook apprecieerde binnen oda/er tijd voor maakte
Slechte leider: leiders die zichzelf als leiding afstempelen tot ze vv moeten doen, en het dan weer aftrappen :(
Meest overschatte stam: lang heb ik +/- onderschat gevonden, dacht dat we nog niet alles gezien hadden, had bv nog een zotte massa op tobias verwacht, blijkt toch maar niet. maar na het resultaat op kapseljd etc + het eindigen van de wereld eindigen ze voor mij toch maar hier :)
Meest onderschatte stam: North zeker, als ik er dan toch 1 moet zetten, niet verwacht dat die kerels nog dorpen gingen pakken van +/- :p
Meest overschatte speler: noire, ookal kom ik laatste goed met de spelers overeen. Als ik objectief kijk is het puur farmen en clears gooien geweest...
Meest onderschatte speler: hmm hier zou ik ultimate question wel durven zetten, zie mooie rapporten op het forum verschijnen, ookal ken ik de speler(s) himself niet.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: hmm zeker noire en itsw18, gewoon omdat het chille kerels zijn waar ik best goed mee overeen kom. Verder dion, ian, arne en misschien nog een paar, stam hoeft niet groot te zijn.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: kan er wel een paar opnoemen nu :rolleyes:
Mooiste speler naam: vond men eigen naam best goed gevonden xD
Mooiste stam naam: Vond jepper zijn oude stam best wel ironisch ;)
Het tofste topic: om eerlijk te zijn ben ik niet zo voor het af etc, als ik dan toch iets moet kiezen dan maar golden awards
Het domste topic: oorlogstopics, simpelweg omdat er altijd kilometers teksten geschreven worden.
Favoriete forum poster: ian en cbc, worden nooit doekjes rond gewonden laten we zeggen
Minst favoriete forum poster: maakjenietdruk, sorry rik maar in je posts zit gewoon niks van inhoud xD
Dikste wannabe op het forum: sorry rik :eek:
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: kijk ik niet naar
Mooiste profiel foto van stammen: zelfde als hierboven
Mooiste actie van de wereld: voor oda(west): het doordrukken van de massa op kapsel door ramon/cona en west-oda
voor mezelf (ddm): Nick zijn aanval op jouwdorpismijndorp
 

DeletedUser

Guest
Mijn laatste lijstje van w30:

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Yorick van johanov ex-DD, Jordy van ITSW18 wat een aanvalsbeest is dat! En W. voor de tijd die hij in +/- heeft gestoken.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Er is niemand tegen wie ik op kijk.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Scooby-doo, TCOMC, Itsw18, noire, teunisback, vitalise, certio, B0en DDM7, EoM en mij buur ildraco
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Ong het zelfde lijstje als bij 3.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Postabon, Ramon en Cona.. Can it get any worse?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Noire vitalise scooby-doo en woutertje, alhoewel ik het wel leuk zou vinden als uitdaging!
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Deze vraag gaat niet echt meer op:p
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Geen +/- tot het einde, ook al ben ik het nu niet helemaal eens met de manier van het einde:p
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Doyoulikeit. Simpelplan Auseinandersetzung en Howlin
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
//
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
B0en Sndd DDm7 en ian, gewoon zodat ik hem non-stop noob zou kunnen noemen.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Wouter EoM en Johanov
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Als sander gek gaat doen is dat echt een aanvallend baasje. Jordy is ook echt een aanvalsbeest, en B0en heeft ook aardig wat laten zien.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Woutert, en hoe noire t gespeeld heeft is ook tactisch, niet teveel tegenstand:p
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Haat heb ik aan geen enkele speler, alleen er zijn wel een paar jokers hier.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Wouter bart en Yorick kunnen mij wel motiveren
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
activiteit, gezelligheid, ervaring + beheersing van skills en tacktische opvattingen.

Beste speler: Lastig, Noire hebben het heel goed gedaan, maar eigenlijk na de beginfase niet heel veel hoeven laten zien behalve tegen spamo... Luuk is al tijdje inactief maar die zou ik hiervoor willen nomineren samen met Yorick en Vita is ook geen slechte speler ofc.
Slechtste speler: in het noorden liggen een aantal noobs. en denk ook wel dat een aantal rim accounts van ODA echt een bedroevend laag niveau zullen hebben. Timmethy vind ik ook zeer, zeer matig.
Meestbelovende speler voor de toekomst: //
Beste stam: lijkt me vrij evident, dat is nog steeds +/-
Slechtste stam: //
Meestbelovende stam voor de toekomst: //
Beste leider: Wouter luuk en had ook veel respect voor paul als leider.
Slechtste leider: prinsesje als ik sommige posts nu zie.
Favoriete leider: Wouter was dat toch
Favoriete forumposter: TCOMC Vitalise Arbeitmann en soms CBC
Minst favoriete forumposter: Sky-lie, Conabonita
Meest overschatte stam: ODA
Meest onderschatte stam: /
Mooiste profielplaatje speler: Noire, en vind mn eigen erg mooi (bedankt vita)
Mooiste profielplaatje stam: +/- en die van North. is ook best mooi.
Grootste Blunder: Beindiging van de wereld door +/- :(
 
Bovenaan