.Flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
rip Flash!

EDIT: Oh, verkeerd opgevat, doorstart. Dat heeft in de meeste gevallen juist positieve invloed. Heb er zelf ook soms mee te maken gehad. Veel succes gewenst! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom zou ik iemand van een spel die ik niet rl ken iets aan willen doen? dat er met enig sarcasme is gezegd dat ik hem op zou zoeken moet je dan ook niet al te letterlijk nemen he;)

Je hebt gelijk dat ik geen recht op dat account heb, maar dat ik het ww niet verander omdat mijn oude teamgenoten te vertrouwen zijn en dan ook nog het AF acc toegezegd krijg en dan alsnog vies het ww veranderen.


omdat je heel duidelijk was en ik citeer!

S: Jij moet dat oplossen met T of F of wat ook maar (tegen R bedoeld)
R: Gelukkig weet ik rl waar Thomas woont, Dus als hij voorlopig niet onl komt
R: hij werkt trouwens ook nog eens naast mijn school
P: wat wilde je gaan doen roy?
P: hem met een mes neersteken?
R: Ik heb geen mes nodig;)

__________________
SpekkeStyleXz
 

DeletedUser69437

Guest
Waarom zou ik iemand van een spel die ik niet rl ken iets aan willen doen? dat er met enig sarcasme is gezegd dat ik hem op zou zoeken moet je dan ook niet al te letterlijk nemen he;)

Je hebt gelijk dat ik geen recht op dat account heb, maar dat ik het ww niet verander omdat mijn oude teamgenoten te vertrouwen zijn en dan ook nog het AF acc toegezegd krijg en dan alsnog vies het ww veranderen.



is wel meer van zulk soort taal gesproken, zelfde dat meerdere accounts met front zeiden dat ze alles en iedereen wel zouden oprollen. Het enige wat er is gebeurd in .flash is inactieve accounts geedeld en geinternd, niemand van het account heeft wat van zich laten zien. Ook ik niet in de tijd op .jack daniels. Inactievelingen edelen of accounts die op barbaar zijn gegaan is niks.

Daarnaast mag molotov en ceesar blij zijn dat ze nog bestaan na 2 dagen deffen door mij en T van .jack daniels bestaat ceesar nog en molotov is vooral door +/- gedeft via de vv. als ik eerlijk mag zijn had .flash weggespeeld kunnen worden in de inactieve tijd van runerifle, plukketje, matista en ceesar maar toen kwamen er geen incomings;)
Dat is dan weer de fout geweest van Cookie: wachten wachten en nog eens wachten.
De ENIGE die iets heeft getoond is fcbglenn, die net een mass deed toen TSA inactief geworden was ;)
Maar hij deed het wel netjes, en heb daar als vv max 5 incomings gezien van posa, ok hy pakte een dorp, maar dat stond gewoon leeg..
Fcbglenn heeft het niet zo moeilijk gehad, maar toch een pluim voor hem voor de goeie inzet ;)
De enige speler van Flash waar ik respect voor heb...


~~~~
W30:Arne-Mr Tobias-Vert.
 

DeletedUser67838

Guest
omdat je heel duidelijk was en ik citeer!

S: Jij moet dat oplossen met T of F of wat ook maar (tegen R bedoeld)
R: Gelukkig weet ik rl waar Thomas woont, Dus als hij voorlopig niet onl komt
R: hij werkt trouwens ook nog eens naast mijn school
P: wat wilde je gaan doen roy?
P: hem met een mes neersteken?
R: Ik heb geen mes nodig;)

__________________
SpekkeStyleXz

B jij zit sinds 4 dagen op het account, jij kent mij niet en ik ook jouw niet. Je moet begrijpen dat dit pure sarcasme is. daarnaast zou ik NOOIT maar dan ook NOOIT zoiets doen, zeker niet om een spelletje..
 

DeletedUser69437

Guest
omdat je heel duidelijk was en ik citeer!

S: Jij moet dat oplossen met T of F of wat ook maar (tegen R bedoeld)
R: Gelukkig weet ik rl waar Thomas woont, Dus als hij voorlopig niet onl komt
R: hij werkt trouwens ook nog eens naast mijn school
P: wat wilde je gaan doen roy?
P: hem met een mes neersteken?
R: Ik heb geen mes nodig;)

__________________
SpekkeStyleXz

Komop man, zelf ik - als dikke autist die nooit sarcasme begrypt :O- zie dat dit sarcastisch is ..
Als je zoiets moet gaan aanhalen op forum moet je wel heel veel bewysmateriaal te zeggen hebben hoor -,-

~~~~~
Mr Tobias w30
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier verder niet meer op in, het is jammer dat .flash is gevallen maar zat er al langer aan te komen.

Wat ben je toch snob, moest jij niet zo nodig die attitude opzette en de andere spelers van .JD gewoon hun gang laten gaan was dit zeker niet gebeurd. het is door jou (ja JIJ) dat het allemaal is misgelopen. en vanaf dat je op runerifle kon heb je je leiderfuncties misbruikt en .JD als medeleider van zijn functie te ontdoen zodat ze je niet in de weg zouden lopen.

______________________
SpekkeStyleXz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67466

Guest
Dat is dan weer de fout geweest van Cookie: wachten wachten en nog eens wachten.
De ENIGE die iets heeft getoond is fcbglenn, die net een mass deed toen TSA inactief geworden was ;)
Maar hij deed het wel netjes, en heb daar als vv max 5 incomings gezien van posa, ok hy pakte een dorp, maar dat stond gewoon leeg..
Fcbglenn heeft het niet zo moeilijk gehad, maar toch een pluim voor hem voor de goeie inzet ;)
De enige speler van Flash waar ik respect voor heb...


~~~~
W30:Arne-Mr Tobias-Vert.

Post heeft een inactieve periode achter de rug. Mijn front met TSA bestond dan ook uit een dorpje of 5 die volledig gestackt stonden. We komen elkaar wel tegen in de nabije toekomst :) vreemd dat jij als zelfgekroonde defkoning dat niet kon snipen. Ik heb van jou ook nog niets gezien hoor...

En stop nu eens met die grote woorden over al dan niet respect tot we dit spel gespeeld hebben ;) vind het maar raar dat jij geen respect hebt voor spelers waar jij niets van af weet en die al een pak meer bewezen hebben. (En daar bedoel ik mezelf helemaal niet mee, jij mag best geen respect hebben voor ons, dan kunnen we dit later lekker intens uitvechten!)
 

DeletedUser67517

Guest
Ten eerste, wil ik roy bedanken voor de fantastische 25 uur op mijn account !

Alles naar de klote geholpen, wat ben jij een achterbaks,impulsief ventje zeg.
Ik heb verder geen tijd om inhoudelijk te reageren op jouw acties.
Maar ik wil me hier ten verre van distancieren !
Ik gooi liever een stuk stront op mijn account, dan dat ik ooit jouw nog terugneem
Sneu,zuur en vooral zielig ben je.
Heb me in lange tijd nooit zo gebackstabt gevoeld
 

DeletedUser65135

Guest
Postabonop 01.06. om 15:11 uur
Ons stammetje is wss de oudste top 20 stam uit w30, heeft de massa op molotov gecounterd op dergelijke wijze dat we .pinky and the brain weggespeeld hebben. we zijn nummer 1 bij oorlogsstatistieken. De tussenstand van de oorlog tussen global en .Flash bedraagt nu 200 dorpen voor global tegenover 850 voor .flash.. Ik denk jij je gelukkig mag prijzen dat je al zo lang op w30 mag spelen, wanneer wij je targetten zal het maar een kwestie van dagen zijn voor we klaar zijn. En dan noem jij ons stammetje? Weer een bewijs van je beperkt redeneringsvermogen.
Nou Posta, ik hoop dat deze waardebon geldig blijft :) van kleineren gesproken, puh, en dan verwachten jullie medelijden en al die shizzle als jullie zelf zorgen -door te discrimineren- voor de ophef van je stammetJe, ja doei dit verdiende niet eens een eigen topic..
Belachelijke actie weer van Flash, dit...

~~~~
W30: Arne - Mr Tobias - Vert.

Ga jij eerst maar weer ontblocken en volwassen gedragen en dan mag je spreken ;)

Daarnaast is Cona zeer lelijk gebackstabt waardoor ook Flash gebackstabt was en dit de enigste oplossing was destijds om r van zijn functie te ontdoen. Spijtig na al zijn lange inzet voor .Flash.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65320

Guest
En het zoveelste account die R. verpest. Ik ben met deze R. in aanraking gekomen begin van de wereld toen had hij al streken en naaide hij de stam en andere accounts als het kon. Leert die jongen het nooit!
 

DeletedUser67838

Guest
En het zoveelste account die R. verpest. Ik ben met deze R. in aanraking gekomen begin van de wereld toen had hij al streken en naaide hij de stam en andere accounts als het kon. Leert die jongen het nooit!

Ik weet niet waar je op doelt?
Je weet dat ik gewoon netjes ben gestopt op the rolling stones, je moet me niet proberen door het stof te trekken aangezien je het echte verhaal van wat er gebeurd is niet kent. Het moddergooien gebeurd altijd omdat ik deels de aanstichter ben geweest maar er van 2 kanten schuld is op dit moment waar jij niets van af weet.

Ten eerste, wil ik roy bedanken voor de fantastische 25 uur op mijn account !

Alles naar de klote geholpen, wat ben jij een achterbaks,impulsief ventje zeg.
Ik heb verder geen tijd om inhoudelijk te reageren op jouw acties.
Maar ik wil me hier ten verre van distancieren !
Ik gooi liever een stuk stront op mijn account, dan dat ik ooit jouw nog terugneem
Sneu,zuur en vooral zielig ben je.
Heb me in lange tijd nooit zo gebackstabt gevoeld

Ik heb niks op je account gedaan laat dat duidelijk zijn. Daarnaast ben ik impulsief maar niet achterbaks als je even het skypegesprek terugleest zie je dat ik een keer niet begonnen ben en kan je me sneu, zuur en zielig noemen maar dat is totaal niet relevant voor wat er gebeurd is.

En een backstab? ik stab niemand hoor, hun zijn weggegaan en hebben een nieuwe stam aangemaakt. Volgens mij speel jij nu anoniem met een dubbele skype omdat jij vroeger meerdere stabs heb gepleegd op stammen en accounts meneer B;)
 

DeletedUser67838

Guest
Wat ben je toch snob, moest jij niet zo nodig die attitude opzette en de andere spelers van .JD gewoon hun gang laten gaan was dit zeker niet gebeurd. het is door jou (ja JIJ) dat het allemaal is misgelopen. en vanaf dat je op runerifle kon heb je je leiderfuncties misbruikt en .JD als medeleider van zijn functie te ontdoen zodat ze je niet in de weg zouden lopen.

______________________
SpekkeStyleXz

Ga ik hier ook nog even in,
Als je prive op skype na je leave van een account in die 5 dagen wachten blijvend benaderd word door .jd spelers die beginnen te haten tegen je ben je het zat, maar aangezien jij nieuw bent en T niet kent zul je daar snel genoeg achterkomen.
Dat dit door mij is gebeurd en misgelopen is ook niet helemaal waar aangezien jij 3 weken geleden lekker in je holletje niet op w30 speelde. Daarnaast was ik leiding en niet .jd. .JD had wel rechten en dergelijke maar gebruikte ze niet. Ik werd geapp't of kreeg een bericht op skype als er een pm was wat te maken had met de leiding omdat ik in mijn tijd op .jd wel normaal en actief aan leiding deed. Daarom was er in die 5 dagen al afgesproken dat jullie geen leiding meer waren, het enige wat ik heb gedaan is je van sommige functies afhalen zodat er niet mee gerotzooid word aangezien T van jullie account op w22 een heel account heeft gesloopt na onenigheid en daarna samen met R v E heeft gehacked en toen de stam daarmee opgezet. Daarna vervolgens op w28 heeft herhaald door een smerige actie waardoor zijn mede-spelers allemaal wegliepen. Ik heb proberen de stam te beschermen tegen niet alleen mijn impulsieve gedrag maar ook tegen anderen en niet alleen T van .jd om duidelijk te zijn. Na mijn 5 dagen bleef ik beschuldigd worden en bleef ik minder van .jd pikken omdat ik steeds weer werd benadeeld. Daarna is het uit de hand gelopen tijdens een forumdiscussie waar onzin werd verteld door een speelster van jullie account. Toen eenmaal jullie het AF accounts van me afpakte die ik mocht behouden wel of geen .jd was de druppel van het zielige gedrag achter mijn rug om en heb jullie inderdaad de kans gegeven om te leaven of gekikt te worden omdat er zo niet gespeeld hoor te worden. Nu maakt iedereen van het oude .flash mij belachelijk omdat het allemaal Roy zijn schuld zou zijn maar als je alle acties, discussies en scheldpartijen ziet blijft het 2 kijven 2 schuld en dit geld ook voor dit geval. Je kan mij niet alleen aanrekenen wat er gebeurd is, ik kan en zal het uiteraard niet goedpraten. Het is jammer, een stam die precies 200 dagen bestond en al vele underdogpositie's had waargemaakt is gevallen al kan iedereen terug, ik ben van het account binnen .flash af en er is nog iemand met rechten binnen die jullie allemaal kan uitnodigen.

Ik leg het nu bij mij neer en ga verder nergens meer op in, jullie kunnen blijven moddergooien maar kijk ook naar jullie eigen gedrag en naar hoe dit tot stand is gekomen door de interne ruzie op een belangrijk account in de stam wat dus al een tijd aan de gang was waar de rest van de mede-spelers niets van wisten. Aangezien jij er pas een paar dagen speelt kan jij niet oordelen over de situatie en laat ik het gebrabbel wat jij hoort van je eigen account vriendjes die in hun eigen voordeel praten rusten.

Het is jammer maar gebeurd, steek je hand ook in eigen boezem dit geld voor heel oud .flash en beschuldig niet 1 iemand.
 

DeletedUser65320

Guest
Ik weet niet waar je op doelt?
Je weet dat ik gewoon netjes ben gestopt op the rolling stones, je moet me niet proberen door het stof te trekken aangezien je het echte verhaal van wat er gebeurd is niet kent. Het moddergooien gebeurd altijd omdat ik deels de aanstichter ben geweest maar er van 2 kanten schuld is op dit moment waar jij niets van af weet.

Netjes gestopt, wat een onzin. We zouden een massa doen en alles wat geregeld en weg was die.
En verder wist je een co voor me te regelen, maar uiteindelijk alleen maar met backstab bedoelingen!;)
Zodat hij mijn vele premium punten kon oversturen en me wachtwoord kon veranderen!
Dusja logisch dan ik je niet meer zo mag he!;)

En bij the rolling stones was er voor ons al bekend dat je goed was in accountje verneuken.
 

DeletedUser44415

Guest
Ten eerste, wil ik roy bedanken voor de fantastische 25 uur op mijn account !

Alles naar de klote geholpen, wat ben jij een achterbaks,impulsief ventje zeg.
Ik heb verder geen tijd om inhoudelijk te reageren op jouw acties.
Maar ik wil me hier ten verre van distancieren !
Ik gooi liever een stuk stront op mijn account, dan dat ik ooit jouw nog terugneem
Sneu,zuur en vooral zielig ben je.
Heb me in lange tijd nooit zo gebackstabt gevoeld

Welcome to the club :D

Lol R... Op Viral had je het ook verneukt, op W28 had je ultimate revenge verneukt, het verleden komt steeds terug :p. Je reputatie komt er niet van beter hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
86
Ten eerste, wil ik roy bedanken voor de fantastische 25 uur op mijn account !

Alles naar de klote geholpen, wat ben jij een achterbaks,impulsief ventje zeg.
Ik heb verder geen tijd om inhoudelijk te reageren op jouw acties.
Maar ik wil me hier ten verre van distancieren !
Ik gooi liever een stuk stront op mijn account, dan dat ik ooit jouw nog terugneem
Sneu,zuur en vooral zielig ben je.
Heb me in lange tijd nooit zo gebackstabt gevoeld

Ik heb één vraag. Waarom heb je hem dan op jouw account gelaten?
 

DeletedUser60020

Guest
Ik weet niet waar je op doelt?
Je weet dat ik gewoon netjes ben gestopt op the rolling stones, je moet me niet proberen door het stof te trekken aangezien je het echte verhaal van wat er gebeurd is niet kent. Het moddergooien gebeurd altijd omdat ik deels de aanstichter ben geweest maar er van 2 kanten schuld is op dit moment waar jij niets van af weet.



Ik heb niks op je account gedaan laat dat duidelijk zijn. Daarnaast ben ik impulsief maar niet achterbaks als je even het skypegesprek terugleest zie je dat ik een keer niet begonnen ben en kan je me sneu, zuur en zielig noemen maar dat is totaal niet relevant voor wat er gebeurd is.

En een backstab? ik stab niemand hoor, hun zijn weggegaan en hebben een nieuwe stam aangemaakt. Volgens mij speel jij nu anoniem met een dubbele skype omdat jij vroeger meerdere stabs heb gepleegd op stammen en accounts meneer B;)


Kap gewoon met je gezeik!
Je hebt het gewoon verkloot klaar!
Bedankt.

Ik wordt wakker en flash is gehalveerd in spelers....
super gedaan.

Mvg
fcbglenn.

ps. Normaal zou ik hier nooit reageren, maar al dat gezeik dat ik lees! pff... wordt er moe van!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan