Ezio Auditore da Firenze en terugkeer Castiel.

  • Topicstarter Deleted User - 2075062
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser81928

Guest
en hier is een heel nieuw toppic voor nodig? Pff hoezo aandachtsgeil -_- zet het gewoon in een van de andere toppics waar het net zo goed past
 

Deleted User - 2075062

Guest
Het topic is aangemaakt omdat het account eventueel een ban zou krijgen en ik dus wilde voorkomen dat andere stammen daar misbruik van zouden gaan maken. Dat is eerder deze wereld ook al gebeurd namelijk.

Dit is ook in overleg gebeurt met onder andere jou leiding, waarmee ik op dat moment dus ook op skype aan het praten was. Ik zeg nergens dat zij zeiden dat ik dit moest doen, maar ze snapten heel goed waarom ik het deed, zoals je ook aan de reactie van TCOMC kan zien.
 

DeletedUser81928

Guest
Ach tegenwoordig word overal een toppic voor gemaakt zou zeggen zet het lekker bij een van de anderen maar is gewoon puur mijn mening. W18 was ook al zo maar komt vooral door al het haantjes gedrag
 

DeletedUser

Guest
Ach tegenwoordig word overal een toppic voor gemaakt zou zeggen zet het lekker bij een van de anderen maar is gewoon puur mijn mening. W18 was ook al zo maar komt vooral door al het haantjes gedrag

Is dat niet die ene wereld waar alleen maar gestabt wordt?
 

DeletedUser

Guest
Goed het punt van de topicstarter is wel duidelijk, voor verdere discussie omtrent spelers, top of flop kan verder gediscussieerd worden in het top/flop spelers topic.

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan