Error VS Hack!

DeletedUser42600

Guest
Idd elke speler heeft zulke rapportje in een aanval of verdediging staan hoort er helaas soms gewoon bij rond deze tijd van een wereld
 

DeletedUser

Guest
Haha dit vind ik nogal komisch.
Denk dat het op 2 handen te tellen is waar hij mijn def weet te vegen op muur 0( dorpen waar 1 k/ 1 k niet mee geteld)
Een keer vergeten te dodgen kan je gebeuren.
Denk zelfs dat de meeste keren ook nog kwam omdat mijn verzamelplaats constant plat lag en ik dus niet kon dodgen.

Maar buiten dat heb ik denk ik 10 keer zoveel berichten van Jens zelf waar zijn def op muur 0 er uit geramd word.
Zelfs gisteren nog iets van 3 keer op het zelfde dorp een heel def dorp er uitgeveegd.
Verder tijdens de massa ontzettend veel dorpen waar of halve of hele clears gewoon bleven staan en als toppunt een verloren dorp aanvallen die hij er voor nog even van os heeft voorzien.
Hij maakt zijn eigen def kapot:p

Heb hem dit ook al een paar keer gemeld en hij zegt dat de vv hier schuldig aan is dus daar weet ik het fijne niet van....


Zelfde geld voor ons.

Dus wat probeer je nou te bereiken harm?

Gelijk halen :)
 

Deleted User - 487834254

Guest
Ja en die sjaak bonestaak loopt 60 Clears kapot op 6 dorpen.
 
Reactiescore
88
Ja en die sjaak bonestaak loopt 60 Clears kapot op 6 dorpen.

Ik zie niet in wat er zo speciaal is aan 10 clears per dorp doodlopen in dit stadium van het spel.
Het enige onlogische is dat er maar 10 clears per dorp gegooid worden, of dat frontdorpen zo slecht gestackt staan dat ze met 10 clears erdoor zijn. :eek:

60 clears van de 3k (of met wat er ondertussen bij een goede massa gegooid wordt :confused:) is een peulenschil en als je dat wilt aanhalen als tegenargument voor wat dan ook kan je beter op die deleteknop klikken, want dan ben je het gewoon niet waard dit stadium van het spel gehaald te hebben.

Anderzijds zit je waarschijnlijk ook nog niet langer dan 1 maand op een frontaccount (of uberhaupt een account) op deze wereld.
 
Reactiescore
88
Zie hem voor t eerst op dit forum en ben toch wel zo goed als 75% van de wereld constant op dit forum aanwezig geweest, dus ik veronderstel ver in de rim?
 
Reactiescore
661
W40 niet in je handtekening?
 

DeletedUser

Guest
Zie hem voor t eerst op dit forum en ben toch wel zo goed als 75% van de wereld constant op dit forum aanwezig geweest, dus ik veronderstel ver in de rim?

Aurum Sanguinis aka marko1234 is één en dezelfde als Hanu Panu Mäkelä. In elk geval het account dus.
 
Reactiescore
88
W40 niet in je handtekening?

Ik heb me al vaker negatief geuit tegenover Error, dus ik zou niet weten waarom ik wereld 40 in men handtekening moet zetten..
In men handtekening staan enkel werelden waar ik zelf heel trots op ben deel te mogen uitgemaakt hebben van die stam.

Ergens ben ik trots dat Error zo goed liep van de start, maar als leider heb ik de stam verwaarloosd na enige tijd waardoor Harm meer zeg kreeg en er zaken tegen mijn visie in zijn beslist, wat dus ook volledig aan mezelf te wijten is.

Aurum Sanguinis aka marko1234 is één en dezelfde als Hanu Panu Mäkelä. In elk geval het account dus.

Sorry, maar ook die accountnaam zegt me niets :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb me al vaker negatief geuit tegenover Error, dus ik zou niet weten waarom ik wereld 40 in men handtekening moet zetten..
In men handtekening staan enkel werelden waar ik zelf heel trots op ben deel te mogen uitgemaakt hebben van die stam.

Ergens ben ik trots dat Error zo goed liep van de start, maar als leider heb ik de stam verwaarloosd na enige tijd waardoor Harm meer zeg kreeg en er zaken tegen mijn visie in zijn beslist, wat dus ook volledig aan mezelf te wijten is.



Sorry, maar ook die accountnaam zegt me niets :)

Ja w40 was denk ik beter af geweest zonder harm als leider van error
 
Reactiescore
88
Ja w40 was denk ik beter af geweest zonder harm als leider van error

Fout, want dan had Error het nooit uitgehouden en nog steeds is Error de betere stam van wereld 40, net dankzij Harm.
En jij kan dan Harm blijven verwijten dat die oneerlijk spel gespeeld heeft, maar tis echt niet dat jij zo een fair play tw-carriere achter de rug hebt, dus ik vind het verontwaardigend hoeveel spelers jouw uitspraken nog serieus nemen.
 

DeletedUser

Guest
Fout, want dan had Error het nooit uitgehouden en nog steeds is Error de betere stam van wereld 40, net dankzij Harm.
En jij kan dan Harm blijven verwijten dat die oneerlijk spel gespeeld heeft, maar tis echt niet dat jij zo een fair play tw-carriere achter de rug hebt, dus ik vind het verontwaardigend hoeveel spelers jouw uitspraken nog serieus nemen.

hoezo verwijten, alles is begonnen met de stab van harm door 1 account van ons helemaal leeg te laten zetten

wat heeft dat met wie dan ook zijn verleden te maken (die ik trouwens niet heb)

je zal ook wel 1 van die persoontjes zijn die ff tijdelijk teruggeroepen is om een inactief accountt e bespelen om de clears te kunnen inzetten, maar boeie?
 
Reactiescore
1.738
Fout, want dan had Error het nooit uitgehouden en nog steeds is Error de betere stam van wereld 40, net dankzij Harm.
En jij kan dan Harm blijven verwijten dat die oneerlijk spel gespeeld heeft, maar tis echt niet dat jij zo een fair play tw-carriere achter de rug hebt, dus ik vind het verontwaardigend hoeveel spelers jouw uitspraken nog serieus nemen.

Tegenwoordig niemand meer ;P.
 
Reactiescore
88
hoezo verwijten, alles is begonnen met de stab van harm door 1 account van ons helemaal leeg te laten zetten

wat heeft dat met wie dan ook zijn verleden te maken (die ik trouwens niet heb)

je zal ook wel 1 van die persoontjes zijn die ff tijdelijk teruggeroepen is om een inactief accountt e bespelen om de clears te kunnen inzetten, maar boeie?

Ik ben al een hele tijd op geen enkel account meer gelogd hoor.
Ik log enkel op men AF-account.
Vermits ik sinds 3-4 weken weer even tijd heb, kwam ik effe tevoorschijn op het AF, maar zoals ik al zei speel ik niet meer in Error.
Al zit ik wel nog in de conclaafchat, om een beetje op de hoogte te blijven.

En ik herinner me op wereld 18 TheBlueTigers, een account van Divine waar jij nieuwe spelers op af hebt gestuurd om 2 weken lang te spyen en daarna het account leeg te zetten.
Maarja, andere wereld.. :eek:
 
Bovenaan