Enquête: w19 wereldeinde poll

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser29801

Guest
Enquête: w19 wereldeinde poll

Beste spelers,

De rang 1 stam uit deze wereld heeft een verzoek ingediend om de wereld te eindigen.

De redenen hiertoe zijn de inactiviteit bij de rest van de wereld en een dreigende barbarenzee.
De rang 1 stam bezit momenteel 73% van de wereld en dus onvoldoende om de wereld zo te eindigen. Echter hebben we gekozen om de keuze bij jullie; de wereld, te leggen.
Je kan onderaan je stem uitbrengen voor 3 overwinningsvoorwaarden in dominantie:

Optie 1: 75%
Optie 2: 85%
Optie 3: 100%

De optie die de meeste stemmen krijgt zal ingesteld worden in de instellingen. Deze stemming is tevens definitief en zal niet meer gewijzigd worden.
Je kan hier je stem uitbrengen

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
75% dominantie
2 7.14%
85% dominantie
7 25%
100% dominantie
19 67.86%


28 stemmen

Rang Afkorting Punten van de 40 beste spelers Totale punten Leden Gemiddelde punten per speler Dorpen Gemiddelde punten per dorp
1 Ctrl. 20
2 -Brul- 11
3 Never 1
4 Del. 1
5 EHE 1


Ik zie maar 14 personen die eigenlijk een reden hebben om te stemmen voor 100 % dominantie van de wereld.

Bedenking : Dus er zijn 4 Ctrl. die voor 100 % dominantie gaan terwijl er iemand binnen Ctrl. het einde van wereld 19 heeft aangevraagd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, je zit helemaal fout :p
Er zijn er wel meer binnen Ctrl. die voor 100% gaan hoor, omdat dat namelijk ook gewoon eerst de bedoeling was van Ctrl. ;)
 

DeletedUser29801

Guest
De rang 1 stam uit deze wereld heeft een verzoek ingediend om de wereld te eindigen.

Dat is toch Ctrl.
 

DeletedUser58575

Guest
Wellicht is het wel eens in je opgekomen dat er in Ctrl. meerdere spelers hebben met ieder hun eigen mening, die ieder voor zichzelf kunnen bepalen wat ze stemmen? ;)
 

DeletedUser29801

Guest
Praten jullie dan niet binnen Ctrl.? Zo een stemming hou je toch eerst binnen je stam, voor je de rest van de wereld er bij haalt?
 
Reactiescore
559
pfff je vat het helemaal verkeerd op

er is een verzoek ingediend , zodat er duidelijk vast wordt gesteld welke eisen er zijn om de wereld te eindigen.
en dat heeft iedereen voor kunnen stemmen.
dus iedere speler heeft dat voor zich kunnen bepalen, en de meeste stemmen gelden ^^:)
 

DeletedUser29801

Guest
pfff je vat het helemaal verkeerd op

er is een verzoek ingediend , zodat er duidelijk vast wordt gesteld welke eisen er zijn om de wereld te eindigen.
en dat heeft iedereen voor kunnen stemmen.
dus iedere speler heeft dat voor zich kunnen bepalen, en de meeste stemmen gelden ^^:)

Zo een verzoek doe je via een supportvraag... en dan weet je alle voorwaarden die hier gelden op deze wereld...
De stamleiding van Brul was van die voorwaarden op de hoogte...
 
Reactiescore
2.039
Volgens mij begrijp jij het begrip democratie niet helemaal?
Iedereen mag door middel van zijn stem deel uitmaken van het geheel -> iedereen in ctrl mag dit dus ook.

Er had ook gewoon gezegd kunnen worden dat men allemaal op een bepaalde keuze moest stemmen, dan was dit gewoon gebeurd. Zoals ik al zei, wees blij dat het onkruid nog even de kans krijgt op wat langer spelen. :)
 

DeletedUser29801

Guest
Ik begrijp je voor 100%.. maar die vraag stel je eerst binnen je stam... Als je ziet wat daar de stemming is dan heeft deze enquête geen nut.
 
Reactiescore
559
pff dan stem je toch niet :rolleyes:

hoezo moeilijk doen -.-
 
Reactiescore
7
Praten jullie dan niet binnen Ctrl.? Zo een stemming hou je toch eerst binnen je stam, voor je de rest van de wereld er bij haalt?

Wij praten meer dan voldoende binnen Ctrl. en voor ons staat al sinds de stab van C66 en de daarop volgende oorlog met .BA. en C66 vast dat Ctrl. voor de volle 100% wilde gaan.


Zo een verzoek doe je via een supportvraag... en dan weet je alle voorwaarden die hier gelden op deze wereld...
De stamleiding van Brul was van die voorwaarden op de hoogte...

Uiteraard zijn we volledig op de hoogte van de eindoverwinningsvoorwaarden van W19.

Daarom was het een poosje geleden ook heel vreemd dat ik van een andere speler te horen kreeg dat -Brul- een aanvraag ingediend had om W19 te beeindigen zodat Ctrl. zou winnen en die aanvraag weer teruggetrokken had nadat Rebbellin me gestabbed had.
Dit omdat Rebbellin en -Brul- daardoor ineens vonden dat Ctrl. geen overwinning verdiende ofzo.
Alleen....... -Brul- heeft nooit de overwinning op kunnen eisen voor Ctrl. , moest ik die speler toen vertellen,
want dat kan alleen Ctrl. doen en Ctrl. gaat voor de volle 100%.

Dus waarom er dan vanuit -Brul- een supportje gedaan was om W19 te eindigen in het voordeel van Ctrl., was en is me een groot raadsel :confused:
Zeker nu Grebo zegt dat de -Brul- stamleiding wel van de voorwaarden op de hoogte was en toch zo'n supportje ingediend heeft.


Ik begrijp je voor 100%.. maar die vraag stel je eerst binnen je stam... Als je ziet wat daar de stemming is dan heeft deze enquête geen nut.

Ik vond deze enquête ook vrij nutteloos.
Het enige voordeel is nu dat heel democratisch door heel W19 gestemd is om door te gaan tot Ctrl. de volle 100% heeft :)
Iedere W19-speler weet nu in elk geval waar hij/zij aan toe is (mocht dat nog niet duidelijk zijn geweest ;) )
 

DeletedUser29801

Guest
Daarom was het een poosje geleden ook heel vreemd dat ik van een andere speler te horen kreeg dat -Brul- een aanvraag ingediend had om W19 te beeindigen zodat Ctrl. zou winnen en die aanvraag weer teruggetrokken had nadat Rebbellin me gestabbed had.
Dit omdat Rebbellin en -Brul- daardoor ineens vonden dat Ctrl. geen overwinning verdiende ofzo.
Alleen....... -Brul- heeft nooit de overwinning op kunnen eisen voor Ctrl. , moest ik die speler toen vertellen,
want dat kan alleen Ctrl. doen en Ctrl. gaat voor de volle 100%.

Dus waarom er dan vanuit -Brul- een supportje gedaan was om W19 te eindigen in het voordeel van Ctrl., was en is me een groot raadsel :confused:
Zeker nu Grebo zegt dat de -Brul- stamleiding wel van de voorwaarden op de hoogte was en toch zo'n supportje ingediend heeft.

Ik ga het proberen uit te leggen.
Brul kan inderdaad het einde van de wereld aanvragen, daar is een support voor gedaan... gewoon om te kijken of het ging. Maar jullie gingen voor de 100% dus we moesten niet bij jullie komen vragen om de wereld te eindigen. Dat is alles...

Wat je er voor de rest bij haalt is niet waar.

Maar nu is de vraag... Hoe komt je stamgenoot aan die info?
 

DeletedUser

Guest
Wij praten meer dan voldoende binnen Ctrl. en voor ons staat al sinds de stab van C66 en de daarop volgende oorlog met .BA. en C66 vast dat Ctrl. voor de volle 100% wilde gaan.




Uiteraard zijn we volledig op de hoogte van de eindoverwinningsvoorwaarden van W19.

Daarom was het een poosje geleden ook heel vreemd dat ik van een andere speler te horen kreeg dat -Brul- een aanvraag ingediend had om W19 te beeindigen zodat Ctrl. zou winnen en die aanvraag weer teruggetrokken had nadat Rebbellin me gestabbed had.
Dit omdat Rebbellin en -Brul- daardoor ineens vonden dat Ctrl. geen overwinning verdiende ofzo.
Alleen....... -Brul- heeft nooit de overwinning op kunnen eisen voor Ctrl. , moest ik die speler toen vertellen,
want dat kan alleen Ctrl. doen en Ctrl. gaat voor de volle 100%.

Dus waarom er dan vanuit -Brul- een supportje gedaan was om W19 te eindigen in het voordeel van Ctrl., was en is me een groot raadsel :confused:
Zeker nu Grebo zegt dat de -Brul- stamleiding wel van de voorwaarden op de hoogte was en toch zo'n supportje ingediend heeft.




Ik vond deze enquête ook vrij nutteloos.
Het enige voordeel is nu dat heel democratisch door heel W19 gestemd is om door te gaan tot Ctrl. de volle 100% heeft :)
Iedere W19-speler weet nu in elk geval waar hij/zij aan toe is (mocht dat nog niet duidelijk zijn geweest ;) )
even reageren want zie mijn naam weer langskomen dus wordt ik verwacht hier :)
maar het klopt mea ik heb de support gedaan omdat ik het w19 welletjes vond
ik heb die vraag 2013-10-26 20:21:00 gedaan het antwoord van kirac was ga met ctrl praten als dit gebeurt is en jullie komen er uit kon hij het doorsturen naar de coma
aangezien ik dacht dat de coma die vraag aan jullie zou doen heb ik die support gedaan ;)
toen ik hoorde dat ik met jullie moest gaan praten dacht ik sorry ik ben klaar met praten met jullie
je spreekt over dat ik je gestabt heb dat kan je zo blijven bekijken alleen zie ik het een klein beetje anders
ik heb verkeerde dingen gezegd tegen je klopt daar moet ik me ook diep voor schamen
dat jij me voor dingen eigenlijk een draai om mijn oren moet geven oke ik keer daar zelfs mij oren voor toe
maar wees dan ook eerlijk en kijk ook even naar wat er omheen gebeurde
want zelfs jij weet ik heb je altijd vertrouwt en als dan ineens dingen gebeuren die die vertrouwen ineens een klap geeft sorry dan heb je me dus precies waar je me niet wil hebben
zo ben ik en zal ik niet veranderen
dus hoop dat het nu beetje duidelijk is
zal gelijk ook even sorry zeggen tegen de coma en de mod omdat ik me weer even niet op het spel richt maar vond wel even nodig dit hierboven te melden
 
Reactiescore
1.039
^Samengevat:
rebbellin heeft een support gedaan en hoorde dat hij met Ctrl. moest praten maar had hier geen zin in omdat ie vind dat Mea niet gestabt is
 

DeletedUser29801

Guest
^Samengevat:
rebbellin heeft een support gedaan en hoorde dat hij met Ctrl. moest praten maar had hier geen zin in omdat ie vind dat Mea niet gestabt is

Dat geen zin in praten met Contl. is juist... maar dat was ver voor het Mea verhaal.

Let op: Dit verandert niets aan de mogelijkheid om de wereld eerder te eindigen. Van zodra er door 1 stam alleen of 2 stammen samen 85% dominantie behaald wordt kunnen ze een verzoek indienen tot eerder sluiten van de spelwereld.

Dit was dus het onderwerp van die support... maar Control wil voor 100% alleen gaan dus we moeten niet gaan praten.

Zo lang Control voor de 100% gaat moeten ze Brul edelen. Of we nu actief zijn of niet... of er spelers BB gaan of niet maakt niet uit. Control zal door moeten gaan tot het laatste Brul dorp ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan