Einde wereld awards

Reactiescore
1.237
Reactiescore
4
Beste speler:
Bram/Istari :cool:
Beste stam:
Rise
Meest veelbelovende speler voor de toekomst:

Floris, Toppertje
De beste stam speler:

Jens/QID
Het grootste ego:

Thomas
Beste leider:

Tijn/Kaas, bedankt om het toch te doen. <3
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:

Jonko Ploffers
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:

Istariii
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:

Istari MepVV's
 
Reactiescore
57
Beste speler: Joeri
Beste stam: RISE
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Aron/ Daphne
De beste stam speler: Stan/ Joeri/ Nicky
Het grootste ego: Ben ((Early) man is al wel veranderd<3)
Beste leider: Remy
Slechte leider: EriK
Meest overschatte stam: /
Meest onderschatte stam: Koffie
Meest overschatte speler: RIS/ Zeddicus (vooral mid-game)/ AAO
Meest onderschatte speler: Divided by Infinity.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Rene, Jens, Nicky, Joeri, Luc, Gio, Mathieu, Bram (die de hele wereld wilde stoppen maar noodgedwongen toch elke keer weer aanwezig was) en heel team AYS (Ruud, Mark, Aron).
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Queue
Mooiste speler naam: QID
Mooiste stam naam: Jonko
Het tofste topic: Einde Wereld Awards
Mooiste profiel foto van spelers: Divided By Infinity
Mooiste profiel foto van stammen: RISE (originele plaatje)
Mooiste actie van de wereld: Onze BlockOK def actie met een leegstaand front.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
26
Beste speler: Jens QID, Zonder ook maar enige twijfel!

Beste stam: Rise, Misschien niet altijd iedereen even kwalitatief als de overkant maar zeker in activiteit & Samenspel

Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Aron ( Co Ays ) was deze wereld ontzettend leergierig & een fijne speler in de omgang om mee samen te spelen op een account.

De beste stam speler: Jens, Joeri, Nicky, René, Aron & Ruud die volgens mij zeker niet mag ontbreken met zijn nachtelijke activiteit

Het grootste ego: Quinten EOS!

Beste leider: Rémy, Al denk ik dat ook de credits voor een gedeelte naar Tijn & en andere leiders moeten. Wereld is op een aantal kleine dingetjes vrij goed verlopen naar mijn mening.

Slechte leider: /

Meest onderschatte stam: Rise

Meest overschatte speler: Sophia

Palaiologina, Weinig tot Niets van dit account gezien deze wereld.​


Meest onderschatte speler: Divided By Infinity & Viral

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Team EOS, en over het algemeen heb ik een leuke tijd gehad met de meeste uit Rise.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /

Mooiste speler naam: Rave Into Space
Mooiste stam naam: Rise
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: Do Not Eat Yellow Snow
Mooiste profiel foto van stammen: Jonko
Mooiste actie van de wereld: Grootmacht 311 dorpen QID
 
Reactiescore
1.585
Je weet duidelijk niet waarover je praat. :)

Ik wens het niemand toe waarom ik toen gestopt was. :)
klopt, dat doe ik dus blijkbaar ook niet :) ik hoorde wel dat het teveel werd gezien je situatie op dat moment maar in de stam was het op dat moment vgm ook niet ideaal, je zal er vast een goede reden voor hebben gehad, daar oordeel ik verder niet over ^^

Ik wilde mijn vriendjes van Vinci gwn wat credits geven dat ze eigenlijk out of nowhere op een wereld zijn gaan spelen waar ze niks mee te maken hadden.
 
Reactiescore
59
klopt, dat doe ik dus blijkbaar ook niet :) ik hoorde wel dat het teveel werd gezien je situatie op dat moment maar in de stam was het op dat moment vgm ook niet ideaal, je zal er vast een goede reden voor hebben gehad, daar oordeel ik verder niet over ^^

Ik wilde mijn vriendjes van Vinci gwn wat credits geven dat ze eigenlijk out of nowhere op een wereld zijn gaan spelen waar ze niks mee te maken hadden.
Er was niks aan de hand in de stam op dat moment, toch schreef je je post gisteren alsof je precies wist hoe het zat. Newsflash, ya don't.
 
Reactiescore
68
Met een lijstje had je dit nu niet gehad.
 
Reactiescore
2.329
Ik zal er ook eens aan beginnen. Hoewel ik niet op een main accie heb gespeeld, heb ik (naar mijn mening) voldoende zitten MB'n en mepVVs zitten draaien voor ADAFC om hier een mening te mogen geven. Indien u hier niet mee akkoord bent, gelieve @Taste of Death te PM'n.

Beste speler:
Ik denk dat je oprecht hier niemand anders kan neerzetten dan @Qui Intus Diaboli. Jens was fantastisch. Hij heeft in het oosten bijna eigenhandig deze wereld gewonnen voor RISE. Edelkes spam was strakker dan de meeste hun anti-snipes. Petje af! De 330 dorpen op 1 dag edelen was ook mooi om te zien.

Beste stam:
Ik heb niet het gevoel dat er zoiets is als een beste stam deze wereld. Kwalitatief was ADAFC betermaar door de influx van floaters naar RISE was deze toch sterker in de endgame. Gezien ze de wereld gewonnen hebben, dan toch RISE?

Meest veelbelovende speler voor de toekomst:
Ik denk dat @Rave Into Space wel een mooie toekomst heeft. Mien was zeer leergierig deze wereld en ik heb hem zelf een paar trukken kunnen leren om zijn verdedigers en aanvallers optimaal te benutten.

De beste stam speler:
Vanuit RISE heb ik gehoord dat Jens mepVVs draaide naast de VBs opQID zelf. Vanuit ADAFC denk ik gewoon de floaters van EOS die meermaals accounts zijn gaan redden bij zowel offensieve als defensieve massa's.

Het grootste ego:
Gezien ik meermaals heb verteld dat ik Jens kan wegspelen, kan ik mezelf hier neerzetten. Anders passen Thomas (Afterglow) en Queue (EOS) hier ook wel. Weet natuurlijk niet wat voor shit-talk de spelers in RISE hebben zitten verkondigen.

Beste / Slechte leider:
Niet zo nuttig imo. ADAFC was wel degelijk geregeld maar onvoldoende ervaring om echt een schatting te kunnen maken.

Meest overschatte stam:
Celtic heeft imo niet zoveel laten zien deze wereld, beetje teleurstellend.

Meest onderschatte stam:
Mijn eigen stam in de zuidelijke rim. Wow, wat een potentieel om katas te gooien op Afterglow. Gelukkig hebben we dat niet gedaan en is After haar rim opgeëdelt door rimnoobs.

Meest overschatte speler:
Een paar mensen hebben praatjes verkocht die hun mond niet kon cashen. Thomas (After) had ik iets meer van verwacht. Imo een beetje te nat gegaan voor de reset. Verder heeft RIS ook gewoon niet goed genoeg gespeeld (of was Jens gewoon zo goed?).

Meest onderschatte speler:
Mats (RIS) kon er wel wat van.Best leuk om die jongen in actie te zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Iedereen? Kan best wel met mensen overweg.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mezelf, wat kan ik soms echt kut zijn.

Mooiste speler naam:
Afterglow

Mooiste stam naam:
RISE

Het tofste topic:
Spotprenten

Het domste topic:
/

Favoriete forum poster:
@Burger

Minst favoriete forum poster:
@Burger

Dikste wannabe op het forum:
/

Dikste wannabe in het spel:
Mezelf

Mooiste profiel foto van spelers:
EOS

Mooiste profiel foto van stammen:
RISE

Mooiste actie van de wereld:
Vanuit mezelf: 3 mepVVs terwijl ik LOTR marathon deed.
Vanuit de wereld: Jens die 330 dorpen pakt op 1 dag.

Je doet maar met dit lijstje wat je wil.
Verder @sosabowski top!

Grts,
Een lite versie van Finnvard
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
21
Beste speler: de machine en tevens tw & scripts encyclopedie: Papi Jens, by far. Maakt dit stomme browser spel nog leuker en verslaafder met zijn visie, skills en bots.
Beste stam: VirUni, de lachende derde. Dat onkruid vergaat maar niet.
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: De gehele bende Are You Serious. Leuke discordchat, maar bovenal goed op elkaar ingespeeld en ook nog eens gezellige gasten die allemaal niet vies zijn om de handen uit de mouwen te steken.
De beste stam speler: Joel, die heeft naast m'n gappie Dries aan de meeste stammen bijgedragen. Nee, grapske. Hier steekt onze Rene echt met kop en schouders bovenuit. Zijn enthousiasme, verantwoordelijkheidsgevoel en dedication is erg aanstekelijk en neemt vooral de aandacht om de wat minder ervaren spelers het een en ander bij te brengen. Zomaar even een quote van vanochtend: "3MS BENG BOEM BAM MIJN NAAM IS MR ELGRANDE IK BEN NIET MEER TE STOPPEN. STRAKKER ZEI IK STRAKKEEEER!" Dan wil je als stammie ook gwn 3ms gooien. Tilt op zijn manier een hele stam naar een hoger level.
Verder speciaal plekje voor onze messentrekkert en tevens mijn opleider Nicky, legt gwn altijd top resultaten op de mat en buurt ook lekker in de voicechat. Top gozerke. Ook complimenten naar Robbert voor het in een latere fase van het spel mainen van Zeddicus en bovenal zijn vermogen om z'n geduld en kalmte te bewaren in de Zeddicus whatsapp. Tot slot verdienen Lukas en Erwin van AAO ook zeker een vermelding, hun leergierigheid en inzet is benoemenswaardig en heeft hen in korte tijd een kwalitatief betere speler gemaakt, maar bovenal prettig om mee samen te werken.
Het grootste ego: Martijn AAO. Hebben proberen te turven hoevaak hij zijn AAO medespelers weer onrust en slapeloze nachten heeft bezorgd door zijn abrupte acties om in de wereldchat te verkondigen dat hij stopt met het spel en een week later alsnog weer te spelen. Uiteindelijk zijn huis verbouwd naar geen uitnodiging voor BBQ. Jammer, was een mooie gelegenheid om als main OG van AAO alsnog een bijdrage te kunnen leveren.
Beste leider: Zowel Remy als Kevin kei goettt gedaan! keer op keer diplomatieke gesprekken voeren over zoal het gejank van de cf's van magmador, de wereldafspraken, het gedoe met Celtic en ga zo maar door. Lekker achter de schermen correct gebleven en altijd duidelijk naar de rest wat er speelt. Geen dictatuur maar gwn degelijkheid. Enige teleurstellende actie was dat Remy mij met Vinci uit Rise kickte omdat ze geen 3 woorden spel wilden spelen op het forum, en dus maar besloot dat AAO een betere optie was.
Slechte leider: ERIC
Meest overschatte stam: CELTIC
Meest onderschatte stam: Rise
Meest overschatte speler: Magmador
Meest onderschatte speler: Viral
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Willy / Frank / Louis (enkel voor z'n rustgevende stem in voice voor tijdens massa's)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: / zijn allemaal lotgenoten hier.
Mooiste speler naam: .Da Vinci, en verder iedere spelersnamen zonder cijfers erin.
Mooiste stam naam: /
Het tofste topic:
3 woorden spel
Het domste topic: Denktanks van Eric
Favoriete forum poster: Quinten / Istari
Minst favoriete forum poster: die forum gappies die pleiten dat het spel oneerlijk is met pp.
Dikste wannabe op het forum: Legende v/h noorden
Dikste wannabe in het spel: Wurm
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
die strijk ik lkkr bescheiden zelf op door de actie van Eric om 27 gappies bij elkaar te trommelen en tegelijk aan te vallen om vervolgens de min in te gaan xx. verder ook de spookincomings van Drieske, de hoeveelheid accs waarop die gespeeld is en uiteindelijk toch onder het bewind van de leiding zichzelf heeft verworven tot een gerespecteerd en geronommeerd Rise speler, die ook nog eens van Eos dorpen pakt!!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
31
Beste speler: Jens, het hartje van Ris ziet er prachtig uit
Beste stam: Rise
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Vanuit UM zijn Sander en Roger toch nog vrij onbekende namen omdat ze vaak vanuit de achtergrond optreden. Desondanks zijn ze zeer belangrijk geweest voor UM en zit hier zeker nog meer potentie in dat ze nu al laten zien.
De beste stamspeler: Hier verdienen de gasten van EOS een vermelding. Volgens mij bij elke massa wel gefloat om de stam uit te helpen. Zelfs sommige die vrij namen van werk zodat er tenminste iemand aanwezig was.
Het grootste ego: Onze kink Thomas
Beste leider: Tijn, ik weet niet hoe je het hebt uitgehouden met ons stelletje bij elkaar. En dan ook nog mij als mede lijder te hebben dan moet je toch wel zeer geduldig zijn. Verder ook altijd met Rise en Celtic rustig gebleven en gezocht naar de beste oplossing voor de stam zelf maar ook de wereld.
Slechte lijer: Zonder twijfel moet hier Kaas komen te staan. Totaal niet weggelegd om als leider te functioneren bij een stam die zichzelf ook maar een beetje serieus wil kunnen noemen. Ook Thomas krijgt een mooie vermelding aangezien hij schuldig is aan Kaas leiding maken.
Meest overschatte stam: ADAFC, hier hoef ik denk ik verder niet diep op in te gaan.
Meest onderschatte stam: Rise, volgens mij ging bijna iedereen er al vanuit dat ADAFC deze wereld wel even ging winnen maar dit bleek toch
Meest overschatte speler: San-der, ze hebben w93 niet gespeelt volgens mij maar alsnog komt deze hun kant op (wanneer gaan jullie op delete op w97?)
Meest onderschatte speler: -
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bram, Willy, Flurger, Tijn, Frank, Floris en team UM natuurlijk
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ben die op Zeddicus speelde early (Heb vernomen dat die tegenwoordig wel al wat is veranderd)
Mooiste speler naam: Do Not Eat Yellow Snow
Mooiste stam naam: Ana de Armand Fan Club
Het tofste topic: Meme-maandagen van Bram
Het domste topic: -
Favoriete forum poster:
Bram
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
AfterglowX
Mooiste profiel foto van stammen: Het oude plaatje van ADAFC
Mooiste actie van de wereld: Thomas die ragequit en mij de leidingsrol van ADAFC geeft (ik denk dat dit het punt was waarop het achteruit ging voor ons)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
453
Leuk, al die 'slechte leider eric/erik' zonder onderbouwing
De intern op ikbeneennoob was wel degelijk besproken, de hoofdspeler en account eigenaar heeft hem destijds zelf op delete gezet, maar 1 van de co-spelers was boos op de leiding vanwege een akkefietje met destijds damian, (die gerund was en mij met alles opzadelde) en gunde het de stam dus niet meer en weigerde delete te gaan.

het feit dat de hoofdspeler van ikbeneennoob mij bericht met of ik nog speel, zegt naar mijn mening genoeg over het feit dat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan.

1711658397561.png
Ik ga niet de tijd nemen om een volledig lijstje te schrijven, ik heb de laatste maanden enkel van mijn vrienden wat dingen gehoord dus dat is eenzijdige informatie.
Ik wens jullie nog veel succes hier op tw, wellicht dat ik wel weer eens kom kijken als ik van een bekende een uitnodiging krijg.
Alleen maar pubg/warzone/helldivers is ook niet alles ;)
 
Reactiescore
95
Leuk, al die 'slechte leider eric/erik' zonder onderbouwing
De intern op ikbeneennoob was wel degelijk besproken, de hoofdspeler en account eigenaar heeft hem destijds zelf op delete gezet, maar 1 van de co-spelers was boos op de leiding vanwege een akkefietje met destijds damian, (die gerund was en mij met alles opzadelde) en gunde het de stam dus niet meer en weigerde delete te gaan.

het feit dat de hoofdspeler van ikbeneennoob mij bericht met of ik nog speel, zegt naar mijn mening genoeg over het feit dat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan.

Bekijk bijlage 35260
Ik ga niet de tijd nemen om een volledig lijstje te schrijven, ik heb de laatste maanden enkel van mijn vrienden wat dingen gehoord dus dat is eenzijdige informatie.
Ik wens jullie nog veel succes hier op tw, wellicht dat ik wel weer eens kom kijken als ik van een bekende een uitnodiging krijg.
Alleen maar pubg/warzone/helldivers is ook niet alles ;)
Blablabla Eric flop en noob. Hoop dat je gestopt blijft.
 
Bovenaan