Einde Wereld Awards

DeletedUser73162

Guest
Vraag eerst is waarom Urban in begin fase niet werd weg geedelt door Boxum Lkov en Angelochek ? 360 grade front
Vraag je dan af welke afspraken er moesten worden gemaakt.
Vraag dan of Urban zich aan alle afspraken gehouden heeft in stam belang.
Vraag ja af waarom wij stopten met VV draaien na het fiasco van kroekpoek en OT waar maar door een enkeling werd vv gedraaid.
1. Urban zat in dezelfde stam als Angelochek, en was daarnaast een acc dat full def speelde en BB's zat te edelen. Niet heel veel bijzonders.
2. Gefeliciteerd, jullie hebben je aan alle afspraken gehouden, ook dit is niet echt bijzonder gezien het feit dat het grootste deel van Rhei dit deed?
3. Als jullie daarom geen VV draaien maakt dat jullie een nog slechtere stamspeler. Na een kleine tegenslag in het noorden van Kroepoek, wat (nog) geen onderdeel van het stamcluster was. Terwijl later de belangrijkste defensieve linie bij Rank/2m5 gehouden moest worden schuiven jullie het niet deffen af op een puinhoop in het noorden een maand eerder.

Nee, jullie waren niet het type stamspeler waar ik trots op kan zijn, het feit dat jullie #1 staan is voor het grootste deel te danken aan de grote hoeveelheid interns en activiteit. Met het laatste hadden jullie Rhei flink kunnen helpen op sommige momenten. Het is niet Niek of Martijn die de stam hebben laten vallen, maar spelers zoals jij.
 

DeletedUser77887

Guest
Ja ook jij zal geen goed woord over hebben grapjas.
Zal wel een na neukertje zijn van w37
Urban zat niet in de zelfde stam als angelochek doe je huis werk is goed
Ik speel dit spel niet om VV te gaan draaien voor andere spelers
Ik heb in die 8 a 9 jaar nog nooit om VV gevraagd, louter en alleen om dat ik vind als je geen tijd hebt voor tw je er niet aan moet beginnen en zeker niet aan een groot account.
Al ons def stond uit bij OT al ons def is gekild bij OT dus wat lul je Magic
Dat er bepaalde spelers zijn die frank en tiny niet leuk en aardig vinden is niet mijn probleem maar jullie probleem
En ja we zijn zeker wel stam spelers dat hebben we genoeg bewezen in het verleden, iets wat de meesten spelers niet kunnen zeggen.
Maar ook hier zal je wel weer genoeg commentaar op hebben
Je bent een goede voor de politiek die weten ook alles zo te verdraaien dat er een mooi en aannemelijk verhaal uit komt :D:D:D

Dag Magic droom lekker verder
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heeft Jasey genoeg gepresteerd op deze wereld. Alleen al intern...

Daarbij ben jij volgens mij de laatste die zo'n uitspraak mag doen, gezien je geringe prestaties hier. Enige wat jij hier hebt laten zien is de eerste 2 dagen de hoogste farms, als je er toen al speelde.... Toen het zwaar werd was jij in elk geval snel vertrokken.

Lol
 

DeletedUser73162

Guest
Ja ook jij zal geen goed woord over hebben grapjas.
Zal wel een na neukertje zijn van w37
Geen flauw idee waar je op doelt.
Urban zat niet in de zelfde stam als angelochek doe je huis werk is goed
322ba7b45a1841a2955d76a210e1d82a.png

Stam: Cookie / Loco
BRON

Ik speel dit spel niet om VV te gaan draaien voor andere spelers
Ik heb in die 8 a 9 jaar nog nooit om VV gevraagd, louter en alleen om dat ik vind als je geen tijd hebt voor tw je er niet aan moet beginnen en zeker niet aan een groot account.
Al ons def stond uit bij OT al ons def is gekild bij OT dus wat lul je Magic
Dat er bepaalde spelers zijn die frank en tiny niet leuk en aardig vinden is niet mijn probleem maar jullie probleem
En ja we zijn zeker wel stam spelers dat hebben we genoeg bewezen in het verleden, iets wat de meesten spelers niet kunnen zeggen.
Niet iedereen is 365 dagen per jaar beschikbaar voor TW, ik geloof ook niet dat jullie dat zijn. Bij onverwachte gebeurtenissen en tentamens is er zo nu en dan helaas VV nodig. Ik heb verder ook nergens gezegd dat jullie de def thuis hebben gelaten, def sturen naar een front maakt jullie niet direct een fantastische stamspeler. Het feit dat jullie in de periode dat Rhei jullie nodig heeft gehad niet opgestaan zijn, laat merken dat hier en daar nog verbetering nodig zal zijn in de toekomst om dit probleem op te kunnen lossen. Verder heb ik niks tegen Frank/Tiny, nooit gehad.

Daarnaast maakt 1 of meerdere succesvolle werelden met of zonder stam je niet direct een goede (stam)speler. Wanneer je dit op meerdere werelden continu kan herhalen, verdien je die titel pas. Wanneer bijv. Andries op 3 werelden een stam succesvol naar de wereldwinst leidt, maar een wereld erna zijn stam stabt, betekend niet dat hij die goede stamspeler (nog) is. Ik neem aan dat je dit zelf ook wel begrijpt.

Je bent een goede voor de politiek die weten ook alles zo te verdraaien dat er een mooi en aannemelijk verhaal uit komt :D:D:D
Dit vat ik op als een compliment, waarvoor dank :)
 

DeletedUser69389

Guest
Urban moet je niet op reageren. Verspeelde moeite.

@krepox bedankt voor het compliment zullen we maar zeggen.:confused:
 

DeletedUser77812

Guest
Krepox vergeet je de vele accounts in het noorden die jullie allemaal intern gaven nadat ze door ons werden verslagen?
 

DeletedUser77812

Guest
De spelers Thijs, Gollum en Kroepoek bijvoorbeeld. Een van de grotere 3 accs die werden verslagen door Magic / Akon en Rank. Deze 3 spelers zijn geinternd door Karma waardoor Rhei een groot safe gebied kwijt raakte en de front van Rank1 immense groot werd.
 

DeletedUser73904

Guest
Bij mijn weten lag Kroepoek altijd in de safe van Karma (bij Ponos) en niet in de safe van Rhei. Dat is al irrelevant. Daarnaast zijn die 3 accounts volgens mij helemaal niet geinternt, maar gewoon weggespeeld? Dat jullie het met Gollem en thijs zo hebben laten gebeuren valt eerder jullie aan te rekenen dan Karma, het was gewoon al een enorme flater om ze aan te nemen.

Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat het account Akon ook maar 1 tegenstander weggespeeld heeft, wat een noobs waren dat zeg :confused:
 

DeletedUser3435

Guest
De spelers Thijs, Gollum en Kroepoek bijvoorbeeld. Een van de grotere 3 accs die werden verslagen door Magic / Akon en Rank. Deze 3 spelers zijn geinternd door Karma waardoor Rhei een groot safe gebied kwijt raakte en de front van Rank1 immense groot werd.
Thijs en Gollum ja nadat die hun ex-stam gestabbed hadden waardoor die hele stam uiteen ging vallen. Dat de leiding uiteindelijk door had dat ze 'vies' speelden en hen terug gingen kicken waardoor wij ze mochten internen.. Tja, dat is gewoon een heel slecht beleid hoor. Bovendien was Kroepoek één van de slaafjes van Rhei, net zoals Old Dirty dat was. Die werd gewoon geedeld door Ponos, dus kan je niet vergelijken met die andere twee. Ik snap ook echt niet wat de relevantie is van dit trouwens..
 

DeletedUser

Guest
Thijs en Gollem voor van alles en nog wat uitmaken en daarmee het nieuwe Rhei. ook, doch die twee accounts wel laten internen toen Rhei. ze kickte, omdat het aan fairplay wilde doen, door Ponos die met een edeloverschot zat nadat hij niet bijzonder veel voor elkaar kreeg, waarna Rhei. nog steeds alle immorele verwijten naar het hoofd geslingerd kreeg. Dat vond ik toch nog wel de meest karakteristieke daad van de zogenaamd morele topstam Karma.
 

DeletedUser3435

Guest
Thijs en Gollem voor van alles en nog wat uitmaken en daarmee het nieuwe Rhei. ook, doch die twee accounts wel laten internen toen Rhei. ze kickte, omdat het aan fairplay wilde doen, door Ponos die met een edeloverschot zat nadat hij niet bijzonder veel voor elkaar kreeg, waarna Rhei. nog steeds alle immorele verwijten naar het hoofd geslingerd kreeg. Dat vond ik toch nog wel de meest karakteristieke daad van de zogenaamd morele topstam Karma.
Het is externen en bovendien is het echt heel immoreel om dorpjes te edelen die iemand voor je leegzet, stoute Karma! Dus eigenlijk is de oorlog Karma Vs Rhei voor 99% immoreel geweest dan? Ik denk dat er meer edels doodgelopen zijn bij Thijs en Gollem dan bij 2Meter5.
 

DeletedUser73904

Guest
Thijs en Gollem voor van alles en nog wat uitmaken en daarmee het nieuwe Rhei. ook, doch die twee accounts wel laten internen toen Rhei. ze kickte, omdat het aan fairplay wilde doen, door Ponos die met een edeloverschot zat nadat hij niet bijzonder veel voor elkaar kreeg, waarna Rhei. nog steeds alle immorele verwijten naar het hoofd geslingerd kreeg. Dat vond ik toch nog wel de meest karakteristieke daad van de zogenaamd morele topstam Karma.

Wat ben jij een droeftoeter zeg, waar haal je dit nou weer vandaan?
 
Reactiescore
12
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Sebastian de Belalcazar is wat mij betreft het beste team van W50. Zowel Jasey als Andries hebben allebei veel inzet getoond op deze wereld en hebben allebei een groot aandeel gehad in het verloop van W50. Ze hebben niet alleen hun eigen account prima onderhouden, maar ze waren ook een uitstekende leiding van Karma. Mijn complimenten aan beide heren!

Beste Gestopte Speler: Boxem. Het account heeft een goede start gehad en altijd hoog in de ranglijsten gestaan. Toen Niek leider werd van Rhei heeft de focus wat minder op Boxem gelegen, maar Niek heeft zich volgens mij hard ingezet voor Rhei, veel vv's gedraaid en heeft als een van de weinige geprobeerd om wat van Rhei te maken.

Beste Stamspeler: Weer moet ik hier Sebastian de Belalcazar noemen. Dit account heeft altijd veel vv's gepakt, stond altijd klaar om clears te sturen en was er altijd om te helpen waar nodig. Karma zou geen Karma zijn zonder Sebastian de Belalcazar.

Wie was de grootste ego van W50?: Ruthless, hij heeft zich niet bepaald van zijn beste kant laten zien.

Gezelligste speler: Yoeri/Brommel van .Quarantine, altijd gezellig met hem.

Beste Stam: Karma. Ik vind het nog steeds bijzonder dat een stam die er vanaf dag 1 is, uiteindelijk de wereld wint.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Christian (mijn huidige medespeler), Jasey, Andries, Yoeri, Jos, Jan (jvds), Daan (Teveron) en Niek.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Iedereen die bij de eerste incommings is gaan runnen.

De meest Faire Speler: Mats, hij is altijd bezig met het promoten van fair spel.

De meest unfaire speler: Ik heb niet echt één speler die het meest unfair gespeeld heeft. Ik heb echter wel een gigantische hekel aan iedereen die kata's gooit of massaal barbarendorpen van 3k edelt.

De Beste / leukste actie: De massa op 2meter5, waarbij het de bedoeling was dat het zou lijken dat de massa op hem fake zou zijn en de echte massa op Rank was. 2meter5 had kort voor aankomst nog een grote mond, maar wist ineens niet hoe hard hij moest gaan rennen.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Ik begrijp nog steeds niet dat Karma ooit het account tonini gerekruteerd heeft. De spelers van het account waren duidelijk onervaren en meerdere spelers in Karma waren tegen deze recruit. Ik vind het nog altijd vreemd dat de leiding van toen ervoor gekozen heeft om dit door te drukken. Onder andere door deze actie ben ik in het begin van de wereld lange tijd ontevreden geweest over Karma.

Met wie had je zeker W50 willen afsluiten: Heel Karma + .Quarantine

De beste aanvaller: Diego the Demolisher. Dit account heeft uitstekend time werk laten zien.

De slechtste aanvaller: Icetubbie, aangezien ze niet altijd het meest tactische moment uitkozen om clears te gaan sturen. Waarschijnlijk is dit ook een van de redenen dat Rank 1 er zo lang gelegen heeft met zo'n front.

De beste verdediger: Orphan Tears heeft het lange tijd volgehouden met een moeilijk front, wat mij betreft verdienen zij deze plek.

De slechtste verdediger: 2meter5. Dit account is bij de eerste massa al gevallen. Ik had veel meer van dit account verwacht.

De beste vv'er: Hidde van Magic heeft vaak een vv gepakt in de tijd dat hij nog in Rhei zat en als een van de weinige een poging gedaan om te redden wat er te redden valt. Als iets meer spelers van Rhei zoals Hidde gespeeld hadden, had Rhei er een stuk beter voor gestaan.

De grootste noob / faler: Urban heeft niet veel meer gedaan dan heel hard farmen, internen en barbarendorpen edelen. De activiteit is er blijkbaar wel, anders zouden ze niet zo'n grote voorsprong in de ranglijst opgebouwd hebben. Ze verdienen echter niet zoveel respect met de manier waarop ze dit gedaan hebben. Farmen en internen kan iedereen wel. Met de activiteit van dit account hadden ze prima wat vv's kunnen pakken binnen Rhei. Urban is dan ook zeker medeverantwoordelijk voor de val van Rhei.

Grootste Faalstam: Splash is de grootste faalstam van wereld 50. Op moment van schrijven heeft Splash gezamenlijk 489 dorpen overgenomen. 366 van deze dorpen zijn barbarendorpen, oftewel 75%. Splash heeft misschien niet de hoeveelheid punten die Karma heeft / Rhei had, maar Splash heeft toch lange tijd op een 3de of 4de plek gestaan. Ik denk dat Splash makkelijk veel meer dorpen had kunnen pakken in het leegstaande achterland van Karma.

Dé verrassing van W50 (Speler/actie): Toen ClassifiedControl een sollicitatie stuurde naar Karma, was ik nogal sceptisch over dit account. Jos heeft echter laten zien dat hij een goede speler is en hij was zeker een meerwaarde voor Karma.

De beste leider: Jasey aka @krepox van Sebastian de Belalcazar is de persoon die Karma de juiste richting op gestuurd heeft en van Karma de stam heeft gemaakt die het nu is. Karma had op het begin erg weinig kwaliteit, dankzij Jasey is Karma een volwassen stam geworden.

De slechtste leider: Yoeri van Diego the Demolisher is als leider van Karma grotendeels inactief geweest. Inactiviteit is iets dat absoluut niet bij een leider hoort, vandaar dat ik Yoeri de slechtse leider van W50 vind. Ik geloof dat Yoeri de kwaliteiten heeft om een stam goed te leiden, maar deze kwaliteiten hebben we helaas niet gezien op deze wereld.

Wie heeft op W50 jouw respect nu echt verdiend: Ik kende Andries nog niet voordat ik op W50 begon, maar hij heeft laten zien dat hij een goede speler en stamleider is. Daar heeft hij mijn respect wel mee verdiend.

Wie was volgens jou de beste forumposter van W50?: Ik vind dat @The Pianist altijd erg goede posts heeft.

Wie was volgens jou de slechtste poster van W50?: Urban. Ik heb Urban volgens mij nog niet zien posten voor dit topic, maar de posts van Urban in dit topic zijn voor mij al genoeg om Urban hier neer te zetten.

Welke spelers hebben op W50 het beste in jou naar boven kunnen halen? Eigenlijk iedereen die zich voor Karma heeft ingezet. Dat motiveert wel om door te gaan en je in te zetten voor de stam.

De grootste spammer: @Teveron. Als Daan aanwezig is, dan is er spam :)

Wat heb ik zelf voor W50 betekend: Ik heb mij altijd zo goed mogelijk ingezet voor Karma, onder andere door meerdere massa's te organiseren, en de laatste tijd ook als leider.
 

Deleted User - 487694086

Guest
De slechtste leider: Yoeri van Diego the Demolisher is als leider van Karma grotendeels inactief geweest. Inactiviteit is iets dat absoluut niet bij een leider hoort, vandaar dat ik Yoeri de slechtse leider van W50 vind. Ik geloof dat Yoeri de kwaliteiten heeft om een stam goed te leiden, maar deze kwaliteiten hebben we helaas niet gezien op deze wereld.

Yoeri was niet het meest op de voorgrond aanwezig in de leiding maar heeft zover ik weet over alles meebeslist. Was in ieder geval toch genoeg aanwezig.
 

DeletedUser77887

Guest
De grootste noob / faler: Urban heeft niet veel meer gedaan dan heel hard farmen, internen en barbarendorpen edelen. De activiteit is er blijkbaar wel, anders zouden ze niet zo'n grote voorsprong in de ranglijst opgebouwd hebben. Ze verdienen echter niet zoveel respect met de manier waarop ze dit gedaan hebben. Farmen en internen kan iedereen wel. Met de activiteit van dit account hadden ze prima wat vv's kunnen pakken binnen Rhei. Urban is dan ook zeker medeverantwoordelijk voor de val van Rhei.

Wie was volgens jou de slechtste poster van W50?: Urban. Ik heb Urban volgens mij nog niet zien posten voor dit topic, maar de posts van Urban in dit topic zijn voor mij al genoeg om Urban hier neer te zetten.

Eindelijk iemand die is positief over Urban is
Was al bang dat we nooit in een lijstje voor zouden komen
Dank je voor de nominatie \o/\o/\o/
 

DeletedUser78323

Guest
Grootste Faalstam: Splash is de grootste faalstam van wereld 50. Op moment van schrijven heeft Splash gezamenlijk 489 dorpen overgenomen. 366 van deze dorpen zijn barbarendorpen, oftewel 75%. Splash heeft misschien niet de hoeveelheid punten die Karma heeft / Rhei had, maar Splash heeft toch lange tijd op een 3de of 4de plek gestaan. Ik denk dat Splash makkelijk veel meer dorpen had kunnen pakken in het leegstaande achterland van Karma.

Daar ben ik het totaal mee eens :p kan er niks meer over zeggen naast dat er teveel inactieve leden zijn. Te weinig mensen die mee willen werken aan eventuele "massa" aanvallen op Karma leden.. Overigens stoppen de meeste ook zonder iets te zeggen, zero communication van de leiders.. Dit was ook al bij boomstam. Daardoor heeft ClassifiedControl een heel gebied bij ons kunnen wegsnoepen..
 

DeletedUser73904

Guest
De grootste noob / faler: Urban heeft niet veel meer gedaan dan heel hard farmen, internen en barbarendorpen edelen. De activiteit is er blijkbaar wel, anders zouden ze niet zo'n grote voorsprong in de ranglijst opgebouwd hebben. Ze verdienen echter niet zoveel respect met de manier waarop ze dit gedaan hebben. Farmen en internen kan iedereen wel. Met de activiteit van dit account hadden ze prima wat vv's kunnen pakken binnen Rhei. Urban is dan ook zeker medeverantwoordelijk voor de val van Rhei.

Wie was volgens jou de slechtste poster van W50?: Urban. Ik heb Urban volgens mij nog niet zien posten voor dit topic, maar de posts van Urban in dit topic zijn voor mij al genoeg om Urban hier neer te zetten.

Eindelijk iemand die is positief over Urban is
Was al bang dat we nooit in een lijstje voor zouden komen
Dank je voor de nominatie \o/\o/\o/

Beter laat dan nooit he
 
Bovenaan