Een reporter? Jawel!

DeletedUser

Guest
Ik zie niet helemaal waarom je voor het zuiden ruikertje zou willen aanspreken, die hoort ook meer bij de verhalen van koekje/kiwi/hrs.
En niet helemaal bij onze mooie oorlog :p

euh, lil john heeft het in zijn verhaal ook over algemene voorgeschiedenis van deze wereld en niet specifiek over de huidige oorlog hé...
 

DeletedUser

Guest
Nee maar alsnog, denk toch dat als je het over het zuiden wil hebben dat je het dan alsnog wel op DT/kiel/wat ooit eens djanEs was en anders nog die fffl hoek, maar daar ken ik zelf ook weinig van :p
 

DeletedUser

Guest
Nee maar alsnog, denk toch dat als je het over het zuiden wil hebben dat je het dan alsnog wel op DT/kiel/wat ooit eens djanEs was en anders nog die fffl hoek, maar daar ken ik zelf ook weinig van :p

Je vergeet |TM|, sixpac & icepac. Weet niet of je er toen was, maar dat was namelijk het begin.
 

DeletedUser

Guest
Nee maar alsnog, denk toch dat als je het over het zuiden wil hebben dat je het dan alsnog wel op DT/kiel/wat ooit eens djanEs was en anders nog die fffl hoek, maar daar ken ik zelf ook weinig van :p

nee, ja, in het zuiden is de geschiedenis van koekje natuurlijk compleet onbelangrijk in vergelijking met die van kiel, djanes, FFFL en DT...:rolleyes:

wat wil jij nu eigenlijk bewijzen?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Oh ja die moet er natuurlijk ook bij xD daar zijn we geloof ik al best wel lang mee in oorlog enzo :O
Maar nou, Ruikertje hoort, naar mijn weten meer bij de verhalen van kiwi/koekje en dat vind ik niet zo zeer het zuiden, maargoed.

@lil-john, dat was zeker voor mijn tijd ja.
 

DeletedUser

Guest
Deze week een redelijk basic artikel. Ik ben de geschiedenis van W5 aan het ingaan.

Mijn excuses.
 

DeletedUser

Guest
Deze week een redelijk basic artikel. Ik ben de geschiedenis van W5 aan het ingaan.

Mijn excuses.

maak het je niet druk ;)
ik denk dat de meeste al blij zullen zijn met een artikel voor W5 ^^
en zo lezen we onze geschiedenis nog is ^^
 

DeletedUser

Guest
Oh ja die moet er natuurlijk ook bij xD daar zijn we geloof ik al best wel lang mee in oorlog enzo :O
Maar nou, Ruikertje hoort, naar mijn weten meer bij de verhalen van kiwi/koekje en dat vind ik niet zo zeer het zuiden, maargoed.

@lil-john, dat was zeker voor mijn tijd ja.

wat heb jij in godsnaam gedronken?
Koekje ligt toch nog steeds in het zuiden hoor. We grenzen tegenwoordig zelfs in 6 verschillende continenten aan de zuidelijke rand van de wereld...
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij staat er toch echt dat die er wel bij moeten, maar dat kan aan mij liggen hoor.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij staat er toch echt dat die er wel bij moeten, maar dat kan aan mij liggen hoor.

Daar gaat het mij niet over...
Jij zegt dat Ruikertje met Koekje niet tot het zuiden hoort, en dan vraag ik me af met wat voor kompas jij werkt...
 
Bovenaan