Een half jaar Quiem!

DeletedUser

Guest
Gezien de oorlogs stats doen ze het beter tegen ons dan wij tegen hun inderdaad :)

Kom je nou alweer met je stats?

Brain is op het moment beter bezig dan Quiem, punt.

Quiem! is beter bezig dan ons, punt.

Daarnaast is het de keuze van Quiem! geweest om DV en PAR erbij te halen, 'eigen schuld dikke bult'.
Dan moeten ze het er nu maar bij nemen dat ze er slechter voor staan in de stats.

En het is jullie keuze geweest om ons niet bij jullie oorlog te betrekken, jullie keuze. Komt jullie nu ook beter uit met de stats.
 

DeletedUser67641

Guest
Ik wil niks afdoen aan de verdiensten van onze frontspelers, ze hebben dat fantastisch gedaan tegen terror, maar als het puur VR en brain tegen quiem zou zijn, zouden de stats niet zo overdonderend zijn.
 

DeletedUser

Guest
Kom je nou alweer met je stats?

Brain is op het moment beter bezig dan Quiem, punt.

Quiem! is beter bezig dan ons, punt.

Daarnaast is het de keuze van Quiem! geweest om DV en PAR erbij te halen, 'eigen schuld dikke bult'.
Dan moeten ze het er nu maar bij nemen dat ze er slechter voor staan in de stats.

En het is jullie keuze geweest om ons niet bij jullie oorlog te betrekken, jullie keuze. Komt jullie nu ook beter uit met de stats.

Wat bazel jij nou weer... ik zeg toch ook dat Brain voor op ons staat???
En daarbij als grace in die stats mee genomen worden zouden we dik voorstaan x'D

Ik wil niks afdoen aan de verdiensten van onze frontspelers, ze hebben dat fantastisch gedaan tegen terror, maar als het puur VR en brain tegen quiem zou zijn, zouden de stats niet zo overdonderend zijn.

Klopt, vind het opzich wel jammer dat je in die stats niet kan zien hoeveel brain en / of VR van Q heeft gepakt en andersom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67641

Guest
Ook al komen wij er minder goed uit daardoor, ik wil het jullie toch niet besparen, eerlijk is eerlijk.


Zijde 1:
Stammen: Quiem!
Zijde 2:
Stammen: Brain, (V)(R)

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 3,326
Kant 2: 5,263
Verschil: 1,937

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 367
Kant 2: 310
Verschil: 57

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 29,625,737
Kant 2: 44,915,048
Verschil: 15,289,311

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,424,465
Kant 2: 2,833,231
Verschil: 591,234

chart
 

DeletedUser

Guest
Wat bazel jij nou weer... ik zeg toch ook dat Brain voor op ons staat???
En daarbij als grace in die stats mee genomen worden zouden we dik voorstaan x'D

Was misschien wat meer naar ilco42 gericht.
Had beter zijn bericht kunnen quoten.

Ook al komen wij er minder goed uit daardoor, ik wil het jullie toch niet besparen, eerlijk is eerlijk.

Dus niet eerlijk is eerlijk. Als ze zo graag naar de stats willen kijken, moeten ze er maar bij nemen dat ze er minder door staan omdat ze met DV en PAR in zee zijn gegaan.
Als Quiem! denkt dat ze hulp nodig hebben van die stammen, en dan weinig resultaat ervan zien is dat hun eigen schuld.

Jullie staan er nu beter voor omdat jullie ervoor gekozen hebben om ons niet uit te nodigen voor de oorlog.
Ik ben niet iemand dat de hele tijd naar stats gaat kijken (zouden meer mensen moeten doen...), maar als ik jullie was had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan, en zou ik niet in zee zijn gegaan met een aantal stammen die dan wel een groot puntenaantal hebben, maar waarvan de spelers er dan als het er op aankomt niets van bakken.
 

DeletedUser66265

Guest
Ook al komen wij er minder goed uit daardoor, ik wil het jullie toch niet besparen, eerlijk is eerlijk.


Zijde 1:
Stammen: Quiem!
Zijde 2:
Stammen: Brain, (V)(R)

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 3,326
Kant 2: 5,263
Verschil: 1,937

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 367
Kant 2: 310
Verschil: 57

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 29,625,737
Kant 2: 44,915,048
Verschil: 15,289,311

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,424,465
Kant 2: 2,833,231
Verschil: 591,234

chart


Maar dat komt grotendeels door (v)(r) hea;)

Als je alleen de stats van quiem en brain pakt staat brain er (volgens mij) weer beter voor.
 

DeletedUser

Guest
Brain vs Q = Brain staat voor
VR vs Q = Q staat voor.

En speciaal voor darkie, stats totaal.. kamp VR / Brain staan voor.
Maar wil dan niet bitchen (en veel verschil zal het niet maken) brains & giga doen net zo hard mee maar zijn niet toegevoegd als BG door vr / brain maar zijn het wel ;) Net zoals dat Grace een BG heeft.
 

DeletedUser

Guest
Brain vs Q = Brain staat voor
VR vs Q = Q staat voor.

En speciaal voor darkie, stats totaal.. kamp VR / Brain staan voor.
Maar wil dan niet bitchen (en veel verschil zal het niet maken) brains & giga doen net zo hard mee maar zijn niet toegevoegd als BG door vr / brain maar zijn het wel ;) Net zoals dat Grace een BG heeft.

Nee, maar die zijn dan ook niet toegevoegd, en of die het dan wel of niet goed doen maakt dan ook niks uit voor de stats.

Net zoals het niet uit maakt hoe goed wij/jullie het doen voor de oorlog VR/Brain vs Quiem.

Maargoed, zal er maar over ophouden nu :p
 

DeletedUser67641

Guest
Stats zijn net zo als jij ze wilt, dat is het leuke eraan ^^
 

DeletedUser67607

Guest
Dit zijn de stats van de afgelopen 3 maanden

Kant 1: 285
Kant 2: 18
Verschil: 267

Kant 1: Brain
Kant 2: Quiem!

En dit is dan hoeveel brain van Q heeft genomen en hoeveel Q van Brain heeft genomen
 

DeletedUser63354

Guest
Daar komt bij dat die stats misschien de waarheid zijn, maar dat er ook een aantal factoren zij die sterk hebben meegeholpen in het verloop vab de stats. Zo bedoel ik maar. Ik zit in q, maar heb absoluut niet het gevoel dat we aan het verliezen zijn. Integendeel zelfs ;)

Daarbij darksem, volgens mij heeft niemand gezegd dat we par of dv niet als bg moesten doen :confused:
 

DeletedUser67607

Guest
Daar komt bij dat die stats misschien de waarheid zijn, maar dat er ook een aantal factoren zij die sterk hebben meegeholpen in het verloop vab de stats. Zo bedoel ik maar. Ik zit in q, maar heb absoluut niet het gevoel dat we aan het verliezen zijn. Integendeel zelfs ;)

Daarbij darksem, volgens mij heeft niemand gezegd dat we par of dv niet als bg moesten doen :confused:

Nee dat snapik ook.bij Q is dat verlies ook eigenlijk geleden door 2 leden en de rest heeft er niet veel van gevoeld. Maar dat is ook bij onze stam zo. Jullie pakken 1 of 2 leden voor jullie massas en de rest vd stam voelt er niet veel van.

Maar dat gaat nog veranderen hoor:wink:
 

DeletedUser67641

Guest
Claudia, waarom was dat nu weer nodig? Nu staat het front met bullas gestackt nog voor onze aanvallen vertrokken zijn -_-
 
Bovenaan