Discussietopic: IGM: Het eindigen van Wereld 2!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser28152

Guest
Ik speel geen W2, maar moet zeggen dat ik dit wel interessant vind. Maar ligt het aan mij of hebben ze als eindspel bedacht de goudmunt prijs gewoon nog een keer te halveren? Dat zou wel echt lame ass zijn, wat een zwaktebod en een belediging voor elke creativiteit!

True, ik zou in een zwart gat vallen. Na al die tijd dat je in een account hebt gestoken gaan ze gewoon de goudmunte minder duur maken
 

DeletedUser38473

Guest
Ik heb nee gestemd omdat ik nog helemaal niet klaar ben met men eigen doelstellingen. Het idee van de eindfase spreekt me niet aan, halveren van goudmunten lijd tot nog een groter intern festijn wat kan lijden tot iemand op nummer 1 die die plaats helemaal niet verdient. (dorpen helemaal uitbouwen, heel je tw carriere alleen maar gegroeid door dorpen van een gestopte stamgenoot/bondgenoot/ vriend)

Het halveren van troepen productie daarentegen lijkt me veel interessanter samen met de edels. Als beloning wanneer w2 eindelijk gedaan is kan elk account dat dan nog overeind staat bv een gouden ster met de wereld waar die in zat achter zijn naam krijgen zodat als die op een andere wereld begint, je kan zien dat je wat bereikt hebt.

Ook een soort van Hall of fame zou fijn zijn. Alle stammen en diens leden die dan worden vermeld. dat zou al een goed begin zijn.

Ik vind dat als je voor een spel 3 jaar lang veel tijd hebt besteed en nog eens 3 jaar hebt betaald voor PA punten, je wel wat meer verdient dan alleen maar een halvering van goudmunten... een check van 1000€ ofzo :p (grapje).

Een concept voor een eindfase weet ik niet, daar zal maar eens over moeten nadenken:p
 

DeletedUser

Guest
Een beter tijdstip om dit te vragen kon inderdaad moeilijk...
Na 10 maanden actief tw spelen hebben de meesten ook wel eens nood aan 2 maand ontspanning :p

Indien er nog voorstellen nodig zijn i.v.m. de eindfase:
Van mij mogen de looptijden altijd vermindert worden (buiten die van de edels dan). De meeste spelers liggen inmiddels al een heel eind van andere actieve vijanden waardoor het allemaal zo traag gaat (3/4 dagen eer je clears aankomen).

Indien de clears sneller aankomen creer je terug de situatie van vroeger, toen je enkel nog je dichte buren aanviel voor dorpjes. Spelers moeten meer online komen om te kijken of ze geen aanvallen krijgen, moeten snel reageren om hun dorp te redden, direct os vragen (voor zover dat mogelijk was).
Terwijl de meesten nu bij een grote massa nog 4 dagen de tijd hebben om rustig te bekijken hoe ze het het beste aanpakken.
 
Reactiescore
3
...halveren van goudmunten lijd tot nog een groter intern festijn wat kan lijden tot iemand op nummer 1 die die plaats helemaal niet verdient. (dorpen helemaal uitbouwen, heel je tw carriere alleen maar gegroeid door dorpen van een gestopte stamgenoot/bondgenoot/ vriend)
Daarvoor heb je toch die eindfase, als je vind dat iemand die hoge ranking niet verdient ga je toch daarop richten met je stam...Zijn er trouwens maar een paar in de top 20 die hun plek niet helemaal verdienen, dus is te doen. En dat dorpen uitbouwen gaan toch een heleboel mensen doen om zo wat plekjes hoger te komen.

Het halveren van troepen productie daarentegen lijkt me veel interessanter samen met de edels.
Het versnellen van de productie van troepen (en eventueel gebouwen etc) is dan ook het enige interessante wat in dit topic genoemd is over een eindfase vind ik...

Ook een soort van Hall of fame zou fijn zijn. Alle stammen en diens leden die dan worden vermeld. dat zou al een goed begin zijn.
Nadat de wereld sluit blijft de ranglijst toch over, is min of meer een hall of fame ;)

Indien er nog voorstellen nodig zijn i.v.m. de eindfase:
Van mij mogen de looptijden altijd vermindert worden (buiten die van de edels dan). De meeste spelers liggen inmiddels al een heel eind van andere actieve vijanden waardoor het allemaal zo traag gaat (3/4 dagen eer je clears aankomen).

Indien de clears sneller aankomen creer je terug de situatie van vroeger, toen je enkel nog je dichte buren aanviel voor dorpjes. Spelers moeten meer online komen om te kijken of ze geen aanvallen krijgen, moeten snel reageren om hun dorp te redden, direct os vragen (voor zover dat mogelijk was).
Terwijl de meesten nu bij een grote massa nog 4 dagen de tijd hebben om rustig te bekijken hoe ze het het beste aanpakken.
Hier eigenlijk helemaal niet mee eens, versnellen van de looptijd zie ik meer als een negatief iets. De grootte en snelheid van de wereld is juist waarom nieuwe spelers het gemiddeld niet lang vol houden.
Doordat de wereld inactiever is, ben je véél meer op jezelf aangewezen en is verdedigen stukken moeilijker dan in het verleden.
Heb geregeld flink wat aanvallen waarvan een groot deel 150u+, maar kan me nergens afgelopen half jaar herinneren dat ik bij een massa os van meer dan 3 personen kreeg... (zegt misschien wel hoe erg het gesteld is in mijn omgeving met de inactiviteit :eek: maar wil er alleen mee aangeven dat het verdedigen er echt niet makkelijker op is geworden.

De aanvallen van dichtbij heb je nog steeds, alleen is daarbij nog bovengekomen dat er nu ook lange afstand-clears verstuurd worden. En de aantallen zijn ook erg toegenomen. Als je deze dan ook nog eens sneller laat aankomen, maak je het de verdediger wel erg zwaar.
 

DeletedUser33298

Guest
Nadat de wereld sluit blijft de ranglijst toch over, is min of meer een hall of fame ;)

Iemand zei iets over een forumtitel of een speltitel zoals "Survivor Wereld 2", zoiets zou ook wel een leuke toevoeging kunnen zijn :)
 

DeletedUser

Guest
Iemand zei iets over een forumtitel of een speltitel zoals "Survivor Wereld 2", zoiets zou ook wel een leuke toevoeging kunnen zijn :)

vind zowiezo dat als je onder dezelfde naam een andere wereld start dat je daar een stuk van bewijs mee krijgt :) een ster bij je naam bijv. waar je op kan klikken dat ie ook gelijk door naar je geschiedenis verwijst
 

DeletedUser36806

Guest
vind zowiezo dat als je onder dezelfde naam een andere wereld start dat je daar een stuk van bewijs mee krijgt :) een ster bij je naam bijv. waar je op kan klikken dat ie ook gelijk door naar je geschiedenis verwijst

Is ook geen gek idee
 

DeletedUser

Guest
Iemand zei iets over een forumtitel of een speltitel zoals "Survivor Wereld 2", zoiets zou ook wel een leuke toevoeging kunnen zijn :)

Dat was ik :)

Maar, waarschijnlijk zal het niet mogen, aangezien "Survivor" een Engels woord is, dus misschien iets in het Nederlands. We zullen zien wat de mods gaan doen nu.
 

DeletedUser21032

Guest
Dat was ik :)

Maar, waarschijnlijk zal het niet mogen, aangezien "Survivor" een Engels woord is, dus misschien iets in het Nederlands. We zullen zien wat de mods gaan doen nu.

Als je zoiets invoegt, moet je het alleen aan de ORIGINELE ACCOUNT BEHEERDERS nog geven vind ik, je hebt een hoop spelers die zo vaak van acc gehopped zijn om het rustiger aan et kunnen doen.
SPelers zoals Dietrix en MAd mass, verdienen deze titel zwaar, maar er zijn andere spelers die als het te zwaar werd gewoon ff gingen lopen.. Niet echt survivors dan.
 
Reactiescore
3
Als je zoiets invoegt, moet je het alleen aan de ORIGINELE ACCOUNT BEHEERDERS nog geven vind ik, je hebt een hoop spelers die zo vaak van acc gehopped zijn om het rustiger aan et kunnen doen.
SPelers zoals Dietrix en MAd mass, verdienen deze titel zwaar, maar er zijn andere spelers die als het te zwaar werd gewoon ff gingen lopen.. Niet echt survivors dan.

Groot gelijk heb je maar helaas is dat toch niet te achterhalen...

Maar dan nog, spelers die straks na w2 beginnen op andere wereld, gaan toch niet met de naam die ze ooit in hun handen gedrukt hebben gekregen, maar nemen hun eigen lijk me :confused:


maarre...we praten alleen maar over dingen wanneer w2 voorbij is, lijkt me nuttiger over de daadwerkelijke eindfase te discussieren :rolleyes: :p
 

DeletedUser974

Guest
Als je zoiets invoegt, moet je het alleen aan de ORIGINELE ACCOUNT BEHEERDERS nog geven vind ik, je hebt een hoop spelers die zo vaak van acc gehopped zijn om het rustiger aan et kunnen doen.
SPelers zoals Dietrix en MAd mass, verdienen deze titel zwaar, maar er zijn andere spelers die als het te zwaar werd gewoon ff gingen lopen.. Niet echt survivors dan.

Groot gelijk heb je maar helaas is dat toch niet te achterhalen...

Maar dan nog, spelers die straks na w2 beginnen op andere wereld, gaan toch niet met de naam die ze ooit in hun handen gedrukt hebben gekregen, maar nemen hun eigen lijk me :confused:


Toch niet zo'n probleem, geef die 'titel' dan gewoon aan het bijbehorende forumaccount, als het W2 account Pietje123 heet, krijgt het forumaccount Pietje123 die titel, en niet het forumaccount Henkje321, die het account Pietje123 gekregen heeft.
 

DeletedUser858

Guest
Maar dan nog, spelers die straks na w2 beginnen op andere wereld, gaan toch niet met de naam die ze ooit in hun handen gedrukt hebben gekregen, maar nemen hun eigen lijk me :confused:

Er zijn ook meer dan zat wereld 2 spelers die der mee gaan stoppen zodra het over is (Helaas, daar gaat al het talent..) , die hebben helemaal niks aan een forum-titel :p
 

DeletedUser

Guest
Er zijn ook meer dan zat wereld 2 spelers die der mee gaan stoppen zodra het over is (Helaas, daar gaat al het talent..) , die hebben helemaal niks aan een forum-titel :p

Je zal toch nooit iets vinden waar stoppers wat aan hebben.. ;)
 
Reactiescore
3
Er zijn ook meer dan zat wereld 2 spelers die der mee gaan stoppen zodra het over is (Helaas, daar gaat al het talent..) , die hebben helemaal niks aan een forum-titel :p

klopt maar het voorstel van plox was dan ook als er zowiets ingevoerd moest worden dan alleen voor de orignele beheerde :p ging alleen daar ff op in
zelf zal ik ook tot die groep horen vermoed ik...
 

DeletedUser

Guest
Je zal toch nooit iets vinden waar stoppers wat aan hebben.. ;)

Echt wel! Een forum-titel, PA, eeuwige roem op tw, blablabla,... boeien, ben ik niks mee na dit spel! :(

Ik stel voor dat we in de richting gaan van: 14daagse safari door Afrika, rondreis door Amerika, cruise rond de Griekse eilanden, etc. voor alle stamleden van de winnende stam :D

Voor de stamleiding suggereer ik dan nog wat extra budget van rond de 1-2000€ om in Las Vegas beetje zakgeld te hebben, in Afrika illegaal Ivoor op te kopen of in Griekenland het hele land^^

De 2de stam krijgt dan weekje Kreta ofzo, de 3de stam weekje Blankenberge, 4de stam weekend Amsterdam, 5de stam daguistap naar de zoo van Roterdam, etc.:p

@Mark, ik heb nog geen goed idee voor het verbeteren van het spel... :(
 
Reactiescore
3
De 2de stam krijgt dan weekje Kreta ofzo, de 3de stam weekje Blankenberge, 4de stam weekend Amsterdam, 5de stam daguistap naar de zoo van Roterdam, etc.:p
en stam nummer 11 krijgt zeker een uitstapje naar zen eigen tuin :mad: :D

@Mark, ik heb nog geen goed idee voor het verbeteren van het spel... :(

Misschien wel leuk voor een eindronde om juist tegen je vrienden te vechten i.p.v. altijd maar dezelfde vijanden, is het in ieder geval een leuk eind...

Maargoed, hoe dit ooit in te voeren valt geen idee, want iedereen gaat toch voor de eind overwinning(zover er nog sprake van is) en dan ga je niet je eigen ruiten ingooien :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21032

Guest
Titels zou ik achterwege laten..
Er zijn een hoop wereld 2 spelers atm die het niet eens verdienen een titel te krijgen..
 

DeletedUser974

Guest
Titels zou ik achterwege laten..
Er zijn een hoop wereld 2 spelers atm die het niet eens verdienen een titel te krijgen..

Juist wel, omdat ze heel W2 overleefd hebben :p
Jammer voor jou Plox, maar t is niet anders he ^^
 

DeletedUser

Guest
Echt wel! Een forum-titel, PA, eeuwige roem op tw, blablabla,... boeien, ben ik niks mee na dit spel! :(

Ik stel voor dat we in de richting gaan van: 14daagse safari door Afrika, rondreis door Amerika, cruise rond de Griekse eilanden, etc. voor alle stamleden van de winnende stam :D

Voor de stamleiding suggereer ik dan nog wat extra budget van rond de 1-2000€ om in Las Vegas beetje zakgeld te hebben, in Afrika illegaal Ivoor op te kopen of in Griekenland het hele land^^

De 2de stam krijgt dan weekje Kreta ofzo, de 3de stam weekje Blankenberge, 4de stam weekend Amsterdam, 5de stam daguistap naar de zoo van Roterdam, etc.:p

@Mark, ik heb nog geen goed idee voor het verbeteren van het spel... :(


& voor stam rang 10 dagje naar de buren? :eek:


Titels zou ik achterwege laten..
Er zijn een hoop wereld 2 spelers atm die het niet eens verdienen een titel te krijgen..


zoals? :rolleyes:
 
Reactiescore
2.496
Ik denk dat de resultaten op dit moment al vrij duidelijk zijn ;)

Prima, dan laten we de wereld gewoon lopen zoals hij loopt. Ik kan echter niet garanderen dat we binnen een 3tal maanden niet opnieuw met een poll afkomen.

Groetjes,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan